Friday 1 February 2013

Lukisan 'rumah' anak-anak zaman moden :)


Recently Qistina suka sangat melukis. memang aku impress tengok anak daraku yang sorang ni melukis, sebab dari situ aku boleh nampak daya imaginasi dan kreativiti dia, dan juga perspektif dia terhadap sesuatu benda atau perkara.

Ni salah satu lukisan Qistina, sebahagian jer la. tengok bangunan tinggi tu, actually aku ingat Qistina lukis bangunan tinggi yang biasa kita tengok kat area bandar-bandar tu kan. tapi bila aku tanya, rupanya Qistina cakap, ni la rumah kakak, sambil tunjuk salah satu tingkap tu. seriously aku tak terfikir yang tu rumah, sebab pada zaman aku dulu, kalau lukis rumah mesti lukis sebuah rumah pastu ada tangga:)

Baru aku tersedar, betul jugak, memang kitorang duduk rumah apartment and sekeliling Penang ni, majoriti semua rumah macam tu jer. soooo clever la anak mama ni :)

yang tak tahan tu, Qistina lukis ayah dia tinggi, sampai tingkat 3:)


No comments: