Wednesday 21 January 2015

Cara Berkesan Hilangkan Parut Demam Campak Dan Parut Berlubang


Masalah parut ni, memang agak merungsingkan, terutamanya kalau parut tu di bahagian wajah kan. Bukan setakat kaum perempuan, kaum lelaki juga pasti stress dengan masalah kuli berparut ni. Parut jerawat, parut kemalangan, parut jahitan, parut demam campak adalah antara masalah parut yang biasa dihadapi. Masalah parut ni bukan sahaja boleh menyebabkan seseorang tu tertekan, malah boleh menyebabkan seseorang tu berasa malu dan hilang keyakinan untuk berada di khalayak ramai.

Walaubagaimanapun, masalah parut ni bukanlah sesuatu yang tidak boleh dirawat. Setiap masalah, pasti ada jalan peyelesaiannya. Yang penting, kita ikhiar ya.

Entry kali ni, saya nak kongsi feedback dari salah seorang customer saya yang telah mencuba supplement Shaklee sebagai ikhtiar untuk membantu menghilangkan parut demam campak beliau. Beliau pada mulanya mencuba ESP Shaklee, dan selepas 5 hari, parut-parut yang kecil dah makin pudar katanya.


Selepas hasil yang memuaskan dengan ESP Shaklee, my customer ni ambil juga bersama Vitamin C dan Vitamin E untuk kesan yang lebih bagus dan cepat. 

Baru-baru ni, saya mendapat feedback dari beliau, yang parut-parut berlubang pun dah makin hilang setelah mengambil kombinasi ESP, Vitamin C dan Vitamin E sekali. Alhamdulillah.


Dengan pengambilan yang betul dan konsisten, pasti akan ada hasil yang positif!

Manfaat dan Kebaikan ESP, Vitamin C dan Vitamin E Shaklee

Protein (ESP Shaklee)
  • Protein membantu memulihkan sel yang rosak. Ia menghasilkan sel baru dan sel-sel mati dan lama dapat disingkirkan dan digantikan dengan sel-sel baru yang lebih sihat. 
  • Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan otot, sekaligus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.
  • Protein mengekalkan kulit muda. Ia mempunyai asid amino yang membantu membina otot manusia, kuku, rambut, darah organ, kelenjar dan juga kulit.
  • Protein memastikan sel hidup sihat dan sempurna bagi membolehkan ia dapat menyerap semua nutrien dan vitamin dengan optimum.


Vitamin E
  • Vitamin E adalah antioksidan yang tinggi, yang membantu melindungi sel- sel badan dengan menghapuskan radikal bebas yang boleh merosakkan sel kulit
  • Membantu mengelak kerosakan pada memberan sel, dan kajian menunjukkan ia membantu memulihkan kulit dan menghilangkan parut.
  • Menjadikan kulit lebih segar dan muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
  • Membaiki tekstur kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra ungu yang boleh menjadikan parut lebih teruk
Vitamin C
  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara.
  • Membina kolagen kulit yang telah rosak.Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan serta kehalusan kulit. Bagi yang mempunyai budget besar, amat disarankan untuk mengambil Shaklee Collagen Powder untuk kesan yang lebih bagus dan cepat
  • Mencerahkan kulit. 
 

Cara hilangkan parut jerawat berlubang

Cara hilangkan parut demam campak

Cara hilangkan parut kemalangan

Jangan biarkan masalah parut menghantui anda ok. Cheer up!
If berminat untuk mencuba Shaklee, jangan segan-segan contact saya k.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

http://cikjatt.blogspot.com/2013/09/promosi-cara-untuk-mendapat-keahlian.html

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: