Tuesday 13 August 2013

Selamat Hari Raya Semua. COD Shaklee di Alor Setar, Kedah


Salam Ramadhan kepada semua pengunjung Sweet Moms Vitamin Shop

Ramadhan semakin hampir melabuhkan tirai. Tinggal beberapa hari saja lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Bagaimana dengan Ramadhan anda kali ni? Masih ada beberapa hari saja lagi, ambil peluang ini untuk kumpul pahala yer. Semoga kita semua diberikan kesihatan yang baik dan dipanjangkan usia agar bertemu dengan Ramadhan yang akan datang.

Mesti ramai yang dah mula balik kampung kan. Sekolah pun dah mula cuti ni. Tapi saya dan cik abang masih lagi bekerja sehingga hari Selasa ini. Selepas balik kerja Selasa tu, baru balik kampung. Tahun ni, raya pertama, kami akan beraya di kampung keluarga sebelah cik abang, di Junjung, Kulim. Petang raya pertama tu, kami balik pula ke Alor Setar, Kedah, rumah keluarga saya pula. Dekat-dekat jer, so senang kan :)

Selamat pulang ke kampung halaman yer semua. Berhati-hati memandu di jalan raya eh. Kalau boleh, pilih waktu yang tak sesak. Kalau tak nanti, sangkut berjam-jam, stress kut.
Lagi satu, jangan lupa bawa pulang supplemen Shaklee yer, barang kedua penting tu selepas baju dan kuih raya.

Saya cuti kerja jer, tapi kedai online saya ni tak cuti ye. Anytime jer boleh contact saya. If ada yang area Alor Setar nak ambil supplemen Shaklee, contact saya k. Tapi sebelum saya balik kampung la. Ramai dah yang pesan suruh bawa balik Shaklee ni. If nak join sekali, cepat-cepat contact saya k :)

Ok, di kesempatan ini, saya mengambil peluang untuk mengucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri 
Maaf Zahir Batin
Berhati-hati memandu di jalan raya!!


 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

1 comment:

Unknown said...

comelnye... jatt...