Tuesday 19 November 2013

[Testimoni Set Kecantikan] ESP dan Vitamin E Berkesan Hilangkan Jerawat dan Parut


Sesiapa sahaja yang mempunyai kulit wajah yang bermasalah pasti akan sentiasa berasa runsing, tertekan dan rendah diri. Lebih-lebih lagi jika masalah jerawat dan jeragat yang serius, wajah berparut, kusam dan sensitif. Nasihat saya buat anda yang mempunyai masalah sebegini, jangan sesekali berputus asa. Semua masalah ada penyelesainnya, dan tiada penyakit yang tiada ubat.

Selain penjagaan luaran, penjagaan dalaman juga adalah amat penting untuk merawat masalah kulit wajah kerana terdapat pelbagai faktor yang boleh menyebabkan berlakunya jerawat, antaranya seperti hormon, stress, toksin yang berlebihan di dalam badan, faktor pemakanan, pencemaran dan sebagainya. Boleh dikatakan, kebanyakannya berpunca dari dalam. Jadi, jika dalaman kita sihat dan bersih, luaran juga insyaAllah akan sihat, bersih dan cantik :)

Apa yang penting, bertindak sekarang. Masalah kulit wajah yang dibiarkan terlalu lama, mungkin akan menjadi lebih teruk atau serius jika tidak dirawat. Jangan biarkan masalah kulit wajah menjadi satu tekanan atau beban untuk anda.

Jika anda tengok wajah saya suatu ketika dahulu, pasti anda akan rasa seakan tidak percaya sebab saya sendiri pun tak sangka kulit wajah saya yang dulunya dipenuhi jerawat dan parut sehinggakan amat kusam sekali, kini telah beransur pulih, boleh dikatakan hampir hilang sepenuhnya, kulit pun semakin cerah berseri.

Testimoni Set Kecantikan - ESP dan Vitamin E Berkesan Hilangkan Jerawat dan Parut

Seperti pengguna Shaklee ini juga, lihat sendiri perubahan wajah beliau. Kulit wajah beliau yang sebelum ini dipenuhi jerawat telah hilang sepenuhnya.


Beliau mengamalkan ESP dan Vitamin E. Berkat kesabaran beliau, kulit wajah beliau kini telah pulih dari jerawat. Jika diamalkan dengan konsisten, inilah hasilnya. Saya sendiri berasa gembira melihat perubahan beliau.

Sejujurnya, kedua-dua supplemen ini adalah antara supplemen kegemaran saya juga, bukan sahaja untuk kecantikan malah untuk kesihatan badan. ESP dan Vitamin E adalah antara supplemen asas yang dicadangkan untuk kecantikan kulit. Untuk kesan yang lebih hebat, saya juga menyarankan agar anda mencuba set lengkap Set Kecantikan Kulit Shaklee untuk kulit cerah, halus dan berseri.

Ini adalah antara supplemen wajib saya setiap hari
Set Kecantikan Kulit Shaklee

1) Vitamin C
  • sangat penting dalam pembentukan kolagen
  • kolagen yang cukup daripada Vitamin C yang baik membuatkan kulit anda kelihatan bersinar dan gebu
2) Vitamin E
  • terkenal sebagai vitamin awet muda - melambatkan proses penuaan
  • membantu keseimbangan hormon
  • mengawal kadar minyak dalam liang kulit
  • membantu mengurangkan kesan kulit jeragat
  • membantu masalah kulit yang berminyak
  • membantu menghilangkan parut
3) B Complex
  • (B for Beauty) menjaga kesihatan kulit daripada dalam.
  • penting dalam kestabilan hormon
  • kekurangan b complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih, cepat marah atau moody, cemburu dan banyak lagi. Bila kita dalam keadaan hormon yang tidak stabil jerawat akan mudah terhasil
  • membantu mengurangkan garis-garis halus di kulit
  • penting untuk melanin yang memberi warna pada kulit. Lebih kerap anda berada di bawah matahari, lebih banyak B Complex diperlukan
4) ESP
  • pengambilan ESP bersama-sama dengan Set Kecantikan Kulit Shaklee amat disarankan untuk memberikan kesan yang optimum. ESP adalah sumber protein yang terbaik, dan untuk dapatkan kulit yang cantik kita perlulah mendapatkan makanan yang bersumberkan protien yang baik.
  • protein adalah makanan asas kepada sel-sel badan, jadi apabila sel-sel ini sihat, penyerapan zat dan nutrien akan menjadi lebih mudah
  • protien sangat penting dalam penghasilan sel baru. Ianya membantu mengurangkan kesan hitam (kulit mati akibat jerawat). Kulit akan menjadi kusam dan tompokan hitam pada kulit akibat jerawat akan menjadi sangat sukar dihilangkan jika kita tidak mendapat cukup protien yang membantu dalam penghasilan sel baru untuk menggantikan sel kulit mati.
Klik sini untuk Testimoni Set Kecantikan Kulit Shaklee

Jom tingkatkan keyakinan diri anda dengan Shaklee.
Terus terang saya cakap, dulu time kulit saya teruk, nak jumpa orang pun malu.
Nak tangkap gambar lagila malas..
Tapi sekarang ni, pantang nampak kamera je nak masuk.
Over confident:)

Ingin saya bantu anda, jangan segan-segan, contact saya yer.
Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi secara PERCUMA dan EKSLUSIF.

Jom, sama-sama cantik dan sihat bersama Shaklee :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: