Tuesday 25 February 2014

Cara Berkesan Kuruskan Badan dengan Set Kurus Shaklee


Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua :)

Semakin hari semakin ramai yang mula mencuba supplement Shaklee untuk kesihatan dan kecantikan, Alhamdulillah. Tahniah saya ucapkan kepada anda kerana telah membuat pilihan dan pelaburan terbaik untuk asset terpenting anda, iaitu kesihatan. Salah satu set yang semakin hari semakin mendapat sambutan adalah Set Kurus Shaklee.

Klik sini untuk info lanjut mengenai Set Kurus Shaklee

Ramai yang telah menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi cara dan jadual pengambilan Set Kurus Shaklee. Ada yang membeli dari pengedar lain dan ada juga yang mendapatkan dari kawan-kawan. Kalau boleh, jika anda betul-betul serius nak kurus dan kurangkan berat badan anda, carilah pengedar yang betul-betul dapat membantu anda. Supaya duit yang anda keluarkan berbaloi dengan hasil yang akan anda dapat. Saya serius dan tanggungjawab saya adalah untuk membantu customer-customer saya, dan konsultasi juga adalah khas dan ekslusif untuk customer saya. Kalau saya consult semua orang nanti, tak eksklusif la pulak ye untuk customer saya.

Untuk tips dan jadual makan secara umum, anda boleh membaca segala perkongsian saya di dalam blog ini. Mudah-mudahan dapat membantu anda sedikit sebanyak ye.

Testimoni Kurus dengan Set Kurus Shaklee

Ok, kali ni saya nak berkongsi dengan anda tentang feedback yang baru sahaja saya terima dari salah seorang customer saya ni. Beliau mula mengamalkan Set Kurus Shaklee pada pertengahan Disember 2013. Pada bulan pertama, beliau mengamalkan Herblax, Lecithin dan Omega Guard. Saya suggest tiga ni dulu sebab beliau tengah carai supplement untuk membakar lemak dan tak nak yang jenis kena bancuh. Bulan pertama, berat badan beliau dah turun 2-3 kg, dan kawan-kawan beliau pun dah mula tegur nampak kurus sikit.

Masuk bulan kedua, beliau masih teruskan pengambilan ketiga-tiga supplement ni, dan memandangkan bulan lepas promosi Alfafa, beliau tak lepaskan peluang untuk mengambil Alfafa sekali. Alfafa kan bagus untuk detoks seluruh badan, kurangkan retensi air (gemuk air) dan juga untuk mengangkut keluar lemak dari badan.

Alhamdulillah, setelah hampir 2 bulan, berat badan beliau dah turun dari 65 kg lebih ke 60 kg. Dan badan pun semakin susut banyak. Dengan Set Kurus Shaklee inilah yang akan dapat, berat badan bukan sahaja turun, malah inchloss juga. Yang penting, bukan turun secara drastik, ikat perut tak makan atau apa sahaja cara diet yang bukan-bukan, tetapi dengan Shaklee, anda akan dibimbing untuk turunkan berat badan secara selamat dan semulajadi.


Sekarang beliau masih meneruskan pengambilan supplement Shaklee. Tak lama lagi, pasti beliau berjaya mendapat berat badan dan bentuk badan yang beliau idamkan. InsyaAllah.

Stress sebab badan banyak lemak degil, susah sangat nak kurus?
Teringin nak kurus dan langsing?
Anda pun BOLEH!

Jika anda berminat untuk mencuba Set Kurus Shaklee, bagi membantu usaha anda untuk kurus, jangan segan-segan untuk hubungi saya ya. Jika diamalkan dengan konsisten, ikut tips dan panduan saya berikan, insyaAllah anda pun BOLEH!

KEEP MUSCLE YOU HAVE

BURN FAT YOU DON'T NEED

LOOSE INCHES YOU DON'T WANT

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: