Wednesday 23 July 2014

Vivix Tonik Ajaib Untuk Cantik dan Sihat


Bulan ni semua peminat-peminat Vivix memang excited habis la, termasukla yang dah lama berkira-kira nak cuba tu. Mana taknya, bulan ni kan bulan promosi Vivix. Vivix ni kalau promosi, memang harga runtuh betul la. Sebab tu ada yang terus grab berbotol-botol buat stok.

Vivix ni antara 'killer' produk Shaklee, produk yang paling power. Orang kata Vivix ni mahal. Tapi cuba fahamkan maksud mahal tu. Mana lagi mahal, sebotol Vivix atau kesihatan kita yang tiada galang ganti itu? Harga kesihatan kita tak dapat dinilaikan dengan sebotol Vivix ya, ia bernilai lebih dari itu. Sebab tu ramai yang tak berkira dalam membeli Vivix. Bukan sahaja untuk diri sendiri tapi juga untuk yang tersayang, suami dan parents. Kesihatan adalah anugerah rahmat dari Allah tak ternilai. Kalau kita boleh beli baju, barang2 kehendak kita, tak salah beli sesuatu untuk yang tersayang.. lagi2 mereka yang telah melahirkan dan menjaga kita dari kecil kan..

Ok, kenapa Vivix ni hot seller?

Ia antara produk terbaik Shaklee. Dihasilkan dari ramuan semulajadi 4 bahan terbaik iaitu muscadine grape, purple carrot, elderberry dan polygonum cuspidatum yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee. Secara ringkasnya.. Vivix bagus utk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.. Kenapa DNA? Kerana hampir setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA akibat radikal bebas.

 Hanya 1 sudu kecil sehari

Saya memang kagum bila tengok kebanyakan pengamal tegar Vivix ni. Mereka nampak muda walaupun usia dah cecah hmpir 50 malah ada yg dah lebih 50an, kulit tegang bersinar2, sihat bertenaga. Bukan yang tegang-tegang ala-ala botox tu tau, yang tu scary. Patutlah Shaklee mendakwa dengan Vivix, anda mampu looks 25 years younger and live 25 years longer. Yang muda-muda dah amal Vivix tu, memang lagila terserlah kan, nampak cantik berseri-seri je, cantik natural jer kulit.

Bukan kisah rekaan ni tau :)

Kalau ada yang sedang mencari suplemen terbaik untuk diri dan untuk yang tersayang, apa kata cuba Vivix. Ramai yang gelarkannya tonik ajaib sebab ada banyak testimoni berkaitan masalah kesihatan yang sembuh selepas mengamalkan Vivix... seperti imuniti, SLE, sendi, gout, darah tinggi, kolestrol, jantung, strok, diabetes, penyakit batin dan eh mcm2 lagi lah penyakit2 yg saya pun kadang 1st time dengar... Harganya setara dengan kualitinya.. Health is wealth.. bagi yg masih sihat mungkin tak nampak kepentingannya tapi apalah sangat harga jika nak dibandingkan dgn pengorbanan org tersayang...dan lagi satu.. mencegah lebih baik dari mengubati.. Tak nak la nanti umur 40 tapi nampak macam umur 60-70..hihi. So, bolehla amalkan Vivix dari sekarang ye.

Testimoni Vivix




So, korang. Rugi sangat tau kalau tak grab promosi Vivix ni.

Jom sape nak grab promo ni, contact saya k. Sempat lagi ni..

 Yang ni semua bakal menemui tuan masing-masing :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: