Saturday, 4 October 2014

Cara Hilangkan Parut Dengan Cepat Dengan Vitamin E Shaklee


Parut jerawat, parut demam campak, parut kemalangan, parut jahitan, parut stretch mark dan sebagainya memang merungsingkan. Apatah lagi kalau parut di bahagian muka, memang boleh membuatkan seseorang tu down atau rasa rendah diri, hilang keyakinan diri. Parut-parut kat tempat lain pun stress juga, especially bagi yang bakal atau sudah berkahwin, segan dengan cik abang. Kalau boleh nak nampak cantik sentiasa depan cik abang. Betul tak. Pahala dapat, cik abang pun bertambah sayang.

Kalau korang Google, banyak sebenarnya petua-petua yang boleh diamalkan untuk hilangkan parut ni. Syaratnya kena rajin, sabar dan konsisten. Saya pun dulu selalu Google juga, maklumlah muka dulu penuh parut jerawat yang hitam-hitam tu. Punyalah banyak parut sampai muka pun nampak kusam dan hitam.

Saya pernah try satu petua, guna kulit kayu manis. Hasilnya, makin teruk ada la. Mungkin ada orang sesuai, tapi sebab kulit saya ni terlalu sensitif agaknya, bila guna kulit kayu manis tu, kulit macam terbakar, penuh tompok-tompok merah kat muka yang akhirnya tinggal bekas hitam. Tragis kan.

Sekarang ni saya dah jumpa dah cara yang paling selamat, cepat dan berkesan untuk hilangkan parut. Yang penting, menggunakan bahan semulajadi. Caranya, dengan menggunakan Vitamin E Shaklee. Kalau untuk kesan yang lebih bagus, saya sangat syorkan ambil bersama  dan Vitamin C. Jap lagi saya cerita kenapa.

Testimoni Parut Hilang Dengan Viatmin E Shaklee

Sebelum tu, jom baca dan lihat testimoni pengguna yang merawat parut dengan Shaklee..





Cara Hilangkan Parut Dengan Cepat Dengan Vitamin E Shaklee

Vitamin E sememangnya terkenal untuk kecantikan kulit terutamanya untuk masalah parut. Secara amnya, Vitamin E bertindak sebagai antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan raikal bebas agar tidak rosak. Ianya membantu membaiki tekstur kulit, tona kulit yang tidak sekata, mengelakkan penuaan awal dan membantu masalah parut, seperti parut jerawat, parut kemalangan, parut jahitan, parut demam campak dan sebagainya.

Cuma ambil 1 biji sehari. Selain makan, Vitamin E ni juga boleh disapu ke kawasan kulit untuk kesan yang lebih bagus.

Kelebihan Vitamin E Shaklee berbanding yang Vitamin E lain adalah seperti berikut:

  • Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium. Kenapa dengan selenium? Kerana vitamin E tanpa selenium adalah tidak sempurna, selenium membantu penyerapan vitamin E dengan lebih berkesan.
  • Vitamin E Shaklee didatangkan bersama dengan grape seed yang mana kelebihan grape seed ni mengandungi kuasa antioksidan 20x lebih hebat daripada vitamin E sahaja. Grape seed mengandungi OPC iaitu Oligomeric Proanthi Cyanidin membantu kulit lebih anjal dan awet muda. Grape seed juga bertindak sebagai anti kanser.
Paling penting, Vitamin E Shaklee ni adalah 100% semulajadi tanpa bahan pewarna, pengawet atau perasa tiruan.
Untuk mempercepatkan lagi proses penyembuhan dan menghilangkan parut, saya amat sarankan agar mengambil bersama ESP dan Vitamin C Shaklee.  


ESP membantu untuk memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru akan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri.
Vitamin C pula penting untuk pertumbuhan tisu, membantu dalam membaik pulih tisu, merangsang kesihatan dan kecantikan kulit melalui penghasilan kolagen.

So, korang yang ada masalah parut ni, jangan pendam-pendam, jangan stress sorang-sorang ya. InsyaAllah ada jalan penyelesaiannya. 
Hubungi saya untuk consultation k.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

2 comments:

Muhammad Feriyanto said...

Terimakasih atas informasinya karena saya lagi cari informasin tentang cara menghilangkan jerawat secara alami
.

dream said...

terimakasih atas informasinya gan, saya mencari informasi tetang jerawat yang selalu mengganggu penampilan wajah.
Menghilangkan Bekas Jerawat
.