Thursday 19 November 2015

Berjaya Kurangkan Berat Badan 26 KG Selepas Bersalin!


Assalamualaikum..

Semalam saya ada share tentang tips kurus selepas bersalin untuk ibu-ibu menyusu tanpa perlu ikat perut kan, if belum baca and berminat nak tau lebih lanjut, boleh klik sini k.

Hari ni saya nak kongsi pengalaman seorang lagi ibu yang telah berjaya kembali kurus selepas bersalin. Bayangkan, beliau berjaya kurangkan berat badan beliau dari 84 kg menjadi 58 kg. Turun 26 kg tu!

Nak tau apa rahsia beliau, jom sama-sama kita baca...


Ayang nak ke baju tu? tanya suami kat aku. Seolah-olah faham akan keinginan aku. Yerlah mau dia tak faham berapa kali aku dok belek. Kalo nak ambik ler sambung suami aku. Haha serupa orang ngantuk disorong bantal ler. Tak dan nak kata apa dah aku terus pi try pakai kat bilik persalinan. Mulut dok qenyeh tak abis lagi serupa kerang busuk dah.

Wei...awat sendat pulak ni, nampak size baju ni dah besar awat dok ketat jugak. Memang stress dah berkenan tapi jadi sarung nangka plak, tengok kat cermin..ishh tak sangka badan aku makin membesar.

Bila keluar bilik persalinan suami tanya...camna ok dak ambik la dah berkenan. Wei lagi stress dibuatnya, nak bagitau pun segan kata KETAT. Last- last jawap kat dia tak jadilah labuh sangat...nak alter pun payah. Hahaha apa punya alasan daa. Agaknya dalam suami aku mesti kata...hah lega selamat duit aku.

Zaman aku belum kawin dulu aku ni kurus, tapi bila dah kawin dah beranak pinak, berat badan aku makin naik. Naiknya pulak berpuluh kg. Bayangkan dari 49kg naik sampai 75kg. Hah???terkejut kan. Jangan kata anda terkejut aku sendiri pun terkejut beb!

Abis tu nak beranak lg ni macam mana??? Sib baik ada kwn rekomen kan set kurus shaklee dari last hamil berat 84 kg turun 58 kg.

Awat anda tak caya ka? Mai nk tunjuk gambaq. Pasni anda blh pikir sendiri k.

Ni ler produk shaklee yg aku ambil. Mak oii!!! Anda jangan melatah plak bila tgk byk lagu ni. Jenuh nak makan. Dalam ni ada set bersalin, set penyusuan dan set kurus

KEEP MUSCLE YOU HAVE

BURN FAT YOU DON'T NEED

LOOSE INCHES YOU DON'T WANT

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: