Thursday 20 February 2014

Pengedar Shaklee di Pulau Pinang untuk COD


Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua..

Semenjak jadi Work at Home Mother ni, dah semakin kerap saya COD untuk pelanggan-pelanggan tersayang. Maklumlah, sekarang ni duduk rumah buat business dari rumah sambil jaga anak-anak jer, available sentiasa. Masa kerja Engineer buat part time dulu, memang limited sikit masa. Sekarang ni, selalu sangat COD produk Shaklee area Pulau Pinang ni, ada juga customer yang datang COD sendiri kat rumah saya.

Saya, pengedar Shaklee Pulau Pinang, ID No. 907609. So, kepada orang-orang Pulau Pinang, yang nak COD produk Shaklee, jangan segan-segan untuk hubungi saya ok. Boleh dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa, jimat sebab kos penghantaran percuma, barang dapat cepat, dan lagi satu yang paling best, tentunya konsultasi percuma dan ekslusif dari saya.

Rumah saya di Sungai Ara, Bayan Lepas Pulau Pinang.

So, kalau anda area Pulau Pinang tu, insyaAllah takde masalah untuk COD.
Hubungi saya untuk tentukan masa dan tempatnya ok.

Pengedar Shaklee Pulau Pinang

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: