Monday 18 February 2013

Set D : Kecantikan Kulit. Agar Kulit Bebas Jerawat, Cerah dan Berseri


Wajah anda kusam, berjerawat atau mempunyai parut-parut jerawat degil yang membuatkan anda sering tertekan dan sedih?

Saya faham benar masalah anda, sebab saya pun salah seorang dari anda dulu. Sememangnya masalah kulit pernah membuatkan saya down dan kurang keyakinan untuk berdepan dengan orang ramai. Nak kata kulit saya cantik sangat tu takla, tapi Alhamdulillah, berkat penjagaan luaran dan dalaman yang betul, kulit saya sangat-sangat improved berbanding dulu.

Untuk mendapatkan kulit yang bersih dari jerawat atau parut jerawat, serta cerah dan berseri, pastinya kita seharusnya mengamalkan rutin penjagaan wajah yang lengkap seperti mencuci, menyegar dan melembap. Penting yer kawan-kawan, jangan sesekali skip step ni tau.

Itu untuk penjagaan luaran. Bagaimana pula penjagaan dalaman? Sudah pastinya juga sama penting agar kulit kita sentiasa kekal cerah berseri. Pernah tak dengar ni, 'Kecantikan Bermula dari Dalam'. Jika dalaman kita sihat, cukup dengan nutrien-nutrien yang sepatutnya, pasti kulit kita segar dan sihat.


Set D Shaklee : Agar Kulit yang Bersih, Cerah dan Berseri dari Dalam

Set Kecantikan Shaklee, atau Set D terdiri daripada Vitamin C, B Kompleks dan Vitamin E. Setiap satu supplement saling berfungsi dan membantu antara satu sama lain.

Harga satu set (Full Pack) : RM 295.25
Penggunaan : 4 - 6 bulan (Sebulan anda spent lebih kurang RM 70 sahaja, jimat kan)

Secara ringkasnya:

Vitamin C

Mampu mengaktifkan fibroblast iaitu sejenis sel yang menghasilkan kologen. Kolagen yg cukup menjadikan kulit anda lebih anjal, bersinar dan gebu. Selain itu juga Vitamin C ini mampu mencerahkan kulit anda secara semulajadi dan sekata. Kekurangan kolagen dalam tubuh membuatkan anda mudah lebam dan kering serta bersisik.

Vitamin B-Complex

B stands for 'beauty'. Vitamin B-Compleks memelihara kesihatan kulit daripada dalam dan membantu mengurangkan garis-garis halus pada kulit. Ia berfungsi merangsang eksfoliasi (pengelupasan kulit mati), membuatkan kulit kenyal, mengatasi masalah jerawat dan iritasi atau alahan pada kulit.

Vitamin E

Vitamin utk kecantikan kulit, melawan penuaan,anti-oksida, mengurangkan masalah jerawat dan juga dikenali sebagai vitamin cinta bg mereka yg sudah berkahwin. Vitamin yang dikenali sebagai vitamin antioksida ini mempunyai kesan 'penenang' kepada kulit. Ia juga berkuasa dalam melindungi kulit dari kesan radikal bebas untuk menjadikan wajah awet muda,

Jika anda amalkan set kecantikan ini secara konsisten, insyaAllah usaha anda akan membuahkan hasil, dan tak mustahil anda mendapat kulit wajah yang anda idam-idamkan selama ni. Yang penting, pastikan anda amalkan dengan betul dan mengambil air masak yang secukupnya, the best is 3 liter sehari.

Saya adalah pengamal tegar Set Kecantikan Shaklee. Anda bila lagi:)

Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi PERCUMA mengenai tip-tip kecantikan yang boleh anda amalkan, serta tip-tips dan cara/jadual pengambilan vitamin yang betul.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: