Monday 20 October 2014

Bincang Projek Business Di Old Town, Queensbay Mall


Salam Isnin semua...

So, how's your weekend. Hopefully semuanya happy ya, spending quality time with family and friends.

My weekend, quite full juga. COD barang customers, pos barang customers, shopping barang-barang rumah, kemas rumah, main dengan anak-anak:) And yesterday, paling best, sebab dapat jumpa 'mak' Shaklee saya, Hadhatina Mkb yang kebetulan ada business tour sebelah utara ni.

Kitorang jumpa dekat Old Town White Coffee, Queensbay Mall. Selain sembang-sembang santai, meet up ni juga actually untuk discuss tentang project baru our team untuk lebih berkembang lagi dalam business Shaklee ni. The first briefing hari tu dah buat dekat KL, untuk yang jauh macam saya ni, tak dapat pergi, so just tengok rakaman video briefing tu. Tapi, ni dah alang-alang mak Shaklee saya datang sini, tu yang terus jumpa sekali tu.

Alhamdulillah, banyak sangat tips yang dikongsikan, and i'm so excited to start this for my team. It's not only for me, but for my team especially, anak cucu Shaklee saya yang benar-benar serius dan komited ingin berjaya dalam Shaklee. Saya nak bantu mereka grow, dan lihat mereka juga berjaya di dalam Shaklee, capai apa yang mereka impikan. Mudah-mudahan semuanya dipermudahkanNya nanti. Korang pun doakan k.. :)

So, here's some picture semalam...

 Old Town White Coffe, Queensbay Mall

 Ayah jaga anak-anak sat noo..
Mama ada project juta-juta nak discuss ni:)

We are Working At Home Mother!
Ye, we are proud of it. 
Duduk rumah, sambil jaga anak-anak, kami jana wang dari rumah.
Let's be part of our team.
Who know's you are NEXT..
Just DREAM IT, BELIEVE IT and ACHIEVE IT!

No comments: