Wednesday 8 May 2013

[Testimoni Set D + ESP] Jerawat Batu dan Parut Hilang dengan Set Kecantikan Shaklee dan ESP. Wajah Semakin Licin dan Berseri


Jerawat batu atau jerawat kronik yang agak besar memang, pastinya membuatkan sesiapa sahaja yang mempunyai masalah sebegini akan mempunyai perasaan rendah diri dan kurang keyakinan apabila berhadapan dengan orang ramai, lebih-leih lagi apabila yang tersayang menatap wajah kita. Sudah semestinya kita ingin kelihatan cantik di hadapan suami atau bakal suami kita kan.

Dah banyak berhabis duit dengan segala jenis produk kecantikan dengan harapan masalah kulit wajah akan selesai, tetapi masih hampa. Bukan setakat duit habis, malah lebih teruk lagi, kulit menjadi semakin bermasalalah dan sensitif akibat suka bertukar produk kecantikan.

Tahukah anda, kebanyakan masalah berpunca dari dalaman yang bermasalah? Mungkin sudah tiba masanya anda mengambil perhatian tentang penjagaan dalaman pula. Pengambilan supplemen amat diasarankan untuk merawat sel-sel kulit anda dari dalam, supaya sel-sel yang terbentuk sihat, sekaligus menyelesaikan masalah kulit wajah yang menghantui anda selama ini.

Siapa cakap wajah yang bermasalah tidak boleh menjadi sihat dan cantik semula. Seteruk mana masalah kulit wajah anda pun, yakinlah, pasti ada penyelesainnya, insyaAllah.

Mari kita lihat dan baca perkongsian dari salah seorang pengguna Shaklee yang yakin dengan Shaklee dan telah berjaya menyelesaikan masalah kulit wajah beliau.



Produk yang diambil : Set D Kecantikan Kulit (Vitamin C, Vitamin E dan B Complex) dan ESP


ESP amat diasarankan untuk diambil bersama set kecantikan untuk medapatkan kesan yang lebih bagus.
ESP dapat membantu menghasilkan sel-sel kulit yang baru..Setiap 21 hari sel kulit kita akan bertukar wajah..Jadi, keperluan protein yang berkualiti sangat penting supaya sel-sel kulit yang dihasilkan adalah sel-sel yang berkualiti dan kulit kita akan kelihatan gebu, bersih dan licin..Bagi anda yang mempunyai parut-parut jerawat, itu disebabkan oleh sel-sel kulit yang telah mati dan tak diperbaharui..So, ambil peluang ni untuk baiki sel-sel kulit anda.

Sel yang sihat membantu penyerapan vitamin dan galian lain dapat dilakukan dengan optimum. Ramai yang mengamalkan ESP mengakui keberkesanan pengambilan vitamin2 lain.

So, teruja dengan perubahan kulit beliau. Jom lihat koleksi testimonial set kecantikan lain di sini.

Bertindaklah sekarang. Takkan anda nak biarkan selamnya dihantui dengan masalah kulit wajah anda.
Jom tingkatkan keyakinan diri dengan produk Shaklee!

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: