Saturday 18 January 2014

[Testimoni] Jerawat dan Parut Hilang dengan ESP, Alfafa dan Vitamin E Shaklee



Sebelum ini, saya pernah kongsikan pengalaman Puan Ema yang mengamalkan supplemen Shaklee untuk merawat masalah kulit wajah beliau yang berjerawat dan berparut.

Boleh klik sini untuk baca dan lihat perkongsian Puan Ema yang pernah saya kongsikan di entry sebelum ini.

Ingin lihat wajah Puan Ema sekarang?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Gambar No.1
- Awl tahun 2013,punca gara2 salah pakai produk.Dah mcm2 produk saya cuba utk hilangkan jerawat,tapi sayang,jerawat makin menjadi2.

Gambar No.2
Pertengahan tahun 2013,saya cuba produk shaklee.Selepas 2-3 bulan mcm tu la(Tak berapa nak ingat)dgn pengambilan ESP+Alfalfa+Vit E.Jerawat mula kering.

Gambar No.3
- Parut makin pudar.

Gambar No.4
- Anda nilaikan sendiri hehehe....

Note: Gambar takde nak edit2 ye.camera2 360 tu semua takde.Ini gambar real ye .
I LIKE SHAKLEE

Ini perkongsian dari Puan Ema sendiri. Saya pun takde edit-edit :)

Berkat kesabaran beliau, Alhamdulillah kulit wajah beliau semakin cerah berseri, tiada lagi masalah jerawat dan parut juga semakin hilang sepenuhnya. Beliau mengamalkan ESP, Alfafa dan Vitamin E Shaklee. Ketiga-tiga supplemen ini juga adalah antara supplemen Shaklee kegemaran saya, bukan sahaja untuk kecantikan kulit, malah untuk kesihatan badan.

Jika anda juga mempunyai masalah kulit wajah seperti jerawat, kusam, berparut, jeragat dan sebagainya, jangan sesekali biarkan masalah anda. Kulit wajah yang tidak dirawat dan dibiarkan, akan menjadi lebih serius dan semakin susah untuk dirawat. Buat apa rasa down, tertekan dan asyik cemburu dengan kulit wajah orang lain, padahal anda sendiri boleh dapatkan kulit wajah yang anda idam-idamkan. Cari jalan penyelesaian, tiada jalan singkat untuk selesaikan masalah. Yang penting, sabar dan amalkan dengan konsisten.

Jika anda ingin dapatkan konsultasi mengenai produk yang anda perlukan dan bimbingan mengenai produk Shaklee yang anda perlukan, jangan segan-segan untuk hubungi saya. Pastikan anda mendapatkan produk dan konsultasi dari pengedar yang betul-betul dapat membantu anda. Konsultasi secara ekslusif khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: