Friday 15 July 2016

Kenapa Saya Suka Vivix Dan Kenapa Anda Juga Patut Cuba


Assalamualaikum

Ramai yang tertanya-tanya, apa sebenarnya yang hebat sangat Vivix ni, sampai ia menjadi produk terbaik Shaklee.

Kalau dulu, ramai yang mungkin kurang mengenali Vivix, tetapi sekarang ramai yang dah mula mengenali Vivix.

Kalau dulu, ramai yang berkira-kira untuk mencuba Vivix, tetapi sekarang ramai yang dah tak berkira untuk mencuba Vivix.

Hasilnya, thanks to Vivix, dengan izin Allah, ramai yang dah Vivix bantu, dari pesakit kanser yang kini dah bebas kanser hinggalah mereka yang ambil sebagai supplements harian untuk menjaga kecantikan dan kesihatan.

Cerita bab-bab berkira nak cuba Vivix ni, saya pun termasuk dalam golongan tu dulu :)

Walaupun saya dah mula mengambil produk Shaklee ni semenjak tahun 2013 lagi, kira-kira dah 3 tahun lebih la kan. Tapi, sejujurnya, baru tahun ni saya mencuba Vivix. Dan sekarang setakat ni, dah masuk botol keempat dah pun.


Kenapa Saya Akhirnya Mencuba Vivix?

Saya ambil Vivix pada mulanya bukan sebab nak cantik pun. Sebab sebelum ambil Vivix, saya dah amalkan produk-produk Shaklee yang lain dah pun. Boleh dikatakan kulit saya yang dulu berparut dan berjerawat teruk, pun dah banyak improved.

Sebab utama saya akhirnya mencuba Vivix, selepas 3 tahun lebih kenal Shaklee adalah kerana saya sangat-sangat teruja bila baca banyak perkongsian pengguna Vivix..
  • Ada pesakit kanser yang kini dah sembuh sepenuhnya
  • Ada pesakit kencing manis kini dah sembuh sepenuhnya
  • Ada pesakit gout yang kini tak perlu bergantung lagi pada pain killer
  • Ada pesakit strok yang dari tak boleh berjalan dah boleh mula bergerak dan berjalan
  • Ada yang dah merokok berpuluh tahun kini dah berhenti
Dan macam-macam lagi kisah 'ajaib' tentang Vivix ni.

Jadi, saya ambil Vivix ni sebagai salah satu ikhtiar saya untuk jaga dan rawat kesihatan dalaman. Badan kita ni, luaran mungkin nampak sihat, dalaman kita sendiri pun tak tau. Makin hari, kalau tak jaga, badan yang fit pun akan jadi makin tak fit. Dari terus tak fit langsung, baiklah kita service apa yang patut. Lebih baikla mencegah dari mengubati.

Dah la kesan best, sedap and senang nak amal pulak tu.
Hanya 1 sudu kecil je sehari.


Vivix Merawat Sel Sampai Tahap DNA

Badan kita ni terdiri dari sel-sel yg membentuk tisu kemudian membentuk otot. Apabila kita semakin berusia dan juga atas faktor luaran seperti pencemaran, terdedah kepada sinaran UV, faktor pemakanan, menjadikan sel-sel tubuh kita semakin cepat rosak dan mati. Sekaligus kita akan tua sebelum waktunya, penyakit akan mula bertimpa-timpa dan juga organ-organ badan kita semakin merosot. 

Hanya Vivix yang mampu untuk membaiki, memberi tenaga, mempertahankan dan meningkatkan prestasi sel-sel badan kita, kerana Vivix sahaja yang boleh mencapai hingga ke tahap DNA sel.


Vivix ni dicipta dari 4 sumber tumbuhan yang hebat, iaitu Muscadine Grapes, Purple Carrot, European Elderberry dan Polyganum Cuspidatum. Jadi, tiada kesangsian terhadap penggunaan sumber haiwan atau bahan-bahan kimia berbahaya. Dan sudah pasti HALAL.

Kesan Apabila Saya Ambil Vivix

Sekarang ni dah masuk botol keempat yang saya ambil.
Saya ambil ikut keadaan jugak, kalau time promo tu, memang cepat-cepat la saya grab. Jimat.
Biasanya, hari yang saya ambil Vivix, saya akan stop sementara vitamin lain, kecuali yang saya rasa betul-betul perlu. Saja nak tengok kesan Vivix ni macam mana.

Seperti yang saya cakap tadi, saya ambil Vivix ni lebih kepada untuk kesihatan. Tapi, kesannya tu, terserlah sampai luaran.

Antara kesan best yang saya nampak selepas ambil Vivix:
  • Badan rasa fresh dan bertenaga
  • Penghadaman lancar
  • Kulit paling cantik, licin dan bersih dalam sejarah. Kesan licin dan bersih tu kekal pulak tu walaupun hari tak ambil Vivix. Ada sekali tu satu jerawat nampak macam besar baru nak naik sebab period. Cepat2 ku ambil Vivix. Ting, tak sempat membesar sangat, cepat kecut dan tak tinggal parut. Liang pori pun nampak makin kecil. So sape yang ada masalah jerawat tu, especially jerawat yang agak serius, pastu susah nak konsisten ambil banyak-banyak supplements, try ambil Vivix jer dulu. InsyaAllah sangat membantu.
Pendek kata, memang best sangat kesan Vivix ni. Berbaloi-baloi sangat dengan harganya.

Vivix ni sesuai untuk semua sebagai supplements harian untuk kecantikan dan kesihatan, serta mencegah penyakit-penyakit yang kronik. Apa lagi sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti diabetes, jantung, gout dan sebagainya, Vivix ni adalah wajib.

Bagi yang pandai menilai, Vivix sangatlah murah jika nak dibandingkan dengan kebaikan yang kita dapat. Malah, kosnya tersangatlah jauh lebih murah berbanding dengan kos rawatan kesihatan anda jika anda jatuh sakit atau mempunyai penyakit kritikal. Bukan calang-calang Vivix ni. Ramuan Vivix ni dan keupayaannya tu memang takde pada produk lain. Kena cuba barulah anda akan tahu feelnya macam mana.

By the way, bulan ni tengah ada promo Vivix. The best time untuk anda grab harga JIMAT!

 

Kat bawah ni, saya sertakan link perkongsian pengalaman pengguna, bagaimana Vivix membantu masalah/penyakit mereka. Boleh klik untuk baca k
Sebarang pertanyaan atau tempahan, contact saya ya :)












Vivix untuk berhenti merokok

Ada banyak lagi sebenarnya perkongsian pengguna yang amalkan Vivix ni.
Saya akan update link ni dari masa ke semasa k :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: