Tuesday 9 July 2013

Pilihan Supplemen Shaklee di Bulan Puasa untuk Tenaga, Cantik dan Kurus


Ramadhan is coming. Tinggal lagi sehari jer lagi umat Islam akan mula berpuasa. Mesti ramai yang dah beli stok lauk-pauk untuk dimasak ketika sahur dan berbuka nanti kan.

Bagaimana dengan supplemen ya, dah ready?

Antara supplemen yang hot dan menjadi pilihan ramai di bulan puasa ni adalah:

1) Set Triple Gems yang mengandungi ESP, Mealshakes dan Performance Drink, untuk sahur dan berbuka.

Supplemen ini adalah untuk memastikan kita dapat menjalani ibadah berpuasa dengan bertenaga, mengurangkan rasa letih dan lapar. Set ini juga membantu ibu-bu hamil dan menyusu yang risau tidak dapat menjalani ibadah berpuasa dengan sempurna. Bagi yang ada gastrik, insyaAllah set ini dapat membantu anda.


2) Set Kecantikan Kulit Shaklee, Shaklee Collagen Powder dan Vivix

Khas buat anda yang ingin kelihatan cantik berseri di pagi raya, jom amalkan supplemen Shaklee untuk kecantikan kulit ni. Kalau nak makeup di pagi raya, kulit mestila cantik dan flawless, barulah cantik kan.





3) Set Kurus Shaklee

Ada yang tempah atau dah beli baju raya? Saya belum lagi. Tahun ni macam teringin nak pakai baju kurung peplum. Nak pakai peplum ni, perut harus la flat kan. Shaklee adalah penyelamat saya:) Nak pakai baju apa pun boleh tau.
Orang cakap bulan puasa ni berat badan boleh turun. Tapi kalau dah hari-hari borong segala macam jenis juadah di bazar Ramadhan, macam mana nak turun tu. Sebab tu la kena ready dengan supplemen Shaklee. Waktu sahur dan berbuka, minum ESP atau Cinch Shake untuk membantu kita kurangkan makan makanan yang berlemak dan berminyak. Dan selepas makan, terus ambil Lecithin dan/atau Omega Guard untuk terus bakar lemak-lemak. Alfafa dan/atau Herblax, ambil untuk detoks atau singkir keluar segala toksin dan lelemak tu :)



Berminat nak cuba? Cepat-cepat contact saya k :)

Di kesempatan ini, saya mengambil peluang untuk mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kepasa semua. Semoga puasa tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya. Jom lipat gandakan amalan di bulan baik ini dan semoga kita semua mendapat keberkatan di bulan Ramadhan ini.


 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

1 comment:

eija0105 said...

trial set ade x?