Thursday 16 May 2013

[Testimoni Set Kurus] Berjaya Kurus dan Kurangkan Berat Badan dengan Mudah dan Selamat. Set Kurus Shaklee Memang Berkesan dan Terbaik!!


Wahh, sekarang dah pertengahan bulan May kan. Cepatnya masa berlalu, lebih kurang 2 bulan lagi umat Islam akan menyambut bulan Ramadhan. Lepas tu raya. Raya dan kurus, sinonim? Sudah semestinya la kan, bagi yang dah lama teringin nak pakai baju cantik-cantik raya tahun ni, teringin nak tunjuk imej baru bila jumpa balik kawan-kawan lama raya ni, apa kata anda mulakan cabaran nak kurangkan berat badan anda mulai hari ni. Sempat lagi ni, cuba target nak kurangkan berat badan sekurang-kurangnya 10kg sebelum raya, hah, jom sahut cabaran saya. Anda mesti boleh punya.

Kalau rasa-rasa perlukan supplemen untuk membantu anda mencapai impian anda, saya sarankan anda cuba Set Kurus Shaklee. Ramai yang dah mencuba rangkaian produk di dalam Set Kurus Shaklee ni, dan sudah semestinya mereka dah berjaya mencapai impian mereka untuk kurus dan kurangkan berat badan mereka.

Jom kita baca dan lihat perkongsian kejayaan mereka:

Testimoni 1


Testimoni 2


Produk yang diambil : Vitamin C, B Complex, Vitalea, Alfafa dan ESP

Testimoni 3


Produk yang diambil : Herblax, Lecithin dan ESP

Testimoni 4


Testimoni 5




Teruja tak. Mereka dah berjaya, anda bila lagi:)

Jom sahut cabaran kurus dan langsing secara sihat dan semulajadi dengan Set Kurus Shaklee.
Jenama Shaklee ni, adalah jenama yang sudah 50 tahun lebih established dan telah terbukti selamat, semulajadi dan berkesan.
Ada sebarang pertanyaan? Ingin tahu lebih lanjut mengenai Set Kurus Shaklee yang sesuai dengan budget dan kehendak anda, sila hubungi saya ok.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: