Wednesday 13 April 2016

Jerawat Yang Teruk Akhirnya Hilang, Wajah Makin Cerah Berseri


Assalamualaikum wbt

Last month promo ESP kan. So minggu ni banyak betul feedback yang saya terima dari customer saya yang baru mencuba ESP.

Masing-masing teruja... sebab
  • kulit makin licin
  • jerawat dan parut makin hilang
  • berat badan makin kurang
  • perut kurang buncit
  • susu ibu makin pekat
  • badan makin bertenaga
Syukur Alhamdulillah. Semoga makin ramai dapat manfaat dari ESP Shaklee, best seller Shaklee ni :)

 Saja nak tunjuk, ni la ESP yang sentiasa menjadi pujaan ramai tu

Ok. Entry kali ni saya bukan nak berkongsi tentang ESP.

Kali ni saya nak berkongsi tentang produk yang semakin mendapat perhatian ramai, produk Shaklee yang paling power, iaitu Vivix.

Vivix Untuk Hilangkan Jerawat Dan Cantikkan Kulit

Kalau dulu, ramai yang ingat Vivix ni hanya untuk mereka yang menghidapi penyakit kronik antaranya seperti kanser, kencing manis, darah tinggi, jantung, stroke, gout, sakit saraf dan sendi. Tetapi kini ramai yang dah mula sedar, banyak sebenarnya manfaat Vivix ni.

Selain membantu sebagai alternatif untuk merawat dan juga mencegah penyakit-penyakit kronik seperti yang saya sebut kat atas, untuk menjaga kesihatan, Vivix ni juga amat bagus untuk kecantikan kulit. Best kan, all in one, kulit cantik, badan pun sihat, insyaAllah.


Baru je tadi saya dapat feedback dari salah seorang customer saya yang belikan Vivix untuk ibu beliau yang menghidapi kencing manis. Alhamdulillah, bacaan kencing manis ibu beliau dah turun, dan ramai yang puji ibunya nampak makin muda :)

Saya sendiri pun dah mula ambil Vivix ni. Sekarang dah botol yang ketiga. Serius, jatuh cinta yang amat. Nanti next entry saya kongsi pengalaman saya ambil Vivix k.

Testimoni Jerawat Yang Teruk Akhirnya Hilang, Wajah Makin Cerah Berseri

Seperti yang saya selalu kongsikan sebelum ni, masalah jerawat ni, kalau anda dah stress tahap gaban dan betul-betul serius nak hilangkan, selain menggunakan produk penjagaan luaran yang sesuai, anda wajib rawat dari dalam juga. Sebab, punca masalah jerawat ni, mostly adalah dari faktor dalaman, seperti masalah toksin berlebihan, penghadaman, hormon, stress, pemakanan dan sebagainya.

Nak rawat masalah-masalah ni, haruslah dengan pengambilan supplements kan. Selagi tak rawat, percayalah, masalah jerawat anda memang akan degil susah nak hilang dan mungkin akan jadi bertambah teruk.

Seperti perkongsian dari Puan Asmida ni, setelah mengambil supplements untuk rawat dari dalam, barulah masalah jerawat beliau yang dulunya agak serius, kini dah hilang. Dah licin berseri wajah beliau sekarang :)

Jom baca rahsia Puan Asmida bagaimana beliau boleh transform sampai macam dalam gambar ni.


Assalammualaikum...

Hai nama saya Asmida, saya berumur 30 tahun, anak pertama dari lima orang adik beradik. Saya sudah berkahwin dan kini menetap di Alor Setar Kedah.

OK dipendekkan citer, pada umur 30 tahun ini saya enjoy dengan
kesihatan optima hasil istiqamah dengan suplement semulajadi
Shaklee. Pejam celik, pejam celik dah 3 tahun saya mengamalkan vitamin Shaklee. Alhamdullilah memang tak pernah ke klinik atau hospital, farmasi jauh sekali.

Alhamdullilah dengan kesihatan yang Allah berikan, setakat hari ini
saya tiada masaalah kesihatan dalaman yang terok, selain masalah luaran iaitu masalah JERAWAT yang banyak di muka.

Saya memang bukan jenis suka mengunakan produk kecantikan atau krim-krim yang banyak dijual dipasaran sebab saya takot kulit muka semakin teruk. Saya cuma menggunakan pencuci sabun susu kambing untuk membersihkan muka dan compact powder jer bila kuar rumah.

Saya terjebak dengan vitamin Shaklee nie kerana saya selalu google tentang jerawat, banyak mengatakan sekiranya jerawat banyak ni badan kita banyak toksin dan perlu detoks. Detoks ada banyak jenis jadi saya memilih untuk detoks dengan vitamin sebab berbentuk tablets dan mudah untuk ditelan, jadi saya memilih vitamin shaklee untuk buang toksin dalam badan.

Sejak dari itu saya mengambil vitamin ALFALFA, VIVIX, VITAMIN C, GLA COMPLEX, GARLIC COMPLEX secara konsistent, bersama 3 liter air putih. Saya mengambil 10 biji Alfalfa, 6 biji Vitamin C, 2 biji GLA Complex dan 1 sudu tea Vivix dalam sehari.

Selepas 2 minggu pengambilan ia memang memberi kesan yang menakjubkan, jerawat berkurangan dan paling best dapat bonus lain iaitu badan semakin bertenaga, ringan tidak merasa letih dan paling best period teratur serta keputihan tiada.

Saya amat berpuas hati dengan kesan pengambilan vitamin dari Shaklee. Sehingga sekarang saya masih mengamalkan vitamin Shaklee untuk kesihatan yang berpanjangan. Vitamin ni bila sakit pun boleh diambil. Vitamin ni bukan ubat, ubat kita makan apabila sudah atau semasa sakit, tetapi vitamin perlu dan lebih baik diambil sebelum jatuh sakit.

Walaupun saya tiada sakit yang terok tapi saya perlu pelihara
kesihatan sebagai pencegahan supaya tidak sakit, Sebab bila dah sakit kita terpaksa bergantung dengan ubat. Bagi saya melabur untuk vitamin adalah lebih baik dari terpaksa melabur untuk menanggung kos hospital dan ubatan.

Alhamdulillah.. Yeahhhhhhhh sekarang saya bebas dari semua masalah kesihatan.

Untuk anda yang mengalami masalah jerawat yang degil, seriously, saya memang strongly recommend Vivix ni. Sangat berbaloi.

Daripada laburkan duit cuba itu ini yang tak nampak-nampak hasilnya, apa kata cuba Vivix pula. Lagipun, yang penting, memang dijamin selamat untuk badan, malah bagus untuk kesihatan kita juga. Sambil-sambil kita cantikkan kulit which is luaran, kita cantikkan sekali dalaman kita. Badan kita ni nak pakai lama ni.


By the way, bulan ni ada promosi Vivix Twin Pack. Actually dah beberapa bulan Shaklee buat promosi ni, tapi disebabkan sambutan yang luar biasa hebat dan atas permintaan ramai, Shaklee pun dengan berbesar hatinya lanjutkan lagi promosi ni bulan ni. 

Dengar-dengar, bulan ni last promo Vivix Twin Pack ni.

Untung sangat promo Vivix Twin Pack ni sebab dapat harga less yang JIMAT, and dapat extra bonus dalam bentuk tunai lagi. Hah, dah la beli harga MURAH, Shaklee bagi duit lagi pulak tu.
Lepas tu, yang belum jadi ahli Shaklee, terus akan dapat FREE MEMBERSHIP untuk seumur hidup.

Jangan lepaskan peluang ni k.

If berminat, jangan segan-segan hubungi saya.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: