Thursday 2 February 2012

Mandi-manda di Batu Feringghi, Penang pulak

last weekend, mak, kakak ngan abang ipar aku datang melawat si kecik dua orang tu. happy tak terkata aku, maklumla terperap jer kat dalam rumah sebab cik abang kena kerja hari tu. kakak aku cakap diorang actually nak g Batu Feringghi. aku ok jer, ikut jer jalan2. aku tak bawa pun baju untuk mandi. bukan apa, aku rasa macam tak boleh mandi jer kat Batu Feringghi tu. so,aku just bawa baju salin untuk anak2 jer.

kitorang g naik feri. kali ni Irfan ngan Qistina tak sempat tido lagi. so memang excited la dua budak kecik ni:)

harga tiket naik feri. kita bayar dulu yer
kuat betul angin. BEST!!
Qis and Irfan happy sangat

sekali sampai kat sana, tengok2 ada jer pantai untuk mandi. ramai giler orang kat situ. kakak ngan abang ipar aku dah ready bawa baju nak mandi pun. cesss.. rugi rugi. kitorang g main kat tempat teduh. best sangat pantai ni. air cantik, tempat pun bersih. even petang macam tu pun teduh jer. next time pergi, confirm kena angkut baju extra untuk terjun mandi.

Qis posing dengan bola yang pak long beli kat situ
aktiviti main air tepi pantai

hmmm... Irfan nak buat apa tu ehhh

hasil kreativiti dua beradik:)

si mama pun tak kasi can. nak jugak enter frame:)

11 comments:

Hudalatip said...

belum pernah sampai ke penang lg, macam nak pergi la nanti..

Cikrosecute said...

belum pernah jugak....mesti best mandi manda...

Kakzakie Purvit said...

Mandi pantai kalau redup memang best...

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

asal tgk citer pasal penang or loq staq mesti haty jadi sayu...rindu nak blkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk uwaaaaa

Unknown said...

dapat mandi manda mmg best tapi umi lum pernah sampai sini lagi huhuhuu...

Pen Biru said...

suka gak pegi pantai tapi x suka mandi laut sbb lepas mandi badan asyik melekit2..huhuh

LYAfrina said...

seronoknya... lya pnah gak smpai sini.. tp mmg dh bkurun la.. time tu dlm umur 8-10 thn..confirm dh byk prubahannya kan?

LYAfrina said...

seronoknya... lya pnah gak smpai sini.. tp mmg dh bkurun la.. time tu dlm umur 8-10 thn..confirm dh byk prubahannya kan?

Salina@IbuAqil said...

Gambar mama wajib ada..
Harus itu.. ;)

WOW Gold for Sale said...

Its so nice to see this good information in your post, I was looking the same which you post on blog,thanks now I have the thing which I was looking for regards.


http://style-shows.com
http://cartoonsfilms.com
http://playgameparty.com

Wonderful Life with Mary Kay said...

Mmg rindu la kat Penang... Dah lama tak jalan2 nik feri..