Wednesday 10 September 2014

Rawat Penyakit Kencing Manis Dengan Vivix Shaklee


Penyakit kencing manis (Diabetes Mellitus) berlaku apabila hormon insulin yang dikeluarkan tidak mencukupi atau tidak berkesan. Ini menyebabkan glukosa yang terkumpul di dalam darah tidak dapat masuk ke dalam sel badan. Oleh itu glukosa akan terkumpul dengan sangat banyak di dalam darah, dan akhirnya melimpah ke dalam air kencing. Keadaan ini akan menyebabkan badan kekurangan tenaga, walaupun paras glukosa di dalam darah sangat tinggi.

Shaklee mempunyai minuman tonik botani yang mempunyai kandungan RESVERATROL yang tinggi, dan dikenali sebagai Vivix.

Vivix ni merupakan tonik anti penuaan yang merawat hingga ke tahap DNA, dan mampu membantu mengurangkan komplikasi masalah penyakit kronik seperti kencing manis, strok, buah pinggang, masalah saraf, kanser dan sebagainya.


Bagaimana Vivix Membantu Masalah Kencing Manis

Menurut sebuah artikel jurnal yang disiarkan di dalam Modern Pharmaceutical Research 2009, Vol. 2, No. 4, yang bertajuk "Antihyperglycemic effect of resveratrol and its immune modulation", paras glukosa di dalam darah berkurangan dengan signifikan berdasarkan dos resveratrol yang diberi. Malah, penemuan kedua juga mendapati bahawa glukosa dalam darah berkurangan secara konsisten selama 2 jam!

Testimoni Pengguna Vivix Untuk Kencing Manis




Alhamdulillah. Tumpang gembira tengok mereka yang telah mengamalkan Vivix dan kesihatan bertambah baik, masalah kencing manis pun dah terkawal. Maklumlah, penyakit kencing manis ni jika dibiarkan melarat dan kronik, banyak komplikasi nya. Takut bila dengar ada yang sampai kena potong kaki, penglihatan terjejas dan sebagainya.

Apalah sangat wang ringgit yang dilaburkan untuk menjamin kesihatan kita yang tidak ternilai harganya tu.
Jika anda ada rakan-rakan atau keluarga yang menghadapi masalah kencing manis ni, boleh la cadangkan pengambilan Vivix. Tak salah untuk berikhtiar kan.

Jom hadiahkan sebotol Vivix untuk kedua ibu bapa kita hari ini!

Credit

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: