Thursday 25 May 2017

Ketahui Bagaimana Gadis Ni Hilangkan Masalah Jerawat Yang Telah Dialaminya Selama 10 Tahun


Ada orang yang dilahirkan dari muda sampai la ke tua takde masalah jerawat.
Ada orang yang waktu sekolahnya muka penuh jerawat, tapi bila usia dah makin bertambah licin pula kulitnya.
Ada orang yang waktu sekolahnya muka licin je, tapi bila dah semakin meningkat usia, macam-macam masalah kulit timbul. Saya termasuk dalam golongan ni. Korang yang mana?

Jerawat ni bukanlah satu penyakit yang serius.

Tapi, kesan akibat masalah jerawat ni yang serius sebenarnya.

Masalah hilang keyakinan diri, stress, malu, tertekan, sering diejek dan macam-macam lagi masalah yang boleh timbul.

Macam-macam cara dah buat, macam-macam produk dah guna, duit dah banyak berhabis, tapi masalah jerawat tak juga selesai.

Bukan setakat sebulan dua, malah bertahun-tahun merana dengan masalah jerawat.

Jerawat Boleh Hilang Jika Tahu Caranya

Berdasarkan pengalaman saya yang juga bertahun-tahun mengalami masalah jerawat yang agak kronik dulu, jerawat ni memang susah nak hilang. Sebab, saya tak tau caranya.

Tapi, Alhamdulillah, sekarang kulit saya pun dah makin banyak improved. Sebab saya dah jumpa jalan penyelesaiannya :)

Seperti kisah yang akan saya kongsikan berikutnya ni pun, Cik Farah Wahida, yang menderita masalah jerawat selama 10 tahun sejak beliau masih bersekolah.

Tapi, sekarang ni, dah makin cantik berseri adik ni. Natural beauty gitu. Macam tak percaya pula yang adik ni pernah mengalami masalah jerawat yang kronik sebelum ni.

Jom baca pengalaman yang dikongsikan oleh beliau.


Assalammualaikum. Nama Saya Farah Wahida. Berumur 23 tahun. Saya berasal dari Maran, Terengganu. Tapi menetap di Kemaman, Terengganu.

Masalah saya sebelum dipertemukan dengan Shaklee adalah masalah muka berjerawat, berminyak dan berparut yang sangat teruk. Saya ada masalah ini sejak darjah 6. Saya banyak pakai produk untuk rawat kulit muka saya, tapi semua tak menjadi dan ia makin teruk. Sehingga saya rasa sangat tertekan dan tak mahu merawat lagi.

Saya dipertemukan dengan Shaklee oleh upline saya pada Disember 2016 ketika saya berumur 21 tahun. Dimana beliau beri cadangan kepada saya untuk menggunakan produk ini iaitu GLA Complex, ESP , Vitamin C dan Nutriwhite untuk menstabilkan hormon dan membaiki sel kulit muka saya. 

Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T dalam masa 4 bulan saya dapat perubahan yang ketara. 

Kulit tak berminyak, jerawat tak naik dah. Parut dah berkurang. Syukur sangat. Kesan yang sangat-sangat saya tak jangka. 

Shaklee Produk No.1 dalam hidup saya."


Betul Ke Set Kulit Shaklee Berkesan?

Ramai sangat yang dah berjaya menghilangkan masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut dengan Set Kulit Shaklee. Termasukla saya sendiri :)

Untuk info lanjut dan testimoni pengguna klik sini
>> Cerahkan Kulit Dan Hilangkan Jerawat Dengan Set Kulit Shaklee

Bagaimana Nak Dapatkan Set Kulit Shaklee

Untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi saya Cik Jatt 013-4894037.
InsyaAllah saya akan memberi konsultasi terbaik untuk membantu anda berdasarkan pengalaman saya selama 4 tahun lebih bersama Shaklee.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: