Tuesday 27 February 2018

5 Sebab Kenapa Anda Perlu Pilih Dan Bertukar Kepada YOUTH Skincare


"YOUTH IS HOPE"

Seriously.

Orang kita ni (of course termasuk saya:), bila baca maklumat tentang sesuatu produk, tahap keterujaan dan rasa nak cuba tu mungkin baru 50%. Walaupun produk tu dijamin selamat, dijamin berkesan, ada ujian klinikal dan sebagainya.

Lagi 50%, dah tentu kita nak tengok, betul ke berkesan. Lebih-lebih lagi kalau produk tu, skincare, produk penjagaan kulit. Kita lebih tertarik dan percaya bila ada bukti, ada testimoni bergambar sebelum dan selepas penggunaan produk.


Terlalu banyak set penjagaan kulit yang dijual di pasaran. Tetapi, untuk mencari set penjagaan kulit yang dijamin selamat, dijamin semulajadi dan dijamin berkesan mungkin agak sukar dengan pilihan terhad yang ada.

Bagi yang mengalami masalah:
  • Jerawat
  • Jeragat
  • Whitehead dan blackhead
  • Kulit kusam
  • Berkedut
  • Lingkaran gelap di bahagian mata
  • Terlalu berminyak atau kering
  • Kulit sensitif
Mencuba pelbagai set penjagaan kulit dan terpaksa berhabis ribuan ringgit dalam mencari set penjagaan kulit terbaik untuk menyelesaikan masalah kulit yang dihadapi, adalah perkara biasa. Namun malangnya, kebiasannya, duit saja yang banyak habis tapi tiada kesan atau malah ada yang masalah kulit menjadi lebih teruk lagi.

Jadi, kali ini, saya akan kongsikan 3 sebab kenapa anda perlu memilih dan bertukar kepada set penjaaagan kulit YOUTH dari Shaklee.

5 Sebab Kenapa Perlu Bertukar Kepada YOUTH

Apa kelebihan dan keistimewaan YOUTH dari Shaklee ni berbanding produk lain?

Pertama: YOUTH dari Shaklee adalah hasil daripada 8 tahun kajian oleh pakar kulit dan saintis bertaraf dunia

Ianya dihasilkan dari teknologi Nano, iaitu teknologi yang mampu meningkatkan kadar serapan ke dalam kulit dengan cepat dan tahap maksima. Dengan penggunaan teknologi canggih dalam penghasilan YOUTH ini, ianya bukan sahaja menangani masalah kulit dan tanda penuaan pada permukaan kulit tapi jauh ke peringkat sel kulit.

YOUTH dari Shaklee mempunyai 8 paten dan paten-pending.


Kedua: YOUTH dari Shaklee adalah 100% vegan, di mana ianya dihasilkan hanya dari tumbuh-tumbuhan semulajadi

Mana-mana skincare tidak boleh meletakkan label 'vegan' sesuka hati. Ia mestilah memenuhi beberapa syarat yang telah ditetapkan contohnya seperti bebas daripada menggunakan sumber haiwan.

Tidak mengadungi bahan sintetik atau bahan kimia yang berbahaya. YOUTH bebas dari 2500 bahan kimia tersenarai yang berbahaya untuk badan dan kesihatan kita. YOUTH dari Shaklee juga bebas gluten dan tidak diuji ke atas haiwan.


Ketiga: Keberkesanan YOUTH terbukti melalui Kajian Klinikal dengan menggunakan Skin Age Index

Skin Age Index direka oleh expert dan dermatologist bertaraf dunia untuk mengkaji keberkesanan produk penjagaan kulit. Ianya satu tools untuk mengukur tanda-tanda penuaan kulit dengan data klinikal yang berasaskan fakta.

Keputusan kajian ini, mendapati:-
  • 100% wanita telah dibuktikan memiliki kulit yang kelihatan lebih muda berbanding sebelumnya hanya dalam tempoh 4 minggu. 
  • Selepas 12 minggu, 2/3 daripadanya menunjukkan Skin Age Index 10 tahun lebih muda dari kulit asal. 
  • Tekstur kulit bertambah baik. 
  • Kulit semakin cerah dan radiant. 
  • Pengurangan garisan-garisan halus atau kedut halus. 
  • Kulit lebih tegang.

Keempat: YOUTH sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif, tidak kira tua atau muda

Kebanyakan skincare dibuat mengikut jenis kulit samada kulit normal, berminyak, berjerawat, kombinasi atau kering.

Walaubagaimanapun, YOUTH dari Shaklee telah diformulasi secara semulajadi sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Ianya:
  • telah diuji oleh Dermatologi (pakar kulit) 
  • Oftalmologi (pakar kulit)
  • hypoallergenic (tidak menyebabkan alahan pada kulit) 
  • non-comodogenic (tidak menyebabkan liang pori tersumbat)
  • sesuai untuk semua peringkat usia

Kelima: Kesan seawal 7 hari untuk pelbagai masalah kulit

Berdasarkan testimoni dari mereka yang telah menggunakan set penjagaan kulit YOUTH dari Shaklee, dalam 1-3 minggu dah mula boleh nampak kesan positif ke atas kulit masing-masing.

Antaranya:
  • Jerawat dan parut semakin hilang
  • Parut berlubang semakin kurang
  • Jeragat semakin pudar
  • Liang pori mengecil
  • Garis halus semakin kurang
  • Tona kulit makin sekata
  • Kulit makin cerah dan berseri 
Berikut saya kongsikan antara gambar testimoni YOUTH dari Shaklee.

1) Parut berlubang

Testimoni 1

Selepas 13 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, parut berlubang di bahagian pipi serta dahi beliau nampak semakin berkurang!

Testimoni 2

Selepas 14 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, parut berlubang yang agak serius di keda-dua belah pipi beliau semakin berkurang. Kulit beliau juga nampak lebih bersih, cerah dan berseri.

2) Jerawat dan parut

Testimoni 3

Selepas 4 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, jerawat di bahagian hidung dan pipi beliau hilang. Parut di sekitar dagu juga semakin pudar. Kulit beliau nampak bersih, sihat dan berseri.

Testimoni 4

Selepas 8 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, parut jerawat dan jeragat di pipi beliau semakin pudar. Liang pori juga nampak semakin kecil.

3) Jeragat

Testimoni 5

Selepas 9 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, jeragat beliau semakin pudar. Kulit juga nampak lebih bersih, cerah dan tona kulit makin sekata.

Testimoni 6

Selepas 5 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, parut dan jeragat di pipi beliau sudah semakin pudar!

Haaa... sangat tertarik menarik kan skincare YOUTH ni. Bukan disebabkan testimoni semata-mata, tapi cukup dengan 4 sebab lain pun akak senaraikan :)

6 Produk Di Dalam Set YOUTH

Set ini mengandungi 6 produk iaitu:
  • Luminous Gel Oil Cleanser
  • Perefecting Skin Toner
  • Age Defense Moisturizer - SPF 50
  • Advanced Renewal Night Cream - Light
  • YOUTH Activating Serum
  • Radiance C+E

Untuk kesan yang terbaik, seeloknya guna set lengkap yang mengandungi kesemua produk.

Sape yang beli set YOUTH sepanjang Mac 2018 ni, untung sangat tau. Sebab boleh dapat harga promosi yang jimat dan percuma beberapa barang YOUTH yang eksklusif. Dan yang paling best, salah satu produk yang paling power dalam set ni iaitu Radiance C+E, juga boleh dapat secara percuma!

PERCUMA Radiance C+E dengan setiap belian set YOUTH sepanjang Mac 2018.
Limited time offer!

Betul Ke YOUTH Dari Shaklee Ni Berkesan ?

YOUTH adalah revolusi kepada skincare semulajadi yang mementingkan kesan. Asas kepada kulit cantik adalah pembaharuan sel. Bila umur meningkat semua dari kita alami proses pembaharuan sel yang lambat. Dengan teknologi canggih untuk hasilkan YOUTH ianya bukan sahaja menangani masalah kulit dan penuaan pada permukaan kulit tapi jauh ke peringkat sel kulit.

Untuk koleksi testimoni mereka yang menggunakan YOUTH dari Shaklee
>> Testimoni YOUTH Dari Shaklee

Bagaimana Nak Dapatkan YOUTH Dari Shaklee ?

Kalau anda dah banyak berhabis duit, masa, tenaga dan emosi dalam misi mencari set penjagaan kulit yang bagus, tapi belum nampak kesan yang terbaik untuk masalah kulit anda, saya sangat recommend anda untuk mencuba YOUTH. InsyaAllah sangat berbaloi.

Setiap produk dalam set penjagaan kulit YOUTH saling bersinergi dan bekerjasama untuk memberikan hasil terbaik kepada kulit. Jadi, seeloknya amalkan set lengkap yang mengandungi pencuci muka, toner, serum dan pelembap siang serta malam.

Dan jangan lupa untuk gunakan secara konsisten ya.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut atau pesanan, boleh hubungi saya Cik Jatt 013-4894037.
InsyaAllah saya akan memberi konsultasi terbaik untuk membantu anda berdasarkan pengalaman saya sejak tahun 2013 bersama Shaklee.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Harga Murah Dan Jimat Produk Penjagaan Kulit Terbaik, YOUTH Dari Shaklee


Sana sini YOUTH.

Teruja betul masing-masing.

Ada yang teruja berkongsi review selepas menggunakan YOUTH.
Ada yang teruja dan tak sabar-sabar untuk mencuba YOUTH.

Bagi yang ingin mencuba set penjagaan kulit YOUTH dari Shaklee, saya sangat menggalakkan anda untuk merebut peluang harga jimat yang akan Shaklee tawarkan pada Mac 2018 ni. Bukan sahaja harga jimat dan murah, anda layak untuk mendapat beberapa barangan eksklusif YOUTH secara PERCUMA. Limited time offer tau ni. Shaklee buat khas untuk semua, supaya lebih ramai yang berpeluang untuk mencuba set penjagaan kulit premium ni.


Sebelum saya berkongsi dengan lebih lanjut tentang promosi istimewa ni, apa kata kita berkenalan dulu dengan produk-produk yang terdapat di dalam set penjagaan kulit YOUTH dari Shaklee.

6 Produk Yang Ada Dalam Set YOUTH

1) Luminous Gel Oil Cleanser


Luminous Gel Oil Cleanser ini tidak mengandungi sabun dan ianya pH-seimbang. Ia gabungan cleansing oil dan cleansing gel untuk membantu menanggalkan make up dan habuk dan cleansing gel pula membantu untuk kekalkan kelembapan. Ianya sangat lembut ke atas kulit. Dan kerana itu, ia sesuai untuk semua jenis kulit, yang kering mahupun berminyak.

2) Perfecting Skin Toner


Perfecting Skin Toner seolah-olah mencuci kali kedua untuk membantu membersihkan kulit mati, melembap, bekalkan nutrisi, selain menutup liang pori yang terbuka sewaktu mencuci. Terdapat alga hijau di dalamnya unutk membantu menghidrat, mengurangkan inflammation dan sensitiviti.

3) Radiance C + E


Radiance C + E merupakan 20% concentration Vitamin C & Vitamin E. Nutrien di dalam kapsul berwarna emas ini boleh bantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan garisan halus serta kedutan pada kulit. Juga membaiki tona kulit secara kesuluruhan.

Istimewanya lagi, kapsul berwarna emas itu juga berasaskan tumbuhan, 100% terbiodgrasi dan diformulasi tanpa sebarang bahan pengawet. Nampak macam remeh, kulit kapsul je kan, tapi Shaklee ambil berat perkara begini.

4) YOUTH Activating Serum


Serum merupakan HERO dalam set penjagaan kulit YOUTH. MUST HAVE. YOUTH Activating Serum adalah 10x lebih aktif untuk memberikan langkah regenerasi kritikal. Satu campuran vitamin, polifenol, dan YOUTH Complex menyokong pengeluaran kolagen dan diperbaharui di peringkat sel, menjadikan kulit bertindak lebih muda, berseri dan remaja.

5) Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50


Krim pelembap ini menghasilkan perlindungan SPF 50 dari sinaran UVA/UVB matahari dan juga melindungi kulit kita dari pencemaran alam sekitar. Ia membantu melembapkan dan membaiki tona kulit kita.

6) Advanced Renewal Night Cream - Light


Krim malam ini direka khas bagi menyokong proses pembaharuan kulit semasa tidur. Krim ini menghidrat dan melembutkan kulit kita hingga jauh ke dalam kulit. Gabungan ramuan botani proprietari Shaklee membantu pengeluaran kolagen dan elastin untuk menjadikan kulit lebih lembap sekata, muda, licin dan bercahaya.

2 Pilihan Set Promosi Harga Jimat Sempena Pelancaran YOUTH Dari Shaklee

SET 1 : Starter Set


Apa Produk Di Dalam Starter Set?

Set ini mengandungi 4 produk iaitu:
  • Luminous Gel Oil Cleanser
  • Perefecting Skin Toner
  • Age Defense Moisturizer - SPF 50
  • Advanced Renewal Night Cream - Light
Untuk Siapa Starter Set?

Set ini adalah set asas penjagaan harian untuk kulit normal yang tiada masalah kulit.
Sesuai untuk:
  • Golongan umur muda
  • Lelaki yang mencari rejim yang cepat dan ringkas
Apa Yang Akan Anda Dapat Apabila Membeli Starter Set?

Selain harga yang sangat jimat, seperti yang terdapat di dalam poster promosi di atas, dengan setiap pembelian Starter Set pada Mac 2018, anda akan mendapat:
  • PERCUMA kos penghantaran
  • PERCUMA Two-Way Magnifying Mirror (bernilai RM 29.81)
  • PERCUMA Regimen Card
SET 2 : Intensive Treatment And Repair Set


Apa Produk Di Dalam Intensive Treatment And Repair Set?

Set ini mengandungi 6 produk iaitu:
  • Luminous Gel Oil Cleanser
  • Perefecting Skin Toner
  • Age Defense Moisturizer - SPF 50
  • Advanced Renewal Night Cream - Light
  • YOUTH Activating Serum
  • Radiance C+E
Untuk Siapa Intensive Treatment And Repair Set?

Set ini adalah set penjagaan lengkap kulit, di samping meremajakan, merawat dan membaiki kulit.
Set ini mencegah tanda-tanda penuaan, merawat dan membaiki kulit dengan tanda-tanda penuaan (bintik-bintik hitam, jeragat, kedutan, garis halus, liang pori besar, kulit kusam). Set ini juga membantu mereka yang mempunyai masalah jerawat termasuk masalah jerawat yang kronik.
 
Dengan penggunaan set ini set ini secara konsisten, hasilnya:
  • Masalah kulit seperti jerawat, jeragat, garis halus, kedutan, liang pori besar, kulit kusam dapat diatasi
  • Kulit kelihatan lebih cerah, bercahaya, muda
Apa Yang Akan Ada Dapat Apabila Membeli Intensive Treatment And Repair Set?

Selain harga yang sangat jimat, seperti yang terdapat di dalam poster promosi di atas, dengan setiap pembelian Intensive Treatment And Repair Set pada Mac 2018, anda akan mendapat:
  • PERCUMA kos penghantaran
  • PERCUMA Radiance C+E (bernilai RM 437.25)
  • PERCUMA YOUTH Beauty Bag (bernilai RM 50.35)
  • PERCUMA Regimen Card
  • PERCUMA Shaklee membership (bernilai RM 68.90)
  • BONUS TUNAI sebanyak lebih kurang RM 43 masuk ke account bank anda :)
Antara SET 1 dan SET 2, sudah tentulah pilihan SET 2 lebih untung kan.
Siap boleh dapat percuma Radiance C+E. Produk paling power kesannya tu :)

Testimoni Pengguna YOUTH Dari Shaklee

Testimoni 1

Selepas 7 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, masalah jerawat dan jeragat di bahagain hidung serta pipi beliau semakin hilang sepenuhnya. Parut di bahagian dagu juga semakin pudar. Kulit beliau kelihatan lebih sihat, bersih dan berseri.

Testimoni 2

Selepas 7 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, parut-parut di wajah beliau semakin hilang sepenuhnya. Kulit semakin lembap, cerah dan sekata. Lingkaran di bawah mata juga hilang.

Testimoni 3

Selepas 15 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, masalah bintik-bintik hitam dan liang pori besar di sekitar hidung beliau telah hilang sepenuhnya.

Testimoni 4

Selepas 30 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, masalah jeragat di seluruh wajah beliau pudar! Kulit lebih sihat, bersih dan berseri.

Testimoni 5

Selepas 60 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, masalah jeragat di pipi beliau semakin pudar. Garis-garis halus di bahagian dahi dan sekitar mata juga makin berkurang. Kulit semakin cerah dan tona lebih sekata.

Dah la teruja dengan promosi sempena pelancaran ni, makin teruja lagi dengan testimoni-testimoni pengguna yang sangat amazing! Disebabkan ramai yang dah sempat beli set YOUTH hari tu di Shaklee Business Conference, makin banyak la testimoni-testimoni hebat.

Berkobar-kobar rasa nak cuba.

Betul Ke YOUTH Dari Shaklee Ni Berkesan ?

YOUTH adalah revolusi kepada skincare semulajadi yang mementingkan kesan. Asas kepada kulit cantik adalah pembaharuan sel. Bila umur meningkat semua dari kita alami proses pembaharuan sel yang lambat. Dengan teknologi canggih untuk hasilkan YOUTH ianya bukan sahaja menangani masalah kulit dan penuaan pada permukaan kulit tapi jauh ke peringkat sel kulit.

Untuk koleksi testimoni mereka yang menggunakan YOUTH dari Shaklee
>> Testimoni YOUTH Dari Shaklee

Bagaimana Nak Dapatkan YOUTH Dari Shaklee ?

Kalau anda dah banyak berhabis duit, masa, tenaga dan emosi dalam misi mencari set penjagaan kulit yang bagus, tapi belum nampak kesan yang terbaik untuk masalah kulit anda, saya sangat recommend anda untuk mencuba YOUTH. InsyaAllah sangat berbaloi.

Setiap produk dalam set penjagaan kulit YOUTH saling bersinergi dan bekerjasama untuk memberikan hasil terbaik kepada kulit. Jadi, seeloknya amalkan set lengkap yang mengandungi pencuci muka, toner, serum dan pelembap siang serta malam. Untuk kesan yang lebih baik, tambahkan Radiance C+E.

Dan jangan lupa untuk gunakan secara konsisten ya.


Untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi saya Cik Jatt 013-4894037.
InsyaAllah saya akan memberi konsultasi terbaik untuk membantu anda berdasarkan pengalaman saya sejak tahun 2013 bersama Shaklee.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Wednesday 21 February 2018

Produk Penjagaan Kulit Yang SEMULAJADI, SELAMAT DAN BERKESAN

  • SEMULAJADI
  • SELAMAT 
  • BERKESAN
Susah kan nak cari produk penjagaan kulit yang ada ketiga-tiga ciri di atas ni. Memang diakui sendiri oleh pakar kulit dan saintis, it is very difficult to find that sweet spot untuk dapatkan produk penjagaan kulit yang semulajadi (natural), selamat tanpa bahan-bahan kimia berbahaya dan BERKESAN.

Kebanyakan produk di pasaran, samada ianya memang dihasilkan dari bahan semulajadi (natural) saja tapi takde kesan pun, atau woww kesan super pantas muka berkilat tapi rupa-rupanya dihasilkan dari bahan kimia berbahaya yang merosakkan badan/kesihatan.

Tapi, walaupun susah, tak mustahil adanya produk yang menepati tiga-tiga ciri di atas ni.

Memperkenalkan YOUTH dari Shaklee, produk penjagaan kulit yang semakin menjadi fenomena sekarang ni. Dan, sudah semestinya menepati slogan produk Shaklee, YOUTH ni dijamin semulajadi, selamat dan berkesan.


Uniknya produk penjagaan kulit YOUTH dari Shaklee ni, walaupun belum dilancarkan sepenuhnya untuk jualan di Malaysia, tetapi rata-rata orang dah heboh bercakap dan teruja dengan produk ni.

Testimoni YOUTH Shaklee Dari Pengguna Awal Di Malaysia

Produk penjagaan kulit YOUTH ni sebenarnya dah dilancarkan dahulu di US tahun lepas, ramai yang dah mencuba dan mendapat banyak kesan positif. Di media-media sosial pun banyak koleksi testimoni dari pengguna yang menggunakan YOUTH.

Untuk Malaysia, Shaklee akan melancarkan secara rasminya produk penjagaan kulit YOUTH pada Mac 2018. Dan, rangkaian produk ni adalah yang diformulasi khas untuk kulit Asia.


Walaupun hanya akan mula berada di pasaran mulai bulan hadapan, di Malaysia sendiri, ramai sebenarnya yang sudah berpeluang mencuba YOUTH. Shaklee telah memberi keistimewaan kepada mereka yang menghadiri Shakle Business Conference di KL baru-baru ni untuk membeli set penjagaan kulit YOUTH. Saya sendiri pun rasa teruja dengan perkongsian rakan-rakan yang berkongsi kesan selepas mereka menggunakan YOUTH. Tak sabar nak cuba juga. InsyaAllah saya akan kongsikan pengalaman mereka dalam entry-entry yang berikutnya ya.

Entry kali ni, saya ingin berkongsi dulu koleksi testimoni dari pengguna terawal Shaklee di Malaysia. Mereka ini adalah antara pengedar Shaklee yang terpilih pada Januari 2018 baru-baru ini. Mereka telah menjalani skin analysis dengan pihak Shaklee dan mereka kemudiannya diberikan satu set lengkap YOUTH untuk digunakan secara konsisten. Ini bagi melihat kesannya yang dimonitor oleh pihak Shaklee sendiri.

Berikut saya kongsikan kesan penggunaan YOUTH dari Shaklee selama lebih kurang 25 hari. Setiap gambar diambil oleh jurugambar profesional tanpa sebarang filter atau aplikasi canggih untuk edit, dan pengguna juga tidak menggunakan sebarang makeup. Apa yang boleh saya katakan, kesannya sangat mengujakan!
 
Testimoni 1

Puan Norsyaheera, umur 20an


Kulit beliau tidak mempunyai masalah yang serius.

Namun selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, nampak perubahan yang ketara ke atas kulit beliau. Nampak lebih muda, glowing, segar dan berseri. Jerawat dan parut-parut kecil beliau juga hilang.

Testimoni 2

Puan Nur Adilah, umur 30an


Sebelum ini, beliau mengalami masalah kulit berjerawat dan parut termasuk parut berlubang. Masalah ini telah dihadapi oleh beliau selama bertahun-tahun dan sukar untuk hilang.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, masalah jerawat beliau terkawal malah parut berlubang beliau juga semakin hilang. Tona wajah beliau menjadi lebih sekata dan kulit nampak lebih bersih berbanding sebelumnya.

Testimoni 3

Puan Rozyta, umur 50an


Sebelum ini, beliau menghadapi masalah jeragat dan kedutan di sekitar mata. Kulit juga kusam dan tona tidak sekata.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, kulit beliau nampak lebih segar dan berseri, tona lebih sekata dan jeragat semakin hilang. Kedutan di sekitar mata juga semakin berkurang.

Testimoni 4

Mrs. Ng Hooi Hooi, umur 50an


Masalah beliau adalah, jeragat yang degil dan susah nak hilang. Nampak tompok hitam di pipi kiri beliau? Menurut beliau, sudah 20 tahun beliau hadapi masalah tompok hitam tu. Sangat degil, tak hilang-hilang.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, jeragat tersebut nampak semakin pudar! Eyebag di mata kiri beliau juga hilang dan wajah beliau nampak lebih muda dan segar.

Testimoni 5

Mrs. Vijeyaledchumy, umur 50an


Beliau mempunyai masalah kulit sensitif dan pernah mengalami masalah jerawat yang bertahun-tahun lamanya. Akibatnya, sehingga kini wajah beliau dipenuhi parut dan liang-liang pori yang besar.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, liang pori wajah beliau menjadi semakin kecil. Kulit beliau juga nampak lebih muda, tegang dan cerah berseri. YOUTH dari Shaklee sesuai untuk kulit sensitif, jadi disebabkan itulah beliau sesuai dan tiada sebarang masalah menggunakan YOUTH.

Testimoni 6

Encik Naquib, umur 40an


YOUTH dari Shaklee sesuai digunakan oleh semua, termasuk kaum lelaki.

Sebelum ini, Encik Naquib mempunyai masalah jerawat yang agak teruk dan akibatnya kulit beliau menjadi berlubang-lubang. Parut berlubang beliau ni tak hilang-hilang walaupun sudah 20 tahun lamanya.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, jelas ketara parut berlubang beliau semakin hilang! Kulit beliau semakin licin, cerah dan berseri.

Keistimewaan YOUTH dari Shaklee

Melihatkan testimoni set penjagaan kulit YOUTH dari Shaklee, pasti ramai yang teruja dan tertanya-tanya apa sebenarnya keistimewaan YOUTH ni.

Memetik kata Virginie Descamps, Global Beauty Lead Shaklee yang pernah bekerja di Givenchy, Estee Lauder dan La Mer, "Its really a breakthrough" katanya. Menurut beliau, beliau belum pernah lagi jumpa set penjagaan kulit seperti YOUTH dari Shaklee.

Ianya adalah set penjagaan kulit premium yang dihasilkan dengan teliti oleh pakar kulit dan saintis dari Shaklee. Bukan 1 tahun. Bukan 2 tahun. Tetapi setelah 8 tahun kajian, barulah YOUTH dikeluarkan.


Produk YOUTH dari Shaklee:
  • 100% vegan (berasaskan tumbuhan)
  • Dihasilkan dari tumbuh-tumbuhan yang mempunyai kesan yang hebat dalam menangani pelbagai faktor penuaan pada kulit wajah - anggur Muscadine (antara bahan utama dalam Vivix), Lotus Japonicus, ekstrak Apple Stem Cell, ekstrak buah Schisandra Chinensis, dll
  • Semua rangkaian dalam set YOUTH mengandungi nutrient untuk merawat dan mencantikkan kulit. Kalau skincare lain, nutrient/active ingredient diorang cuma letak dalam serum saja. Tapi YOUTH ni, dari kita cuci muka, pakai toner, serum, moistorizer, semua tu ada nutrient. Tak sanggup nak skip mana-mana item pun.
  • Hipoallergenik - tidak menimbulkan alahan
  • Non-comedogenic - tidak menyumbat liang pori
  • Diuji oleh pakar dermatologi - pakar kulit
  • Diuji oleh pakar oftalmologi - pakar mata 
  • Selamat dan bebas dari bahan kimia berbahaya
  • Tidak diuji kepada haiwan
  • Bebas gluten 
  • Mempunyai 8 paten dan paten-pending
  • Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif
  • Sesuai untuk kaum lelaki dan wanita, muda atau berusia
  • Ada bukti klinikal yang menjamin keberkesanannya 
Kesan Penggunaan YOUTH Dari Shaklee

Antara keistimewaan YOUTH dari Shaklee adalah adanya bukti klinikal yang menjamin keberkesanannya.

  • YOUTH beri jaminan yang 100% orang yang guna, akan dapat kulit yang lebih muda. Nobody in the world make it except YOUTH
  • Dari 2/3 yang menggunakan secara konsisten  mendapat kulit sedekad lebih muda
Dan berdasarkan dari testimoni para pengguna Shaklee, kesan terawal dapat dilihat dalam 1-2 minggu penggunaan. Mereka mendapati:
  • Jerawat semakin hilang
  • Jeragat/tompok hitam semakin pudar
  • Whitehead semakin hilang
  • Parut semakin hilang termasuk parut berlubang
  • Liang pori semakin mengecil
  • Kedutan atau garis halus semakin berkurang
  • Kulit semakin cerah dan berseri
  • Kulit tidak lagi berminyak
  • Kulit lebih lembap
  • Kulit semakin bersinar
  • Lingkaran gelap di bawah mata semakin hilang
  • Tona kulit makin sekata
Kesan terbaik hanya dari produk yang terbaik. Memang tak hairan la kalau semua pengguna YOUTH memberikan banyak review yang positif.

Betul Ke YOUTH Dari Shaklee Ni Berkesan ?

Untuk koleksi testimoni mereka yang menggunakan YOUTH dari Shaklee
>> Testimoni YOUTH Dari Shaklee

Bagaimana Nak Dapatkan YOUTH Dari Shaklee ?

Kalau anda dah banyak berhabis duit, masa, tenaga dan emosi dalam misi mencari set penjagaan kulit yang bagus, tapi belum nampak kesan yang terbaik untuk masalah kulit anda, saya sangat recommend anda untuk mencuba YOUTH. InsyaAllah tak menyesal.

Setiap produk dalam set penjagaan kulit YOUTH saling bersinergi dan bekerjasama untuk memberikan hasil terbaik kepada kulit. Jadi, seeloknya amalkan set lengkap yang mengandungi pencuci muka, toner, serum dan pelembap siang serta malam. Untuk kesan yang lebih baik, tambahkan Radiance C+E.

Dan jangan lupa untuk gunakan secara konsisten ya.


Sempena pelancaran YOUTH ni, ada promosi hebat dari Shaklee tau. Jimat dan untung sangat.
Jangan lepaskan peluang untuk grab.

Saya akan kongsikan promosi tu dalam entry yang berikutnya ya. Tapi kalau dah tak sanggup menunggu dan teruja nak tau, jangan segan-segan untuk hubungi saya terus.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi saya Cik Jatt 013-4894037.
InsyaAllah saya akan memberi konsultasi terbaik untuk membantu anda berdasarkan pengalaman saya sejak tahun 2013 bersama Shaklee.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Monday 19 February 2018

Selalu Letih Dan Mengantuk. Anda Boleh Cuba Cara Mudah & Berkesan Ni


Rasa mengantuk dan letih ni boleh dikatakan masalah yang kerap dihadapi oleh ramai, tak kira usia dan jantina.

Kalau letih sikit-sikit ok lagi, tapi masalah besar ni kalau cepat sangat penat dan mengantuk. Asal duduk je rasa macam nak terlelap, sampaikan ada yang tengah belajar atau buat kerja tu menguap tak sudah-sudah, mata pun rasa tak boleh nak celik.

Bila jadi macam ni, dah tentu masalah tu bukan kat diri sendiri je, tapi boleh membuatkan urusan harian kita pun terganggu. Urusan rumah terabai, keluarga terabai, kerja, pelajaran makin merosot akibat hilang tumpuan malah emosi dan kesihatan kita pun akan terganggu.


Adakah Anda Tergolong Dalam Golongan Yang Mudah Letih?

Jom semak checklist ni:
  • Letih semasa bangun pagi
  • Cepat rasa penat dan mengantuk walaupun belum separuh hari
  • Mengantuk selepas makan tengahari 
  • Tak bermaya sepanjang hari dan bertambah teruk bila menjelang penghujung hari 
  • Selalu tidur lewat atau alami masalah sukar tidur
  • Bekerja hingga lewat malam sekurang-kurangnya tiga kali seminggu
  • Kerap terdedah kepada sinaran UV
  • Kulit kusam dan tak berseri
  • Kerap sakit, demam dan selsema
  • Tidak amalkan pemakanan seimbang setiap hari
Sekiranya jawapan kita adalah YA untuk kebanyakan checklist di atas, maka secara rasminya kita termasuk dalam golongan yang cepat letih dan mengantuk.

Jadi macam mana nak tambah tenaga pada badan kita ni?

Tapi, sebelum tu, apa kata kita fahamkan dulu dari mana datangnya tenaga dalam badan kita ni.

Apa Kaitan CoQ10 Dan Tenaga?

Dalam badan kita ni ibarat sebuah kilang. Badan kita perlukan sel-sel (stesen penjana tenaga) dan nutrien (pekerja) untuk berfungsi dengan baik.

Setiap sel badan mengandungi MITOKONDRIA, iaitu stesen jana-tenaga. Mitokondria ni pula memerlukan nutrien Coenzyme Q10 (CoQ10) sebagai pekerja atau bahan api untuk menghasilkan tenaga.

Lebih banyak mitokondria dan CoQ10 dalam badan kita, maka lebih banyak tenaga dalam badan yang boleh gunakan untuk aktiviti harian kita.


Jadi, CoQ10 adalah komponen yang penting untuk penghasilan tenaga di dalam sel, dan bertanggungjawab menjana 95% daripada tenaga keseluruhan badan manusia.

Kebanyakan CoQ10 boleh didapati dalam organ yang menggunakan tenaga yang banyak, terutamanya jantung kerana ia mengepam darah ke seluruh badan 24/7. CoQ10 juga paling tinggi dalam sel otak dan hati. CoQ10 juga menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari.

Selain itu, CoQ10 adalah antioksida yang berkesan, melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.

Jadi, Bagaimana Badan Kita Nak Dapatkan Coq10

Badan kita boleh menghasilkan CoQ10 secara semulajadi.

Tetapi, penghasilannya berkurang dengan peningkatan usia dan cara hidup tidak sihat seperti pemakanan yang rendah nutrien, tinggi kandungan lemak & gula, pencemaran alam sekitar, stress dan kurang bersenam.

Tahap penghasilan CoQ10 akan mula menurun pada umur 20 dan merosot dengan mendadak pada 40-an dan ke atas.

Jadi, kita boleh dapatkan CoQ10 secara semulajadi melalui pemakananan seperti daging, minyak soya, sardin, ikan tenggiri dan kacang tanah, dan organ dalaman haiwan seperti jantung, hati dan ginjal.

Walaubagaimanapun, jumlah yang diperolehi daripada makanan ini tidak mencukupi untuk keperluan harian kita.

Kajian menunjukkan 100mg CoQ10 yang senang diserap adalah paling optimum dan boleh memberikan kebaikan yang sangat banyak kepada badan kita.

Untuk mendapatkan 100mg CoQ10, kita perlu mengambil:


Mustahil kita dapat cukupkan keperluan 100mg CoQ10 setiap hari hanya dengan makan daging, brokoli dan minyak sebanyak ini kan.

Cara yang paling mudah dan semestinya berkesan adalah dengan pengambilan supplements yang telah diformulasi dari bahan semulajadi, ke dalam sebiji kapsul yang sangat mudah di makan dan diserap ke dalam badan!

Tambah Tenaga Anda Dengan CoQ-Trol Shaklee

Memperkenalkan, produk Shaklee iaitu CoQ-Trol yang mengandungi:
  • 100mg CoQ10
  • 2mg 2mg Resveraterol (daripada ekstrak Polygonum Cuspidatum Root)
  • 5mg Tocopherols 
  • dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun untuk penyerapan yang optimum
CoQ Trol ni adalah improved formula bagi menggantikan produk Shaklee yang sebelum ni iaitu CoQ-Health.


5 Manfaat CoQ-Trol Shaklee

1. Tenaga Yang Berkekalan

Kandungan CoQ10 yang lebih tinggi menghasilkan lebih banyak tenaga di dalam sel anda serta membekalkan tenaga dengan lebih cekap. Hasilnya, anda boleh menjalani hari anda dengan bertenaga, cergas dan berkeyakinan.

Peningkatan CoQ10 membantu:
  • meningkatkan kekuatan otot
  • mempercepatkan pemulihan luka

2. Meningkatkan Kesihatan Jantung

CoQ10 lebih tertumpu pada organ-organ yang menggunakan banyak tenaga seperti jantung. Peredaran darah yang sihat menunjukkan jantung anda kuat dan sihat.

Untuk mengekalkannya berdegup dengan sihat, anda memerlukan CoQ10 yang membantu:
  • menguatkan otot-otot jantung
  • menyokong fungsi jantung yang sihat
  • meningkatkan paras tenaga untuk mereka yang mengambil statin
* Kajian telah menunjukkan bahawa statin, ubat yang merendahkan kolestrol, menghalang penghasilan CoQ10 sebanyak 40%. Suplemen CoQ10 membantu mengekalkan kekuatan jantung anda.


3. Meningkatkan Kesuburan Suami Isteri

Selain bertindak sebagai antioksida yang kuat untuk melawan tindakbalas oksidatif, CoQ10 juga menyokong sistem reproduktif yang sihat dengan meningkatkan tenaga dalam sperma dan ovum.

Pengambilan CoQ10 membantu:
  • meningkatkan jumlah sperma yang sihat
  • meningkatkan pergerakan sperma
  • meningkatkan kualiti ovum

4. Kulit Yang Berseri

CoQ10 juga terdapat di permukaan luar kulit yang melindungi kulit anda dari sinaran UV yang berbahaya. Ia juga membekalkan tenaga untuk sel-sel yang rosak memperbaiki diri mereka sendiri, jadi kulit anda kekal berseri dan kelihatan lebih muda.

Pengambilan CoQ10 membantu:
  • menganjalkan kulit dan mengurangkan kedutan
  • meningkatkan tekstur kulit

5. Menguatkan Daya Ingatan

Bertindak sebagai antioksida yang melindungi saraf, CoQ10 membantu mengurangkan pembentukan plak amilod, salah satu punca utama penyakit Alzheimer, di dalam otak anda.

Kekalkan kesihatan sel-sel otak dan tingkatkan memori, tumpuan serta minda anda dengan CoQ10 yang juga membantu:
  • menjana fungsi otak yang sihat
  • meningkatkan fokus dan fungsi-fungsi sel otak

Betul Ke CoQ-Trol Shaklee ni Bagus? Apa Kata Mereka Yang Dah Cuba.

Semenjak diperkenalkan, ramai yang telah mencuba CoQ-Trol Shaklee dan sangat berpuas hati.  Malah seawal hari pertama ambil pun dah ramai yang dapat rasa kesannya.

Berikut saya kongsikan antara feedback yang diterima.

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3


Testimoni 4


Testimoni 5


Testimoni 6


Testimoni 7


Testimoni 8


Testimoni 9




Bagaimana Nak Dapatkan CoQ-Trol Shaklee ?

Dengan peningkatan tahap tenaga yang lebih baik, kita mempunyai lebih ketajaman mental, berasa lebih bertenaga, sihat, ceria dan dapat melakukan lebih banyak perkara dalam satu hari.

Kalau anda dah cuba macam-macam cara, tapi masih tak dapat juga hilangkan rasa cepat penat, letih dan mengantuk anda, saya sangat sarankan anda mencuba CoQ-Trol Shaklee ni.

Bagi anda yang suka bersukan, tapi cepat pancit, juga amat digalakkan untuk mencuba CoQ-Trol Shaklee ni.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi saya Cik Jatt 013-4894037.
InsyaAllah saya akan memberi konsultasi terbaik untuk membantu anda berdasarkan pengalaman saya sejak tahun 2013 bersama Shaklee.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit