Saturday 7 September 2013

[Testimoni Omega Guard] Omega Guard Berkesan Kempiskan Perut dan Kurangkan Berat Badan


Sekarang ni heboh satu Malaysia Lecithin dah out of stock. Maklumlah, ramai yang dah cuba dan jatuh cinta dengan Lecithin. Tapi jangan risau yer kawan-kawan, Lecithin takde, Omega Guard kan ada. Omega Guard juga merupakan salah satu cadangan supplemen di dalam Set Kurus Shaklee. Secara ringkasnya, ianya berfungsi untuk memecahkan lemak. Biasanya, saya akan advice customer saya ambil sekali Omega Guard jika ada budget lebih untuk mempercepatkan proses penurunan berat badan.

Bagaimana Omega Guard Membantu anda untuk Kurus


Omega (fish oil) mengandungi Omega-3 Fatty Acid. Omega-3 Fatty Acids mempengaruhi pelbagai jenis hormon yang dihasilkan oleh badan termasuk LEPTIN yang merupakan hormon yang penting dalam pengawalan selera makan dan metabolisme. Ianya dihasilkan daripada lemak di dalam badan. Leptin akan menghantar signal kepada otak untuk menghadkan rasa laparSEMAKIN RENDAH PARAS LEPTIN, SEMAKIN CEPAT ANDA AKAN BERASA LAPAR

Menurut satu kajian di the University of Navarra of Pamplona, Spain, Omega-3 Fatty Acids secara langsung dapat mengurangkan selera makan hasil kesannya terhadap tahap kelaparan seorang manusia. Ianya berkaitrapat dengan PENINGKATAN PARAS LEPTIN di dalam badan. Subjek kajian bagi satu kes kajian yang diterbitkan dalam “Appetite” tahun 2008 telah mengambil diet tinggi dengan Omega-3 Fatty Acids menunjukkan yang mereka kurang berasa lapar semasa dalam proses diet. Mengawal rasa lapar adalah salah satu kunci untuk berjaya dalam diet.

Manfaat Utama Omega Guard 

Kurus, kurus juga. Tapi seperti biasa, saya sentiasa tekankan, apa yang lebih penting, kesihatan kita. Dengan supplemen Shaklee, kurus secara sihat dan semulajadi adalah PASTI. Omega Guard Shaklee adalah 100% semulajadi tanpa perasa, pewarna, pengawet tiruan, dan merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Antara manfaat utama Omega Guard selain untuk kuruskan badan:
  • Merendahkan kolestrol 
  • Mencegah penyakit saluran darah dan strok
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Menentang kanser
  • Memelihara fungsi sendi
  • Mencegah Insomnia dan membantantu mengurangkan tekanan
  • Membantu tumbesaran dan perkembangan otak bayi. Sangat disarankan untuk breastfeeding mommy, mak slim, anak sihat dan bijak :))
  • Mengimbangi perubahan hormon wanita yang menyebabkan PMS, menjadikan kulit licin dan kemerah-merahan
Testimoni Omega Guard - Kempiskan Perut dan Kurangkan Berat Badan




Jangan ingat supplemen Shaklee ni untuk wanita jer. Lelaki pun dah ramai yang amalkan tau.
Cik abang saya pun saya dah atur dah apa yang dia kena ambil. Maklumla, isteri dia ni health conscious sikit, bab-bab beauty conscious tu jangan cakaplah kan, naik jerawat sebijik pun riuh satu kampung :))) Nasib baik ada Shaklee sebagai penyelamat sekarang. Tak sempat nak kecoh satu kampung, jerawat kecut dulu....
Ehh, terkeluar topik pulak. Entry pasal kuruskan badan, cakap pasal jerawat pulak :)

Berminat ingin mencuba? Hubungi saya sekarang ya..

Sesiapa sahaja boleh kurus dan cantik dengan supplemen Shaklee :)

KEEP MUSCLE YOU HAVE

BURN FAT YOU DON'T NEED

LOOSE INCHES YOU DON'T WANT

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: