Monday 23 September 2013

[WAHM] Shaklee Online Business Terbaik, Mudah dan Tanpa Modal


Syukur Alhamdulillah, bulan ni, kami semua pengedar/ahli Shaklee telah menerima satu berita gembira dari Shaklee, di mana Shaklee bakal melancarkan online system pada 2 Oktober 2013!

Great! Segala-galanya bakal di hujung jari sahaja. Memang terbaik. Jika anda di luar sana yang selama ini terfikir-fikir dan asyik berkira-kira nak jadi ahli Shaklee atau tidak, mungkin berita ini dapat mengukuhkan lagi keyakinan anda untuk bersama-sama Shaklee.

Shaklee ni kan mesra alam. Sejajar dengan tagline Shaklee, ALWAYS GREEN, akhirnya Shaklee betul-betul dan GREEN! Takde paper-paper dah, semuanya main klik-klik sahaja.

Bayangkan betapa hebatnya, nak buat order ke Shaklee, nak check berapa point, nak check berapa bonus, dan pelbagai lagi kemudahan lain bakal dikecapi oleh ahli/pengedar Shaklee.Tak sabar rasanya nak tunggu hari pelancaran nanti.

Honestly, saya amat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee. Inilah online business terbaik! Tidak ada risiko kerugian, tidak perlu berhutang atau membuat loan, tidak memerlukan modal untuk membeli stok kerana semua order akan dipos oleh Shaklee, tidak perlu susah-susah nak keluar rumah setiap hari kerana segalanya hanyalah melalui online. Pendek kata, tiada alasan untuk anda tidak berjaya dengan Shaklee, segalanya terletak pada usaha yang berterusan dan kemahuan diri sendiri.


Jika anda berminat untuk menjana pendapatan bersama Shaklee, jangan segan-segan untuk hubungi saya ya.

Dengan adanya online sistem Shaklee ini, kami bakal mengorak langkah jauh ke hadapan dan memecut untuk mencapai impian kami.
Anda bila lagi?

Klik sini untuk cara-cara mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee

Klik sini untuk cerita bagaimana saya menjadi WAHM, dari seorang Jurutera berkelulusan Jerman, menjadi seorang WAHM


Menjadi impian setiap ibu, sambil bekerja, sambil menjaga anak-anak.
Tenang rasanya hati bila anak-anak di hadapan mata sendiri :)

Apapun, pilihan di tangan anda.  
THE CHOICE IS YOURS. YOU DECIDE ..

Anda berminat?
Hubungi saya Cik Jatt @ 013-4894037 / cikjattshop@yahoo.com


 
***********************************************************

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)

ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Email : cikjattshop@yahoo.com
♥ Fanpage : Sweet Mom Vitamin Center

No comments: