Tuesday 19 February 2013

Vitamin C Chewable Shaklee 100 mg - Alternatif kepada Vitamin C Sustained Release 500 mg


Salam sayang kawan-kawan semua:)

Rasanya semua dah tau kan yang Vitamin C Shaklee : Sustained Release 500mg sekarang memang takde stok seluruh Malaysia. hebat betul penangan Vitamin C Shaklee ni sampai habis stok:) Stok baru hanya akan kembali pada bulan April 2013 nanti. lambat lagi kan. mesti ada yang risau kan, terutamanya pengamal tegar Vitamin C yang memang dah merasai kehebatan Vitamin C Shaklee ni.

takpe, tak perlu risau. anda boleh gantikan dengan Vitamin C Chewable 100mg. khasiatnya tetap sama, malah lebih sedap lagi. rasa-rasa oren gitu:)

Keistimewaan Vitamin C Chewable

  • Membekalkan 100mg vitamin C yang ditambah dengan rose hips dan bioflavonoids complex. Rose hips dan bioflavonoids ni membantu meningkatkan lagi fungsi vitamin c apabila masuk kedalam tubuh badan kita. 
  • Boleh dikunyah dan SEDAP. Mempunyai rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 1½ buah oren
  • sangat ideal untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar untuk menelan pil 
  • Dengan mengunyah Vitamin C Chewable, air liur akan membantu dalam pemecahan Vitamin C, membuatkannya sedia untuk diserap apabila ia disalur ke usus kecil kita. Dan sudah pasti, pengambilan beberakali sehari akan membantu memastikan penyerapan lebih efektif berbanding jika kita makan beberapa biji sekali gus.. Ingat Vitamin C yang berlebihan akan dikeluarkan melalui air kencing 
  • Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan
Jadi peminat Vitamin C Shaklee, jangan risau dengan ketiadaan Sustained release vitamin c 500mg... Chewable Vitamin C ni sama saja kandungan vitamin C tu.. Cuma sustanained release vitamin C 500mg tu ada keupayaan untuk melepaskan 100mg pada setiap jam, sehingga 5 jam.... Jadi kita cuma perlu tahu cara makan chewable vitamin c ni saja ok. Hubungi saya yer jika nak tau caranya:)


Anak dara saya ni pun suka makan Chewable Vitamin C. So, beli yang besar terus sebab mama pun nak makan jugak, nak maintain kulit cantik la katakan:)

Hubungi saya untuk dapatkan konsultasi PERCUMA serta tip-tips dan cara pengambilan vitamin/supplement yang betul dan tepat untuk anda.  

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
 

No comments: