Monday, 22 August 2011

Aksi berhimpit di dalam kereta demi BoboiBoy

Alhamdulillah, hari ni dah 22 hari kita berpuasa kan. lebih kurang seminggu lagi dah nak masuk Syawal. sekejap jer masa berlalu.

bersambung dari entry ni, penangan BoboiBoy kat anak2 aku nih agak menyeksakan jugakla. entry ni dah lama terperap dalam draft, baru hari ni nak publish:)

everytime naik je keta, si kecik dua orang ni mesti terus mintak BoboiBoy kat si ayah. henfon ayahla yang menjadi mangsa. menjerit jerit cakap nak main game. padahal bukan main pun, tengok Youtube cari BoboiBoy.

tengok la tu. bukan main khusyuk tengok. muka bukan main serius lagi, sebab baru lepas berebut:)

ni la yang aku maksudkan ngan berhimpit. dua2 orang meghimpit atas mama yang memang sekeding tu. aku pun layankan jer la.

irfan konker, tak nak share ngan kakak

tak taula apasal diorang suka nooo tengok kat henfon si ayah. si ayah dah belikan tablet pc cap ayam pun still tak mau tengok kat situ. agaknya sebab cap ayam kut:)

27 comments:

@e_da said...

boboiboy mmg jadi kegilaan budak2 sekarang kan...

@e_da said...
This comment has been removed by the author.
missbby said...

badan u macam anak dara walaupun dah ber anak dua..:)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kusyuk jer tgk diorg tgk Boboiboy..
hehe..budak2 pun tau memilih..X nk cap ayam.. ;)

...sWeeT uMi... said...

amboi kemain kusyuk diorg tu yeh..mmg aman je la lam kete tu kan hehehhe

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

nnt ai carik kat utube ada x citer boboiboy ni...nk try tgk gak

MrS. F!zA said...

ank2 skrg mmg asyik mtk henpon kan..samalah ngn entri sy td tu..tp2 mlm nk tido nk tgk video kt henpon dlu.

zOeY zAu YaH said...

kesian kat maknye dh la kecik haha..comel2 jek semuanya..

diana said...

anak saya tak minat pulak boboiboy ni..
heheheh

Mama Gee said...

tu belum dpt ipad lg tu...dpt main game kat ipad ade plak yg bergaduk plak nnti...hehehe

Cik Rose Cute said...

hahaha...budak2 sekarang dah pandai cik jatt...yang cap ayam tak boleh tengok gambar hihihi

Dr. Ben said...

comey anak2

Ain Atika Zailani said...

alallala comelnya galagat dorang...ahhaha=) cute betul.

e.l.i.z.@ said...

alaa...tak berkesempatan lg nk tgk boboiboy

CIK JATT said...

eda. haah eda. kuat betul penangan boboiboy nih.

CIK JATT said...

missbby. nampak jer kurus, tapi perut beranak dua tetap ada. cover jer lebey:)

CIK JATT said...

itula pasal lily. cap ayam ni skrin tak smooth sangat. bukan touch screen dah, tekan screen:)

CIK JATT said...

tak jugakla umi. asyik nak berebut je keja si kecik 2 orang nih:)

CIK JATT said...

ayu. ajakla adam tengok. dia suka la kut

CIK JATT said...

fiza. kita yang ajar kut. hehehe

CIK JATT said...

zoey. sikit hari lagi, anak2 pun dah nak sama besar ngan mak dah:)

CIK JATT said...

diana. dia minat apa. barbie kut:)

CIK JATT said...

mama gee. ada harapan, so mama dah awal2 elakkan beli:)

CIK JATT said...

cik rose. budak pun tau benda murah, tengok sepi jer..

CIK JATT said...

thanks dr ben:)

CIK JATT said...

thanks ain:)

CIK JATT said...

takpe eliza. berlambak kat youtube