Friday 12 September 2014

Kulit Cantik, Jerawat Dan Parut Hilang Dengan Shaklee


Last month, kebanyakan customer saya, ramai yang mencuba supplement Shaklee untuk kecantikan kulit. Ada yang menghadapi masalah sunburn yang teruk, masalah kulit kering, kusam, masalah jerawat, jeragat dan parut. So bulan ni masing-masing happily update yang semakin ada perubahan positif. Alhamdulillah.

Happy nya rasa bila dapat bantu orang lain.

Ok, kali ni pun saya nak share satu testimoni yang amat mengujakan.

Cuba tengok gambar customer ni..


Dengan pengambilan Vitamin E, Vitamin C dan ESP secara konsisten selama 2 bulan, jerawat dan parut hilang, kulit pun makin cerah berseri.

Bagi anda yang sedang membaca entry ni, dan mempunyai masalah kulit, apa kata anda mencuba rawat dari dalam dengan supplement Shaklee. Boleh hubungi saya, dan saya akan consult dan guide mengikut keperluan anda ok. Exclusive consultation untuk semua pelanggan saya.

Ramai yang dah mencuba..
Dan Alhamdulillah dah ramai yang berjaya mendapat kulit yang diidam-idamkan, termasuklah saya..

All these 3, pun my routine dan favourite supplements..
To keep me healthy, enegertic and beauty tu bonus, Alhamdulillah :)



Boleh klik sini untuk info lanjut dan testimoni Set Kecantikan Shaklee

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: