Tuesday 19 February 2013

Tips Kecantikan : Rahsia Kecantikan Artis - Kepentingan Penjagaan Dalaman untuk Kulit Bebas Jerawat, Cerah dan Berseri


Selalunya, bila tengok artis-artis di dalam tv atau majalah, apa yang mula-mula menarik perhatian saya adalah kulit mereka. Jealous tau tengok kulit artis-artis ni, flawless betul.

Dalam hati saya selalu terdetik,
"Cantiknya kulit dia. Produk apala yang dia pakai. mesti mahal. artis bolehla"

Mungkin ada juga yang cakap
"Ala, mekap jer tu"

Tapi, sebenarnya mekap tu cuma membantu. Kalau dah kulit cantik, mekap sikit-sikit pun dah nampak cantik, malah bertambah-tambah cantik, macam artis-artis Korea tu. Tapi kalau kulit tak cantik, nak kena mekap tebal-tebal untuk cover apa yang patut, confirm tak cantik kan.

Jadi, apa pun, kalau kulit cantik, automatic orang tu nampak cantik, tak kisahla kulit cerah atau gelap.

Biasanya, bila kita baca mengenai tip-tip kecantikan dari artis-artis ni, di samping mereka mengamalkan rutin penjaagan luaran, semuanya mengamalkan penjaagaan dalaman iaitu pengambilan VITAMIN atau SUPPLEMEN TAMBAHAN.

Contohnya Cik Neelofa kita yang gebus dan MELETOP ni.
Tak makeup pun dah cantik, kulit dia cantik sangat-sangat. Jealous jealous:)


"Saya takut jika wajah menjadi gelap, kerana itu saya mengambil Vitamin C sebagai makanan tambahan untuk kesihatan kulit" - Neelofa

Kesimpulannya, tak perlu suntik-suntik bagai, tak perlu keluar duit ribu-ribu untuk cantik. Hanya dengan mengamalkan vitamin atau supplemen tambahan yang bagus, anda juga boleh mendapat kulit yang bebas jerawat, cerah, halus dan berseri.

Kalau nak diikutkan, sekarang ni, memang banyak syarikat berlumba-lumba mengeluarkan supplemen untuk kecantikan, dan semuanya menjanjikan kesan yang menakjubkan. Memang rasa teruja jer tengok, sampaikan tak tau nak buat pilihan yang mana satu nak cuba:) Apapun pilihan anda, jangan terlalu ghairah untuk cantik yer. Pastikan supplemen yang anda ambil adalah dari sumber semulajadi dan selamat untuk tubuh badan kita. Ini penting kerana apa yang kita makan bakal menentukan keadaan kita kelak.

Bak kata pepatah
‘Terlajak perahu boleh diundur, terlajak makan nak buat macam mana tu, dah masuk dalam badan dah”

Pilihan di tangan anda, buatlah pilihan yang bijak ok. Fikir-fikirkan yer, kecantikan itu memang penting terutamanya untuk golongan wanita. Tetapi, kesihatan kita yang lebih utama:)

Set Kecantikan Shaklee terbukti SELAMAT, 100% SEMULAJADI dan BERKESAN. Set ini mengandungi Vitamin C, Vitamin E dan B-Complex. Saya juga mengamalkan set ini dan sangat-sangat-sangat berpuas hati. Bukan setakat kulit makin cantik, badan pun rasa semakin cergas dan bertenaga. Untuk maklumat lanjut, boleh klik link di bawa ok :)

SET D - KECANTIKAN KULIT

Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma mengenai tip-tip kecantikan yang boleh anda amalkan, serta tip-tips dan cara/jadual pengambilan vitamin yang betul. InsyaAllah, saya akan membantu anda sehingga anda berjaya untuk menyelesaikan masalah kulit wajah anda.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: