Thursday 9 October 2014

Kulit Cerah Dan Jerawat Hilang Dengan Shaklee


Antara set Shaklee yang sentiasa mendapat permintaan ramai, of course la Set Kecantikan Shaklee. Supplement yang ada di dalam set ni juga la yang membuatkan saya mula-mula jatuh cinta dengan Shaklee.

Semalam saya ada follow up dengan a few customers tersayang yang sedang mencuba Set Kecantikan Shaklee. Ada yang ambil complete set, ada yang ambil budget set dan ada juga yang ambil minimum set. Alhamdulillah, semuanya memberikan feedback yang positif dan berpuas hati. Antara feedback yang diterima, jerawat makin kurang, parut makin pudar dan kulit makin cerah.

Ok, jom saya kongsikan antara pengalaman customer yang mengamalkan Set Kecantikan Shaklee. Gambar takde edit-edit, ni pengalaman sebenar pengguna yer :)


Nak share testimoni diri sendiri dulu. Saya telah mengamalkan Shaklee consume selama 3 bulan dan hasilnya sangat ketara. Gambar testimoni tidak edit dan kesemua gambar di atas original. Masalah jerawat dapat di atasi dengan baik. Sekarang tgh focus masalah parut2 yang tinggal kesan daripada pimples before this. Vita C dan Vita E juga mencerahkan kulit muka saya. Sejak mengamalkan shaklee pimples tidak naik keterlaluan dan akan naik pimples masa datang bulan sahaja. alhamdulillah dah dapat kulit yang licin dan tidak berkerutu lagi. Thanx shaklee :)

 Ni pengalaman saya sendiri. Bln 12 haritu muka bermasalah teruk. Cuba 2-3 produk untuk kulit. Tapi makin teruk. Pastu terpikir kenapa tak try produk Shaklee sendiri. So dengan guide dari mummy dan nanny beli la ESP, Vitamin C dan GLA Complex. Alhamdulillah gamba yang sebelah tu la hasilnya. Sekarang saya maintain makan Vitamin E dan Vitamin C pulak. Pencuci Nutriwhite.



Ramai yang ingat if masalah kulit ni, rawat dari luar pun dah cukup. Cuba produk tu, cuba produk ni, sampai kulit pun jadi makin teruk dan sensitif sebab asyik bertukar-tukar produk. Duit banyak habis, kulit tak cantik-cantik juga. Selain penjagaan luaran ni, penjagaan dalaman ni pun sama pentingnya ye. Sebab kebanyakan masalah kulit ni, berpunca dari dalaman contohnya toksin berlebihan, penghadaman, pemakanan, hormon dan sebagainya.
Bagi yang mempunyai masalah jerawat, jeragat, kulit kusam, parut, kulit sensitif dan masalah-masalah lain, apa kata cuba rawat dari dalam dengan supplement Shaklee. Anda juga boleh mendapat kulit yang licin, cerah dan halus, sekiranya anda mengamalkan dengan betul dan konsisten. InsyaAllah. 

Ramai yang dah berjaya mendapat kulit yang diinginkan, anda pun boleh. Takkan nak tengok jer kan :)
Nak saya bantu anda, meh contact saya for consultation k. 

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: