Saturday 1 June 2013

[Testimoni Set Kecantikan] Parut Jerawat Hilang, Kulit Semakin Cerah Berseri dengan Set Kecantikan Shaklee


Salam Sihat dan Cantik kepada semua pengunjung Sweet Moms Vitamin Shop

Macam dah lama rasanya saya tak share tentang kecantikan kulit ya.
Memandangkan raya dah semakin dekat ni, saya rasa terpanggil untuk share lebih banyak tentang Set Kurus Shaklee dan Set Kecantikan Kulit Shaklee, supaya kawan-kawan semua, terutamanya yang mempunyai masalah kulit dan berat badan, dapat beraya dengan imej baru raya tahun ni. Mudah-mudahan:)

Jika anda inginkan tip-tip untuk kurangkan berat badan secara selamat dan berkesan, boleh klik sini ok.

Entry kali ni khas untuk kecantikan kulit yer..

Sesiapa sahaja yang mempunyai masalah kulit wajah kusam, berjerawat, berjeragat dan berparut, pastinya akan berasa rendah diri, tertekan, cemburu dengan rakan-rakan yang kulit cantik dan kadang-kadang sampai rasa malu nak keluar rumah jumpa orang. Ye la kan, nak tengok muka sendiri di cermin pun malu, inikan pula nak jumpa orang lain. Trust me, i've been going through that for many years. Even naik satu biji jerawat sekarang pun stress macam apa:)

Tapi, takkan anda nak biarkan masalah ni membelenggu anda sampai bila-bila. Semua masalah ada penyelesaiannya dan semua penyakit ada ubatnya. Yang penting kita berusaha dan tidak putus asa, selebihnya kita berserah kepada Allah.

Apa yang saya perhatikan, dan juga melalui pengalaman saya sendiri, kebanyakan masalah kulit wajah ni berpunca dari dalaman, antaranya, faktor hormon, pemakanan, stress, pencemaran, gaya hidup dan lain-lain. Jadi, jika anda dah cuba macam-macam produk kecantikan, tapi masalah kulit wajah anda masih tidak kurang, malah makin teruk lagi, apa kata anda rawat dalaman pula.

Jom kita baca dan lihat perkongsian dari pengguna Set Kecantikan Kulit Shaklee, yang telah berjaya mendapatkan kulit wajah yang cerah dan berseri setelah mengamalkan set ini.

"Kulit semakin cerah dan bekas jerawat semakin pudar dalam masa 1 bulan setengah dengan mengamalkan Set D. Memang berpuas hati. Love Shaklee"


Set D : Kecantikan Kulit Shaklee mengandungi:


1) Vitamin C
  • sangat penting dalam pembentukan kolagen
  • kolagen yang cukup daripada Vitamin C yang baik membuatkan kulit anda kelihatan bersinar dan gebu
2) Vitamin E
  • terkenal sebagai vitamin awet muda - melambatkan proses penuaan
  • membantu keseimbangan hormon
  • mengawal kadar minyak dalam liang kulit
  • membantu mengurangkan kesan kulit jeragat
  • membantu masalah kulit yang berminyak
  • membantu menghilangkan parut
3) B Complex
  • (B for Beauty) menjaga kesihatan kulit daripada dalam. 
  • penting dalam kestabilan hormon
  • kekurangan b complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih, cepat marah atau moody, cemburu dan banyak lagi. Bila kita dalam keadaan hormon yang tidak stabil jerawat akan mudah terhasil
  • membantu mengurangkan garis-garis halus di kulit
  • penting untuk melanin yang memberi warna pada kulit. Lebih kerap anda berada di bawah matahari, lebih banyak B Complex diperlukan

Klik sini untuk testimoni Set Kecantikan Shaklee yang lain

InsyaAllah, dengan pengambilan supplemen yang betul dan konsisten, pasti anda juga akan mendapat kulit wajah yang anda idamkan. Pastikan juga anda mengambil air masak yang secukupnya untuk memastikan proses penyerapan dapat berlaku dengan lebih berkesan dan optimum.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: