Monday 29 February 2016

Hari Terakhir Promosi VIVIX Harga Murah Dan Jimat!


Assalamulaikum
Salam Isnin semua :)

Hari yang sangat special ni kalau mengikut kalendar Masihi, 29 Februari, tarikh yang kita akan temui hanya setiap 4 tahun sekali.

Ada tak sesape yang tengah jalan-jalan kat blog cik jatt ni, tarikh lahir dia hari ni ye?
Happy Birthday ya, semoga diberi kesihatan yang baik, dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki.
Mesti sambut extra special ni, maklumlah 4 tahun sekali kan. Baru tadi saya ada terbaca kat Facebook ada satu kedai makan offer makan percuma untuk sesiapa yang birthday hari ni.

Ok, seperti yang semua sedia maklum, tiap-tiap bulan Shaklee akan buat promosi kan.
So, promosi untuk bulan ni, akan berakhir hari ni.


1) Nutriferon
  • Buy 2 LESS 5%
  • Buy 6 FREE 1
Nutriferon ni bagus untuk tingkatkan immune system secara semulajadi. Bahan utamanya diekstrak dari 4 jenis tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, biji plantago asiatica dan honeysuckle jepun. Sangat membantu if selalu sakit, selsema, demam, batuk, masalah tonsil, resdung, athma dan sistem imun yang lemah.


2) Vitalea For Children
  • Buy 3 FREE 1
Vitalea ni adalah multivitamin. Dengan rasa manis-manis anggur gitu, memang budak-budak suka. Pening kan tengok anak-anak yang memilih makanan, buah dan sayur tu susah sangat nak makan. Sekarang ni, kita ibu-ibu semua tak perlu risau dah, kesemua zat dan khasiat makanan ni dah boleh ditampung dengan Vitalea For Children ni.

Yang penting, takde perasa, pewarna dan pengawet tiruan. Sihat dan selamat untuk anak-anak kita.
Malah kanak-kanak akan semakin cergas, sihat, fokus, kurang mengantuk dalam kelas dan semakin bijak. Takkan kita sanggup biar anak kita sering sakit, letih dan ketinggalan dalam kelas kan. Mesti kita nak lihat anak-anak kita membesar dengan sihat, bijak dan cergas.


3)  Zinc Complex 
  • Buy 3 FREE 1 
Zinc ni sangat terkenal bagi mereka yang mempunyai masalah jerawat terutamanya jerawat yang kronik, masalah rambut gugur, untuk bantu sembuhkan luka dalaman dan luaran dengan cepat terutamanya mereka yang baru lepas bersalin atau menjalani pembedahan serta zinc juga membantu tingkatkan kesuburan.

Zinc ni special sikit tau. Hari ni adalah hari terakhir untuk dapatkan Zinc. Mulai esok, Zinc bakal takde dalam pasaran buat sementara waktu untuk Shaklee launch new improved formula. Tak sure lagi bila akan ada balik. So, if nak cuba atau nak restock, cepat-cepat yer. Jangan sampai melepas.



4) Vivix
  •  Buy 2 LESS 5% 
Dah beberapa bulan actually Shaklee lancarkan promosi Vivix yang sangat exclusive ni. Entah-entah, bulan ni bulan terakhir offer ni. Rugi sangat tau kalau tak grab sebab offer ni sangat jimat dan terus dapat beberapa lagi benefits yang special.

Harga runcit untuk 2 botol Vivix, RM 805.60

Tetapi dengan EXCLUSIVE OFFER ni, anda akan dapat
* 2 botol Vivix hanya RM 765
* FREE Shaklee membership bernilai RM 69
* FREE Shipping
* BONUS tunai lebih kurang RM 36

Jimat sangat kan offer ni. Sebab tu ramai yang pakat dok grab sementara masih sempat lagi ni.


Vivix ni punya bagus kesannya, sampai orang panggil tonik ajaib. Ajaib bukan sebab ada tok batin jampi-jampi botol tu, tapi kerana ia membantu memulihkan tisu/sistem badan kita daripada tahap DNA lagi. Sebab tu macam2 cerita kita dengar sakit itu ini tapi lepas makan Vivix alhamdulillah keadaan semakin pulih. Antaranya seperti diabetes, stroke, darah tinggi, gout, kanser dan sebagainya

Selain untuk kesihatan dalaman dan membantu pesakit-pesakit kronik, Vivix ni juga highly recommended untuk kecantikan kulit dan kuruskan badan.

Nak amal pun senang sangat, hanya 1 sudu teh je sehari. 


Sekian serba sedikit saya war-warkan tentang promosi Shaklee bulan ni.
Hari terakhir tau ni.
Jangan cakap hakak tak payung :)

So sila lah buat pilihan yang tepat. Nama pun promosi kan, harga confirm JIMAT habis. Bulan ni jer tau, bulan-bulan yang akan datang tak dapat dah harga JIMAT macam ni, harga akan kembali macam biasa balik. Jadilah pengguna yang bijak, beli waktu MURAH :)


 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

http://cikjatt.blogspot.com/2013/09/promosi-cara-untuk-mendapat-keahlian.html

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: