Sunday 9 October 2016

Cara Cerahkan Kulit Dengan Cepat, Flawless Seperti Artis Korea


Assalamualaikum & salam sejahtera

Siapa yang tak nak kulit cerah, glowing dan flawless kan.

Cantik natural maksud saya, yang tak perlu bermake-up bagai.

Saya ni dari dulu memang banyak masalah kulit, dengan jerawatnya, parut, kulit sensitif, merah-merah, macam-macam la. So waktu study dulu saya suka la baca tentang tips kecantikan ni. Banyak kan petua-petua kecantikan ni, guna pisang la, kentang la, kulit kayu manis la, putih telur la, tomato la, susu la..

Siapa yang pernah cuba petua-petua ni?

Boleh je nak cuba, tapi don't expect too much ya. Saya dulu pun sebab dah terdesak sangat dengan masalah kulit tu, cuba jugakla beberapa petua. Memang memerlukan tahap kerajinan dan kesabaran yang sangat tinggi kalau nak tengok hasilnya. Ada yang saya stop terus sebab tak dapat apa-apa hasil pun, dan ada juga yang saya stop sebab lagi merosakkan kulit saya lagi ada la.

Tak Perlu Susah-susah Cuba Macam-macam Petua Atau Try And Error Segala Produk Kecantikan

Entry ni, saya bukan nak berkongsi tentang petua-petua yang penat buat je, tapi tak mendatangkan hasil.

Bukan juga produk kecantikan yang tak tahu asal-usul yang jenis tepek-tepek kat kulit, tapi kesannya cuma sementara saja. Apatah lagi kalau yang tepek-tepek tu mengandungi bahan kimia seperti paraben yang boleh meresap ke kulit dan boleh jadi penyebab kepada hormon tak stabil dan kanser payudara. Nak cantik, lain pulak yang dapat.

Tapi saya nak berkongsi dengan anda satu cara yang dah buatkan ramai teruja setelah mencubanya.

Cara yang terbaik, cepat, berkesan dan selamat.



Ok, pertama sekali, kita kena tahu bahawa kulit yang sihat terbentuk dari sel yang sihat. Macam mana nak cantik kat luar kalau sel kat dalam badan dah mati, dah tak bermaya, atau nyawa di hujung tanduk ja.

Sebab tu orang cakap, kecantikan bermula dari dalam. Selain hati yang bersih dan tenang, dalaman juga bermaksud sel-sel badan yang sihat dan cukup nutrisi.

Macam mana nak bagi sel sihat tu?

Cara Cepat Dan Berkesan Untuk Hilangkan Segala Masalah Kulit Anda

Ok, ni yang saya nak bagitau ni.

Cara ni yang paling mudah dan cepat macam mana nak hasilkan kulit yang sihat, bersih, glowing, gebu, cerah, muda remaja, tiada kedut. Cuba bayang kulit korang macam tu sekarang? Best kan? Dah tak payah sedih dan down bila tengok kulit kawan-kawan atau orang ain yang halus gebu takde masalah.


Baru-baru ini saya mendapat feedback dari salah seorang customer saya. Katanya, kawan-kawan semua tanya guna apa sebab kulit dah flawless!

My customer ni actually tengah mencuba produk terbaik Shaklee iaitu Vivix. Dan yang bestnya, beliau sedang mencuba untuk kesihatan, dan beliau tak tahu pun yang sebenarnya Vivix ni juga adalah produk yang paling power untuk kecantikan kulit.

Apa Yang Buatkan Vivix Ni Hebat Sangat Untuk Cantikkan Kulit ?

Vivix ni mengandungi resveratrol, iaitu sumber antioksidan yang sangat hebat bertujuan untuk melambatkan proses penuaan. Umur je meningkat tapi dalaman menten kekal awet muda.

Kalau dulu, semua orang teruja dengan kolagen kan. Sekarang ni, terutamanya dekat negara-negara luar tu, semua orang dah makin teruja dengan kehebatatan resveratrol ni. Kesannya lebih hebat, malah bukan sahaja untuk kecantikan, juga untuk kesihatan.

Hasil kajian dari pihak Shaklee, Vivix membantu dalam memperlahankan proses penuaan. Muda 25 tahun. Kalau sekarang umur 40 tahun, cuba imagine punya kulit ibarat umur 15 tahun. waaah nampak macam tipu kan? Tapi itulah hasil kajian dari Shaklee..terbukti melalui clinical research tau, bukan research belakang rumah atau kajian kat dapur.

Memang jeles tau tengok kulit mereka yang konsisten consume Vivix ni.

 Hanya 1 sudu teh sehari

Saya sendiri pun memang amalkan Vivix.

Boleh baca di sini ya pengalaman saya mengamalkan Vivix ni. 

Apa Kata Mereka Yang Juga Mengamalkan Vivix

Testimoni 1

Parut jerawat berlubang makin hilang!


Testimoni 2

Kulit semakin halus dan lembap


Testimoni 3

Kulit gebu macam Emma Maembong!


Testimoni 4

Tiada lagi masalah parut dan jerawat. Kulit cerah dan flawless!


Pendek kata, apa sahaja masalah kulit anda, dari membazir duit dan masa mencuba pelbagai produk.. merisikokan kulit dan nyawa anda mencuba pelbagai produk yang belum tentu selamat, saya cadangkan anda cubalah Vivix ni.

Artis Pun Ramai Yang Amalkan Vivix ni...

Rita Rudaini sememangnya pengguna setia produk Shaklee terutamanya Vivix


Emma Maembong cakap selepas 24 jam je ambil Vivix, kulit dah glowing


Yang paling bestnya, Vivix ni juga boleh membantu menjaga kesihatan secara keseluruhan. Bukan sekadar untuk jaga kecantikan sahaja.

Jika nak cantikkan kulit bak kulit artis, tanpa perlu nak makeup tebal, tanpa perlu pergi facial setiap bulan, inilah cara yang paling senang. Bukan sahaja kulit cantik, tapi kesihatan terjaga. Tak guna cantik kalau badan sakit kan?

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: