Thursday 17 October 2013

[Testimoni Set Kecantikan] Kulit Kusam Berjerawat, Kini Semakin Cerah dan Bersih dengan Shaklee


Kulit wajah yang cantik sememangnya menjadi idaman setiap wanita. Kadang-kadang, rasa cemburu pulak tengok rakan-rakan yang kulit cantik dan tiada masalah. Kulit yang cantik ni pada saya bukan sekadar untuk nampak cantik, malah lebih dari tu sebenarnya. Kulit yang cantik ni dapat meningkatkan tahap keyakinan kita untuk berhadapan dengan orang lain dan membuatkan kita sentiasa ceria tanpa rasa malu dengan keadaan kulit kita.

Jerawat, jeragat, parut, kulit wajah yang kusam, kulit kering, kulit sensitif adalah antara masalah kulit wajah yang sering dialami. Berdasarkan pengalaman dan pemerhatian saya, penjagaan luaran sahaja tidak menjanjikan masalah kulit wajah kita pulih sepenuhnya. Kebanyakan masalah berpunca dari dalam, apabila dalaman kita bersih, insyaAllah luaran juga bersih.

Alhamdulillah, semakin ramai yang telah mencuba dan mempercayai supplemen Shaklee. Dengan Shaklee, anda bukan sahaja mendapat hasil luaran yang anda idam-idamkan malah tahap kesihatan juga semakin meningkat.

Dah lama rasanya saya tak share testimoni pengguna Set Kecantikan Shaklee. Ok, hari ni saya akan  share salah satu testimoni pelanggan yang menggunakan Set Kecantikan Shaklee.

Teruja betul tengok perubahan kulit wajah Siti Norziela Norani kan..

 
Produk yang beliau amalkan adalah ESP, Vitamin E dan Vitamin C.

Berkat kesabaran setelah beberapa bulan mengamalkan Shaklee, kulit beliau kini semakin cerah, bersih dan lembut.  Lihat sendiri gambar sebelum dan selepas beliau. Gambar yang selepas tu tanpa make-up tau. Menurut beliau, bentuk badan beliau juga semakin cantik sekarang, semakin slim katanya :)

Happy sangat tengok perubahan wajah beliau.

Anda bila lagi.
Takkan nak tengok orang lain jer cantik dengan supplemen Shaklee kan.
Masalah kulit jika tak dirawat segera, semakin susah nak pulih nanti. Let Shaklee helps u, insyaAllah.

Berminat nak cuba?
Hubungi saya segera yer

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

2 comments:

NM03 said...

wow!!! menakjubkan

nabihah said...
This comment has been removed by the author.