Tuesday 4 June 2013

[Online Business - WAHM] Jana Pendapatan 4-5 Angka Sebulan dengan Shaklee Hanya Melalui Online


Ini adalah entry kedua saya mengenai menjadi ahli Shaklee. Jika entry saya sebelum ini, saya hanya ceritakan secara ringkas mengenai cara-cara menjadi ahli Shaklee, entry kali ni saya akan ceritakan serba sedikit mengenai pengalaman saya sebagai pengguna Shaklee dan bagaimana saya telah menjana pendapatan 4 angka sebulan dengan Shaklee, hanya melalui online.

Syukur Alhamdulillah saya telah dipertemukan dengan Shaklee kerana hidup saya kini benar-benar berubah. Dan keputusan saya untuk bernaung di bawah jaringan team Jutawan Muslimah, ternyata tidak salah sama sekali. Percaya atau tidak, pendapatan bulanan saya dengan Shaklee kini telah mencecah 4 angka sebulan, walaupun saya hanya melakukannya secara part time. Target saya untuk menjadi seorang Work At Home Mom (WAHM) insyaAllah akan tercapai tidak lama lagi:)


Saya masih ingat lagi ketika saya mula-mula hendak membuat keputusan untuk memulakan business Shaklee, saya sanggup ambil cuti kerja sehari untuk betul-betul survey. Sebenarnya, pada ketika itu, saya masih tercari-cari apa online business yang patut saya buat untuk merealisasikan impian saya untuk menjadi WAHM. Pada ketika itu saya telah mula menjual produk kecantikan F'iena Beauty. Walaupun sambutannya agak memberangsangkan, tetapi saya masih rasa tak cukup, dan saya harus mencari alternatif lain.

Pada masa yang sama, saya tercari-cari supplemen untuk penjagaan dalaman untuk saya dan keluarga kerana saya sedar akan kepentingan supplemen zaman sekarang ni, dengan tekanan kerja, pemakanan, pencemaran dan lain-lain, cumanya saya masih belum yakin untuk mengambil apa-apa supplemen ketika itu. Kurangnya keyakinan kerana terlalu banyak lambakan supplemen di pasaran membuatkan saya ragu-ragu dengan kandungan dan keasliannya. Google punya google, akhirnya saya dipertemukan dengan Shaklee. Setelah membaca banyak maklumat dan kajian mengenai Shaklee, akhirnya saya yakin untuk mencuba Shaklee, dan Alhamdulillah, tahap kesihatan ahli keluarga saya semakin meningkat dengan supplemen Shaklee.

Dengan Shaklee, bukan sahaja anda bertambah cantik dan sihat, malah anda mampu menjana wang dengan Shaklee. Sepanjang saya menjalankan business Shaklee, selain gembira dapat berkongsi dan membantu orang lain dengan supplemen Shaklee, saya sangat berpuas hati dengan sistemnya yang adil dan ya, saya sangat gembira dengan apa yang saya lakukan dan perolehi kini. InsyaAllah, saya akan mendaki anak tangga kejayaan dengan Shaklee. Bermula dengan pendapatan 2 angka pada bulan pertama, 3 angka pada bulan kedua dan ketiga, dan akhirnya 4 angka pada bulan keempat dan berjaya melompat menaiki ranking Supervisor. 4 angka sudah dalam genggaman, 5 angka, tak mustahil kan....

Semuanya saya lakukan secara online sahaja, melalui Facebook dan Blog.
Jika saya boleh, saya yakin, anda juga pasti boleh!

Jika anda:
  • seorang surirumah, dan ingin menjana pendapatan dari rumah
  • seorang wanita bekerjaya, dan ingin mencari pendapatan sampingan
  • sorang wanita bekerjaya, dan bercita-cita untuk menjadi WAHM suatu hari nanti
  • seorang pelajar yang inginkan pendapatan sampingan
  • atau sesiapa sahaja yang sedang mencari atau ingin memulakan online business tanpa mengeluarkan budget yang besar
Jom sertai team kami di bawah naungan Jutawan Muslimah!

Kelebihan jaringan group di bawah naungan Jutawan Muslimah:

♥ Mengutamakan pengetahuan produk berbanding keuntungan.

♥ Tiada istilah Touch & Go bersama pelanggan. Memberikan konsultasi percuma & panduan pengambilan produk selepas pembelian secara berterusan.

♥ Sentiasa memperkasakan diri dengan ilmu nutrisi/supplemen.

♥ Mempunyai support group yang sangat kuat ukhwahnya.

♥ Perkongsian rohaniah agar sentiasa mendekatkan diri dengan Allah.

♥ Tiada paksaan untuk mengejar target tertentu. Apa yang anda dapat adalah setimpal dengan apa yang anda usahakan.

♥ Tak perlu bersusah payah keluar rumah untuk promote produk, close sale atau mencari membership baru. Hampir 95% diperuntukkan di depan komputer dan telefon sahaja. Jika anda seorang surirumah, anda boleh menjalankan bisnes hanya dari rumah sambil melakukan urusan harian, menjaga anak dan tak perlu keluar rumah dengan kerap (melainkan urusan pengeposan dan product pick-up sahaja).
Saya telah memilih perniagaan saya dan sedang membina jaringan kumpulan Jutawan Muslimah kerana saya yakin ramai yang di luar sana masih tercari-cari peluang untuk memulakan perniagaan sampingan baik secara sepenuh masa ataupun separuh masa sahaja.

Satu perkara yang saya sangat suka dengan kumpulan Jutawan Muslimah ini adalah kerana mengutamakan pengetahuan mengenai ilmu supplemen untuk berjaya dalam Shaklee, dengan gaya santai dan diredhai Allah. Kelebihan seminar kami ialah family friendly. Jadi peserta boleh bawa suami dan anak-anak untuk sertai seminar. Tiada masalah bagi ibu menyusu untuk turut serta dalam seminar kami!

Anda Berminat?

Jom daftar keahlian Shaklee bersama team saya di bawah naungan Jutawan Muslimah yang hebat!
Hantarkan email ke cikjattshop@yahoo.com atau SMS/WhassApp ke 013-4894037 secepat mungkin.

Kelebihan menjadi ahli dan mendaftar di bawah saya:

♥ Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri yang akan ditukar kepada cash

♥ Jika rajin berkongsi kebaikan vitamin Shaklee, anda boleh meningkatkan point tanpa perlu ada downline

♥ Sekiranya anda serius berbiz Shaklee, anda akan dimasukkan ke dalam group eksklusif kami di Facebook untuk mendalami ilmu perniagaan, produk & konsultasi kepada pelanggan. Di sini anda akan ditunjukkan bagaimana cara menjana pendapatan bersama Shaklee

♥ Kami menawarkan training & guidance berterusan kepada anda, tidak kira di mana anda berada di seluruh Malaysia. Tidak perlu menghadiri kursus setiap minggu, tidak perlu meninggalkan anak kecil untuk maju dalam biz Shaklee. Semuanya di hujung jari anda. 

Klik sini untuk cara-cara menjadi atau mendaftar ahli Shaklee

Dengan ilmu, disiplin dan kerajinan, pasti anda juga boleh berjaya, InsyaAllah.
Hanya kita yg boleh mengubah nasib diri, keluarga & ummah. InsyaAllah...


Jangan bertangguh lagi ya, jom kita sama-sama berjaya dengan Shaklee!

* By the way, i'm wearing Poplook blouse in the photo :) *

***********************************************************

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)

ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Email : cikjattshop@yahoo.com
♥ Fanpage : Sweet Mom Vitamin Center

1 comment:

fatimah said...

Wah.. Perkongsian yang sangat menarik. Tq admin.. Peluang Jana Pendapatan Secara Online