Saturday 1 February 2014

[Promosi] Beli Vitalea Shaklee dengan Harga Murah dan Jimat


Seperti biasa, setiap awal bulan, Shaklee akan mengumumkan produk yang terpilih untuk promosi beli 6 percuma 1. Mesti ramai yang dah tak sabar kan untuk bulan ni. Ok, produk yang terpilih bulan ni adalah Vitalea. Wahhh! Memang menarik.

Sedikit info mengenai Vitalea...

Vitalea adalah makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif di dalam sains Shaklee yang mampu dimiliki. Vitalea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. Mengandungi lebih nutrien, tenaga dan perlindungan. Pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh. Walau bagaimanapun, pengambilan makanan tambahan biasa menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang. Vitalea adalah formulasi premium yang disokong oleh tujuh kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.

Vitalea Shaklee adalah vitamin tertua. Kalau nak tau, perkataan 'vitamin' pun berasal dari Vitalea (Vitalized Minerals).

Klik sini untuk Testimoni Vitalea

 1 botol Vitalea mengandungi 120 biji
Harga Runcit : RM88

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: