Tuesday 26 February 2013

Kurus dan Langsing dengan Vitamin : Cara Selamat Untuk Turunkan Berat Badan



"Dah DIET, jaga pemakanan, makan ubat kurus, senaman, tapi tak juga kurus-kurus. "

Ramai yang ada masalah ni kan. Tahukah anda, sebenarnya dengan vitamin pun anda boleh kurus?


" Masalah obesiti di Malaysia semakin berleluasa dengan berlakunya peningkatan setiap tahun. Punca utama yang sering diperkatakan adalah disebabkan makan berlebihan dan kurang bersenam. Anda jangan memandang ringan perkara ini kerana ia agak sukar dirawat jika empunya diri tiada semangat yang tinggi untuk berubah. Cara paling mudah untuk anda mendapatkan berat badan yang ideal ialah dengan pengambilan vitamin yang berpatutan. "
Petikan dari Majalah Dara

Di Shaklee, terdapat beberapa produk/vitamin yang boleh membantu anda untuk menjayakan proses penurunan berat badan anda iaitu SET KURUS SHAKLEE. Ramai yang telah berjaya menurukan berat badan mereka dengan menggunakan set ini, yang penting ianya selamat dan semulajadi.

Sekiranya anda ingin mengambil sebarang ubat kurus, sila pastikan ianya adalah selamat dan tidak mendatangkan mudarat di kemudian hari. Jangan kerana terlalu ghairah nak kurus, sampaikan anda tak endahkan pula kesan yang bakal anda hadapi kelak. 

Renung-renungkan yer:)

Sila hubungi jika anda mempunyai sebarang pertanyaan mengenai SET KURUS ini, atau produk-produk lain. InsyaAllah saya akan membantu dalam proses diet anda sehingga anda berjaya mencapai berat badan yang ideal.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit