Tuesday 29 November 2016

Cara Hilangkan Parut Berlubang Dengan Berkesan Tanpa Perlu Laser


Jerawat satu hal, parut satu hal.

Parut jerawat yang merah dan hitam, biasanya tak sukar sangat untuk hilang. Cuma kalau yang serius dan agak lama tu mungkin akan ambil masa sikit.

Masalah yang lebih besar, adalah parut berlubang.

Parut berlubang ni biasanya berpunca dari masalah jerawat yang kronik, serius dan berulang-ulang.

Parut jerawat yang dalam dan berlubang sememangnya menjadi salah satu permasalahan kulit yang dihadapi ramai orang. Ianya amat mempengaruhi kecantikan wajah dan keterampilan seseorang baik wanita mahupun lelaki.

Antara Kesan Negatif Akibat Parut Berlubang

Semua yang mengalami masalah parut berlubang menganggap ianya sebagai masalah yang sangat menjengkelkan.

Masalah ini tidak hanya mempengaruhi kecantikan wajah, bahkan boleh mengurangkan keyakinan diri apabila berdepan dengan orang lain.Lebih menyedihkan lagi, ramai yang sampai digelar dengan panggilan yang kurang menyenangkan seperti kawah bulan dan sebagainya.

Bagi wanita, parut berlubang ni akan membuat solekan pada wajah menjadi tidak rata malah me­nyukarkan mereka merias wajah.

Malah, ini akan menyebabkan wanita tu menggunakan alat solek berlebihan semata-mata untuk cuba menutup parut yang berlubang. Penggunaan terlalu banyak alat solek membuatkan wajah menjadi kusam dan kerengsaan sehingga menimbulkan banyak masalah lain dan radang pada wajah.


Boleh Ke Hilang Parut Berlubang ni?

1. Penggunaan krim atau produk kecantikan

Ramai yang cuba menghilangkan parut berlubang pada wajah dengan menggunakan pelbagai jenis krim yang banyak mengandungi bahan kimia.Walaubagaimanapun, tidak ramai yang mengetahui masalah parut berlubang tidak dapat diatasi dengan penggunaan produk kecantikan atau krim yang menjanjikan penyembuhan masalah itu.

Jadi, jangan buang duit dengan membeli krim yang mendakwa boleh menghilangkan parut berlubang. Ini sememangnya dari doktor pakar kulit tau, bukan saya memandai-mandai je.

2. Rawatan laser

Rawatan laser ni memerlukan kos dan tahap kesabaran yang tinggi.

Kosnya memang ribu-ribu la, dan bukan sekali dua je kena buat.
Ada saya pernah terbaca komen dari seorang yang encuba rawatan laser, bayarannya RM 1400 untuk 1 sesi. Selepas buat tu, kena bertapa dalam rumah 2 minggu sebab tak boleh kena sinaran matahari. Tapi hasilnya baru 5% je. Adoii, bayangkan la kan berapa kos nak kena keluar tu.

Biasanya yang akan kendalikan rawatan laser ni adalah doktor pakar kulit.


Cara Terbaik Hilangkan Parut Berlubang

Kenapa parut berlubang susah nak hilang?

Sebab ia melibatkan tekstur kulit yang dah berubah dan rosak, kan dah sampai berlubang lapisan kulit kita.

Jadi, sebab tu rawatan dengan krim atau produk kecantikan tak membantu.

Cara terbaik nak hilangkan parut berlubang, nak baiki tekstur kulit yang rosak, bina sel kulit sihat, haruslah dari dalam dengan pengambilan supplements.

Ramai yang dah berjaya menghilangkan parut berlubang dengan pengambilan supplements Shaklee yang selamat, semulajadi dan berkesan.

Ini antara customer saya yang dah mencuba Shaklee untuk hilangkan parut berlubang.

Testimoni 1

Kawan-kawan puji kulit dah makin licin


Testimoni 2

Parut berlubang dah kurang selepas 3 minggu


Set Shaklee Untuk Hilangkan Parut Berlubang

Saya terangkan secara ringkas ya apa yang ada dalam set Shaklee untuk hilangkan parut berlubang ni:

Vitamin E
  • Vitamin E sememangnya terkenal sebagai vitamin yang membantu masalah parut. Juga membantu menyembuhkan luka dengan cepat, membaiki tekstur kulit dan melancarkan peredaran darah.
Vitamin C
  • Membina collagen, menjadikan kulit lebih anjal, cerah dan halus
ESP
  • ESP merupakan protein tambahan terbaik yang dihasilkan dari soya non-GMO. Protein penting untuk pembinaan sel kulit baru yang sihat, serta menggantikan sel kulit mati seperti parut.
Shaklee Collagen Powder
  • Collagen Shaklee adalah collagen premium yang dihasilkan dari sisik ikan merah laut dalam, mempunyai berat molekular yang ringan, sangat mudah diserap dalam badan. Kesan lebih cepat dan bagus, untuk build up balik kulit yang sihat. Nnati permukaan kulit cantik dan licin jer...
Vivix
  • Vivix ni merupakan produk Shaklee yang paling hebat, sampai digelar tonik ajaib. Bukan sebab ada tok batin jampi-jampi botol tu, tapi kerana ia membantu memulihkan sel badan termasuk sel kulit kita daripada tahap DNA lagi. Sebab tu kesannya pun menakjubkan dan customer saya yang ambil set dengan Vivix ni, kesannya lebih cepat dan yang paling tebaik.

Yang ni set paling premium. Tapi tak semestinya ambil semua ya. Boleh hubungi saya untuk consultation, saya akan suggest combination yang bersesuaian dengan anda.

Parut berlubang ni, nak hilang 100% memang la sukar. Tapi, dengan pengambilan supplements ni, at least akan membantu mengecilkan lubang-lubang jerawat tu. Dan yang bestnya lagi, supplements ni juga membantu menghilangkan masalah jerawat, mencerahkan kulit dan menjadikan kulit lebih sihat.

Luaran sihat dan cantik, dalaman pun sihat.

Apa Kata Mereka Yang Dah Amalkan Set Parut Berlubang Shaklee

Testimoni 3


Testimoni 4



Hubungi saya segera k untuk hilangkan masalah parut berlubang yang merungsingkan anda tu.

Jangan tunggu lama-lama k

Klik sini untuk testimoni lain parut jerawat berlubang

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: