Wednesday 10 December 2014

Kulit Cerah Dan Cantik Dengan Shaklee Collagen Powder


Ok, entry kali ni masih lagi tentang bab kecantikan. Makumlah bulan ni kan bulan bercantik-cantik sempena promosi Vitamin E dan Vitamin C.

Tapi kali ni saya nak share tentang kolagen pulak. Sekarang ni, memang berlambak-lambak la produk kolagen ni kat pasaran kan, tinggal lagi nak pilih je lagi.

Tapi, nak pilih pun, biarlah yang betul-betul terbukti berkesan dan selamat ye tak, kalau tak nanti, membazir je la wang yang dilaburkan.

Anda rasa anda perlu kolagen tak? Jom check tengok, kalau ada salah satu tanda dalam checklist ni, maka sudah sampai masanya anda pertimbangkan untuk mengambil produk kolagen yang terbaik untuk anda
  • Ada kedutan yang jelas di wajah
  • Ade jeragat dan bintik hitam
  • Ade 'eye bag' 
  • Ade pori-pori besar
  • Parut yang banyak dan kulit terlalu kusam
  • Kulit lesu dan mudah kering
  • Kelihatan tua dari umur sebenar 
  • Sakit belakang dan sakit sendi
  • Ada pigmentasi dan kulit tona tak sekata
  • Gusi tak sihat
  • Garis halus di leher
  • Payudara kendur dan punggung pun tak berapa nak mantap
  • Kuku senang pecah
  • Ada lingkaran hitam bawah mata
  • Rambut kering dan bercabang
  • Masalah sunburn yang teruk
Macam saya sendiri, pun ambil juga produk kolagen ni. Pilihan saya, sudah tentulah Shaklee Collagen Powder, collagen terbaik abad ini gitu.

Nak tau kenapa saya pilih Shaklee Collagen Powder, 
Klik : Kelebihan dan Manfaat Shaklee Collagen Powder 
 

Baru petang tadi dapat SMS dari Shaklee, ada promosi Shaklee Collagen Powder bulan ni.

Promo yang wajib anda grab, sebab harga paling murah dalam sejarah Shaklee nak bagi ni.
Nak tau promo apa tu, stay tune k..
Saya share next entry.
Yang dah tak sabar nak tau tu, meh contact saya cepat-cepat k :)

No comments: