Saturday 6 September 2014

Berjaya Kurus Dengan Ubat Kurus Shaklee


Tajuk sensasi sikit kali ni, berjaya kurus dengan ubat kurus Shaklee. Yang sensasinya, part perkataan 'ubat' tu. Sebab ramai juga yang PM saya tanya tentang ubat kurus. Actually Shaklee ni bukan ubat tetapi ianya adalah supplement.

Ubat seperti yang kita sedia maklum, mengandungi dadah dan bahan kimia yang boleh memberikan kesan sampingan yang merbahaya untuk kesihatan. Supplement Shaklee pula adalah supplement semulajadi yang tidak mengandungi mengandungi sebarang bahan kimia, perasa, pewarna dan pengawet tiruan. Dijamin selamat, tiada kesan sampingan yang merbahaya malah membantu meningkatkan tahap kesihatan diri.

Set Kurus Shaklee

Terdapat beberapa cadangan supplement yang terdapat di dalam Set Kurus Shaklee ini.

Secara amnya, ianya membantu anda mengurangkan berat badan dengan sihat dan semulajadi, dengan membuang toksin berlebihan di dalam badan, membakar lemak dan kolestrol, memberikan rasa kenyang lama untuk mengelakkan anda makan secara berlebihan, mengekalkan otot tanpa lemak, meningkatkan kadar metabolisma. Hasilnya, bukan sahaja berat badan anda semakin berkurang, malah sistem penghadaman anda semakin lancar, badan menjadi semakin ringan, mudah bergrak, tidak cepat mengah, bertenaga dan bonus kulit pun semakin cantik.

Set Kurus Shaklee terdiri daripada:

1) Detoks

Alfafa - detoks seluruh badan, kurangkan retensi air dan bertindak sebagai fiber yang mengangkut keluar lemak dari badan
Herblax - detoks usus, merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama di dalam usus, membantu masalah sembelit

2) Pecah dan Bakar Lemak

Lecithin - memecahkan lemak dan kolestrol
Omega Guard - memabntu membakar lemak dan mengawal selera makan

3) Mengekalkan otot tanpa lemak dan memberi rasa kenyang

Cinch Schake - memberi rasa kenyang, mengandungi Leucine untuk mengekalkan otot tanpa lemak semasa proses pengurangan berat badan, meningkatkan kadar metabolisma untuk membakar kalori, mengelakkan badan menggeleber setelah berat badan turun. Terdapat dalam perisa Chocolate, Caffe Latte dan Vanilla. 
ESP - sumber protein tambahan terbaik, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu memberi rasa kenyang yang lama


Testimoni Set Kurus Shaklee




Bukan kurus je tau, bonus cantik pun dapat. Dan yang paling penting, sihat kan.
Ramai yang sudah berjaya kurus dan cantik dengan Set Kurus Shaklee. Anda bila lagi.
Berminat nak cuba, jangan segan-segan contact saya ya:)

KEEP MUSCLE YOU HAVE

BURN FAT YOU DON'T NEED

LOOSE INCHES YOU DON'T WANT

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: