Tuesday 10 July 2018

Masalah Pori Besar Dan Jerawat Pasir Hilang Selepas 14 Hari


Sana-sini orang dok bercerita tentang YOUTH Shaklee. Maklumlah, makin ramai yang dah makin cantik berseri selepas guna YOUTH.

Kali ni pun akak nak share satu lagi kisah benar tentang YOUTH, perkongsian dari Puan Royanty Baruddin ibu kepada 3 orang anak, yang mengalami masalah kulit berminyak, liang pori terbuka serta masalah jerawat pasir.


Kesan Memberangsangkan Seawal 14 Hari Penggunaan YOUTH Shaklee

Assalamualaikum .... saya Royanty Baruddin. Ummi kepada 3 orang cahaya mata, seorang anak lelaki berumur 12 tahun dan kembar perempuan 6 tahun. Saya berumur 41 tahun.

Saya seorang ibu yang bekerja. Saya mempunyai kulit wajah yang berminyak di kawan zone T, Pori-pori terbuka dan selalu naik jerawat pasir.

Kulit muka saya sensitif tak berani dan mencuba sebarang skincare. Masa tengok shaklee mengeluarkan YOUTH Skincare, saya tergoda nak mencuba. Itu pun setelah tengok banyak testimoni yang positif walau pun guna dalam waktu yang singkat.

Alhamdulillah setelah menggunakan selama 14 hari, saya dah nampak effect yang memberangsangkan. Muka saya dah tak berminyak lagi, pori-pori semakin mengecil dan kulit muka terasa lembut dan segar je.

Kini tak perlu nak filter-filter bila nak upload gambar. Keyakinan itu datang sendiri dan tak perlu untuk menipu diri sendiri. Tampil yakin di hadapan tapa ragu-ragu.

Terima kasih shaklee. Ini la cerita shaklee effect saya.



Betul Ke YOUTH Dari Shaklee Ni Berkesan ?

YOUTH adalah revolusi kepada skincare semulajadi yang mementingkan kesan. Asas kepada kulit cantik adalah pembaharuan sel. Bila umur meningkat semua dari kita alami proses pembaharuan sel yang lambat. Dengan teknologi canggih untuk hasilkan YOUTH ianya bukan sahaja menangani masalah kulit dan penuaan pada permukaan kulit tapi jauh ke peringkat sel kulit.

Untuk koleksi testimoni mereka yang menggunakan YOUTH dari Shaklee
>> Testimoni YOUTH Dari Shaklee

Bagaimana Nak Dapatkan YOUTH Dari Shaklee ?

Kalau anda dah banyak berhabis duit, masa, tenaga dan emosi dalam misi mencari set penjagaan kulit yang bagus, tapi belum nampak kesan yang terbaik untuk masalah kulit anda, saya sangat recommend anda untuk mencuba YOUTH. InsyaAllah sangat berbaloi.

Setiap produk dalam set penjagaan kulit YOUTH saling bersinergi dan bekerjasama untuk memberikan hasil terbaik kepada kulit. Jadi, seeloknya amalkan set lengkap yang mengandungi pencuci muka, toner, serum dan pelembap siang serta malam.

Dan jangan lupa untuk gunakan secara konsisten ya.

Untuk sebarang pertanyaan lanjut atau pesanan, boleh hubungi saya Cik Jatt 013-4894037.
InsyaAllah saya akan memberi konsultasi terbaik untuk membantu anda berdasarkan pengalaman saya sejak tahun 2013 bersama Shaklee.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments: