Wednesday 21 February 2018

Produk Penjagaan Kulit Yang SEMULAJADI, SELAMAT DAN BERKESAN

  • SEMULAJADI
  • SELAMAT 
  • BERKESAN
Susah kan nak cari produk penjagaan kulit yang ada ketiga-tiga ciri di atas ni. Memang diakui sendiri oleh pakar kulit dan saintis, it is very difficult to find that sweet spot untuk dapatkan produk penjagaan kulit yang semulajadi (natural), selamat tanpa bahan-bahan kimia berbahaya dan BERKESAN.

Kebanyakan produk di pasaran, samada ianya memang dihasilkan dari bahan semulajadi (natural) saja tapi takde kesan pun, atau woww kesan super pantas muka berkilat tapi rupa-rupanya dihasilkan dari bahan kimia berbahaya yang merosakkan badan/kesihatan.

Tapi, walaupun susah, tak mustahil adanya produk yang menepati tiga-tiga ciri di atas ni.

Memperkenalkan YOUTH dari Shaklee, produk penjagaan kulit yang semakin menjadi fenomena sekarang ni. Dan, sudah semestinya menepati slogan produk Shaklee, YOUTH ni dijamin semulajadi, selamat dan berkesan.


Uniknya produk penjagaan kulit YOUTH dari Shaklee ni, walaupun belum dilancarkan sepenuhnya untuk jualan di Malaysia, tetapi rata-rata orang dah heboh bercakap dan teruja dengan produk ni.

Testimoni YOUTH Shaklee Dari Pengguna Awal Di Malaysia

Produk penjagaan kulit YOUTH ni sebenarnya dah dilancarkan dahulu di US tahun lepas, ramai yang dah mencuba dan mendapat banyak kesan positif. Di media-media sosial pun banyak koleksi testimoni dari pengguna yang menggunakan YOUTH.

Untuk Malaysia, Shaklee akan melancarkan secara rasminya produk penjagaan kulit YOUTH pada Mac 2018. Dan, rangkaian produk ni adalah yang diformulasi khas untuk kulit Asia.


Walaupun hanya akan mula berada di pasaran mulai bulan hadapan, di Malaysia sendiri, ramai sebenarnya yang sudah berpeluang mencuba YOUTH. Shaklee telah memberi keistimewaan kepada mereka yang menghadiri Shakle Business Conference di KL baru-baru ni untuk membeli set penjagaan kulit YOUTH. Saya sendiri pun rasa teruja dengan perkongsian rakan-rakan yang berkongsi kesan selepas mereka menggunakan YOUTH. Tak sabar nak cuba juga. InsyaAllah saya akan kongsikan pengalaman mereka dalam entry-entry yang berikutnya ya.

Entry kali ni, saya ingin berkongsi dulu koleksi testimoni dari pengguna terawal Shaklee di Malaysia. Mereka ini adalah antara pengedar Shaklee yang terpilih pada Januari 2018 baru-baru ini. Mereka telah menjalani skin analysis dengan pihak Shaklee dan mereka kemudiannya diberikan satu set lengkap YOUTH untuk digunakan secara konsisten. Ini bagi melihat kesannya yang dimonitor oleh pihak Shaklee sendiri.

Berikut saya kongsikan kesan penggunaan YOUTH dari Shaklee selama lebih kurang 25 hari. Setiap gambar diambil oleh jurugambar profesional tanpa sebarang filter atau aplikasi canggih untuk edit, dan pengguna juga tidak menggunakan sebarang makeup. Apa yang boleh saya katakan, kesannya sangat mengujakan!
 
Testimoni 1

Puan Norsyaheera, umur 20an


Kulit beliau tidak mempunyai masalah yang serius.

Namun selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, nampak perubahan yang ketara ke atas kulit beliau. Nampak lebih muda, glowing, segar dan berseri. Jerawat dan parut-parut kecil beliau juga hilang.

Testimoni 2

Puan Nur Adilah, umur 30an


Sebelum ini, beliau mengalami masalah kulit berjerawat dan parut termasuk parut berlubang. Masalah ini telah dihadapi oleh beliau selama bertahun-tahun dan sukar untuk hilang.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, masalah jerawat beliau terkawal malah parut berlubang beliau juga semakin hilang. Tona wajah beliau menjadi lebih sekata dan kulit nampak lebih bersih berbanding sebelumnya.

Testimoni 3

Puan Rozyta, umur 50an


Sebelum ini, beliau menghadapi masalah jeragat dan kedutan di sekitar mata. Kulit juga kusam dan tona tidak sekata.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, kulit beliau nampak lebih segar dan berseri, tona lebih sekata dan jeragat semakin hilang. Kedutan di sekitar mata juga semakin berkurang.

Testimoni 4

Mrs. Ng Hooi Hooi, umur 50an


Masalah beliau adalah, jeragat yang degil dan susah nak hilang. Nampak tompok hitam di pipi kiri beliau? Menurut beliau, sudah 20 tahun beliau hadapi masalah tompok hitam tu. Sangat degil, tak hilang-hilang.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, jeragat tersebut nampak semakin pudar! Eyebag di mata kiri beliau juga hilang dan wajah beliau nampak lebih muda dan segar.

Testimoni 5

Mrs. Vijeyaledchumy, umur 50an


Beliau mempunyai masalah kulit sensitif dan pernah mengalami masalah jerawat yang bertahun-tahun lamanya. Akibatnya, sehingga kini wajah beliau dipenuhi parut dan liang-liang pori yang besar.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, liang pori wajah beliau menjadi semakin kecil. Kulit beliau juga nampak lebih muda, tegang dan cerah berseri. YOUTH dari Shaklee sesuai untuk kulit sensitif, jadi disebabkan itulah beliau sesuai dan tiada sebarang masalah menggunakan YOUTH.

Testimoni 6

Encik Naquib, umur 40an


YOUTH dari Shaklee sesuai digunakan oleh semua, termasuk kaum lelaki.

Sebelum ini, Encik Naquib mempunyai masalah jerawat yang agak teruk dan akibatnya kulit beliau menjadi berlubang-lubang. Parut berlubang beliau ni tak hilang-hilang walaupun sudah 20 tahun lamanya.

Selepas 25 hari menggunakan YOUTH dari Shaklee, jelas ketara parut berlubang beliau semakin hilang! Kulit beliau semakin licin, cerah dan berseri.

Keistimewaan YOUTH dari Shaklee

Melihatkan testimoni set penjagaan kulit YOUTH dari Shaklee, pasti ramai yang teruja dan tertanya-tanya apa sebenarnya keistimewaan YOUTH ni.

Memetik kata Virginie Descamps, Global Beauty Lead Shaklee yang pernah bekerja di Givenchy, Estee Lauder dan La Mer, "Its really a breakthrough" katanya. Menurut beliau, beliau belum pernah lagi jumpa set penjagaan kulit seperti YOUTH dari Shaklee.

Ianya adalah set penjagaan kulit premium yang dihasilkan dengan teliti oleh pakar kulit dan saintis dari Shaklee. Bukan 1 tahun. Bukan 2 tahun. Tetapi setelah 8 tahun kajian, barulah YOUTH dikeluarkan.


Produk YOUTH dari Shaklee:
  • 100% vegan (berasaskan tumbuhan)
  • Dihasilkan dari tumbuh-tumbuhan yang mempunyai kesan yang hebat dalam menangani pelbagai faktor penuaan pada kulit wajah - anggur Muscadine (antara bahan utama dalam Vivix), Lotus Japonicus, ekstrak Apple Stem Cell, ekstrak buah Schisandra Chinensis, dll
  • Semua rangkaian dalam set YOUTH mengandungi nutrient untuk merawat dan mencantikkan kulit. Kalau skincare lain, nutrient/active ingredient diorang cuma letak dalam serum saja. Tapi YOUTH ni, dari kita cuci muka, pakai toner, serum, moistorizer, semua tu ada nutrient. Tak sanggup nak skip mana-mana item pun.
  • Hipoallergenik - tidak menimbulkan alahan
  • Non-comedogenic - tidak menyumbat liang pori
  • Diuji oleh pakar dermatologi - pakar kulit
  • Diuji oleh pakar oftalmologi - pakar mata 
  • Selamat dan bebas dari bahan kimia berbahaya
  • Tidak diuji kepada haiwan
  • Bebas gluten 
  • Mempunyai 8 paten dan paten-pending
  • Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif
  • Sesuai untuk kaum lelaki dan wanita, muda atau berusia
  • Ada bukti klinikal yang menjamin keberkesanannya 
Kesan Penggunaan YOUTH Dari Shaklee

Antara keistimewaan YOUTH dari Shaklee adalah adanya bukti klinikal yang menjamin keberkesanannya.

  • YOUTH beri jaminan yang 100% orang yang guna, akan dapat kulit yang lebih muda. Nobody in the world make it except YOUTH
  • Dari 2/3 yang menggunakan secara konsisten  mendapat kulit sedekad lebih muda
Dan berdasarkan dari testimoni para pengguna Shaklee, kesan terawal dapat dilihat dalam 1-2 minggu penggunaan. Mereka mendapati:
  • Jerawat semakin hilang
  • Jeragat/tompok hitam semakin pudar
  • Whitehead semakin hilang
  • Parut semakin hilang termasuk parut berlubang
  • Liang pori semakin mengecil
  • Kedutan atau garis halus semakin berkurang
  • Kulit semakin cerah dan berseri
  • Kulit tidak lagi berminyak
  • Kulit lebih lembap
  • Kulit semakin bersinar
  • Lingkaran gelap di bawah mata semakin hilang
  • Tona kulit makin sekata
Kesan terbaik hanya dari produk yang terbaik. Memang tak hairan la kalau semua pengguna YOUTH memberikan banyak review yang positif.

Betul Ke YOUTH Dari Shaklee Ni Berkesan ?

Untuk koleksi testimoni mereka yang menggunakan YOUTH dari Shaklee
>> Testimoni YOUTH Dari Shaklee

Bagaimana Nak Dapatkan YOUTH Dari Shaklee ?

Kalau anda dah banyak berhabis duit, masa, tenaga dan emosi dalam misi mencari set penjagaan kulit yang bagus, tapi belum nampak kesan yang terbaik untuk masalah kulit anda, saya sangat recommend anda untuk mencuba YOUTH. InsyaAllah tak menyesal.

Setiap produk dalam set penjagaan kulit YOUTH saling bersinergi dan bekerjasama untuk memberikan hasil terbaik kepada kulit. Jadi, seeloknya amalkan set lengkap yang mengandungi pencuci muka, toner, serum dan pelembap siang serta malam. Untuk kesan yang lebih baik, tambahkan Radiance C+E.

Dan jangan lupa untuk gunakan secara konsisten ya.


Sempena pelancaran YOUTH ni, ada promosi hebat dari Shaklee tau. Jimat dan untung sangat.
Jangan lepaskan peluang untuk grab.

Saya akan kongsikan promosi tu dalam entry yang berikutnya ya. Tapi kalau dah tak sanggup menunggu dan teruja nak tau, jangan segan-segan untuk hubungi saya terus.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi saya Cik Jatt 013-4894037.
InsyaAllah saya akan memberi konsultasi terbaik untuk membantu anda berdasarkan pengalaman saya sejak tahun 2013 bersama Shaklee.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments: