Wednesday, 17 August 2011

Wordless Wednesday #4

23 comments:

e.l.i.z.@ said...

xtau nk komen apa :P

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kawaii...
auntie tumpang boley???

Qhaifa Nur said...

auntie nak tumpng naik boleh...

...sWeeT uMi... said...

amboi kemain suke dpt nek motor tu ye irfan...meh aunty tumpang bley (^_^)

rara pinkmafia said...

canteknya gg dye.

MamaEma said...

seronok main motor erkh..kat rumah aunty pun ada

amna said...

seronoknya.. baru dpt kereta baru yer.. hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

happynye dia..
a'ah..cantik gigi dia.. ;)

zOeY zAu YaH said...

comel hihi

kakngah said...

haaa... dah ada lesen lom tu??
:P

mizzkechique said...

pon..pon.. hehe..

gigi dua btg je yer kt bwh tu..

CIK JATT said...

tu pun kira komenla tu eliza:)

CIK JATT said...

boleh2. tapi auntie ayu kena tolong tolak boleh:)

CIK JATT said...

auntie qhaifa pun nak tumapng. ramainya. Irfan kena suruh mama beli car besar sikit nih.

CIK JATT said...

autie umi kena take turn la. ramai sangat nak tumpang:)

CIK JATT said...

tenkiu autie rara. tu pun jenuh nak brush teeth tu

CIK JATT said...

tenkiu autie rara. tu pun jenuh nak brush teeth tu

CIK JATT said...

auntie ema. jom main sama2

CIK JATT said...

dulu boleh tolak jer keta ni auntie amna. sekarang dah besar, boleh naik sndiri dah

CIK JATT said...

tenkiu auntie lily:) gigih mama dia jaga gigi anak2

CIK JATT said...

tenkiu auntie zoey:)

CIK JATT said...

kakngah.
alamak. kantoi..

CIK JATT said...

mk. sekarang dah penuh dah gigi dia:)