Wednesday 25 September 2013

Shaklee : Produk Terbaik untuk Kecantikan dan Kesihatan Anda


Mungkin ada yang terfikir, mengapa Shaklee tidak dijual di mana-mana farmasi kan. Hanya dijual melalui pengedar-pengedar Shaklee yang sah sahaja, termasuk saya.

Ini adalah kerana Dr. Forrest Shaklee percaya kepada perkongsian peribadi serta pendidikan satu dengan satu untuk berkongsi kebaikan dan keberkesanan Shaklee. Sebab tu lah, kalau Google je, segala macam info akan anda dapat mengenai produk Shaklee, samada fakta, pengalaman sendiri termasuk juga testimoni dari pegguna Shaklee. Itulah tugas kami, share, share dan share mengenai kebaikan produk Shaklee yang mana dapat membantu anda meningkatkan tahap kesihatan, kecantikan dan keyakinan diri masing-masing, insyaAllah.

Alhamdulillah, semakin hari semakin ramai yang telah mengenali supplemen Shaklee. Kalau dulu, sebut jer Shaklee, ramai yang macam tak berapa nak peduli. Tapi sekarang, mana-mana sahaja orang cari Shaklee, betul tak. Kenapa? Pastinya kerana ramai yang sudah menyedari kelebihan produk Shaklee.

Saya sebagai salah seorang pengedar Shaklee merasa sangat berbesar hati untuk berkongsi mengenai produk Shaklee dengan anda semua. Diharap, segala perkongsian saya di blog ini, dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Happy sangat bila ramai yang contact saya, menyatakan yang mereka seronok baca blog saya dan berterima kasih kepada saya. Terima kasih ye kerana sudi membaca blog saya.

Jom sama-sama amalkan gaya hidup dan pemakanan yang sihat!
HEALTH IS WEALTH



 
***********************************************************

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)

ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Email : cikjattshop@yahoo.com
♥ Fanpage : Sweet Mom Vitamin Center

2 comments:

Gieyana said...

Sy cuma serasi dgn esp ja..set bpntang yg lain ok fr me but dkt bb x brp sesuai psl bb bf..asyik cirit ja..bila off amik supplement, evrything ok.

Unknown said...

Slm kak jat..die ni mommy sy..selalu bg info yg best! Jemput sgah
http://fatihawablog.blogspot.com/