Saturday 13 July 2013

[Testimoni] Anak dah 4, tapi Maintain Macam Anak Dara


Jom kita baca perkongsian dari Puan Shira mengenai pengalaman beliau setelah mengamalkan Alfafa dan Vitamin E Shaklee. Puan Shira ni anak dah 4 tau, tapi maintain gitu macam anak dara....

Rahsia beliau, pastinya penjagaan kecantikan luaran dan dalaman dengan supplemen Shaklee.
Bila dalaman cantik, pasti makin terserlah kecantikan luarannya kan:)

Itulah istimewanya Shaklee, bukan sekadar untuk kecantikan, malah ianya menjaga dan merawat dalaman kita secara semulajadi dan paling penting ianya selamat.

"TESTINOMI SAYA SENDIRI 
(SAYA NAK SHARE PENGALAMAN SAYA PADA SEMUA WANITA DILUAR SANA):-

saya telah menggambil ALFALFA COMPLEX & VITAMIN E hampir 7bulan..Gambar yang sebelah kiri tu gambar tahun lepas saya x makan apa2..walaupun orang tengok saya kurus tapi berat saya masa tu 52kg,saya ada masalah dalaman,saya ada masalah keputihan,haid tak teratur,sembelit,kulit kusam,susah nak buang angin,perut buncit(walaupn kurus tp sebenarnya perut saya buncit,hehehe...)bermacam2 ubat saya pernah makan tapi semuanya x sesuai tuk saya & tak serasi,tapi setelah saya diperkenalkan oleh BONDA SHA & VITAMINN SUPPLEMENT, dyowanglah yang banyak membantu saya dan memperkenalkan Produk Shaklee nie... Gambar yang disebelah kanan adalah gambar trbaru saya bulan 6.13,nielah hasil yang saya perolehi sekarang,Alhamdulillah..saya happy sangat..segala masalah yang saya tanggung selama nie,dapat diselesaikan dengan hanya makan ALFALFA COMPLEX & VITAMIN E..sekarang nie berat badan saya 45kg..saya happy sangat2 sebab dapat balik bentuk badan yang ideal..kalau saya pegi manr2,ada orang ingat saya nie anak dara lagi yang umur 25tahun,walhal umur saya dah 32tahun ada 4 orang cahaya mata...terkejut dyowng..hehehe...saya cakap saya kawen muda..saya brsyukur...dan yang paling penting sekali suami makin sayang dan hubungan kami makin utuh... .i love shaklee .


Jom cantik dan sihat bersama Shaklee!
* True Beauty Starts Inside *

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: