Friday 9 December 2011

Gila glamour, tulis artikel masuk majalah, letak gambar passport:)

ecehh..macam poyo jer. bukan magazine apa pun, magazine company aku jer. actually aku tak berniat langsung nak tulis artikel letak dalam magazine ni. tapi sekali bos aku suruh aku tulis artikel pulak pasal satu event yang department aku organize untuk company tu. reason aku kena tulis, sebab aku yang coordinate event tu. cesss. hangin jugakla aku time tu, dahla kerja berlambak, kena tulis artikel pulak.

tapi, bos dah suruh kan. nak tak nak kena buat jugak walaupun dalam keterpaksaan. last week, baru jer dapat magazine tu. terpampang la artikel yang aku tulis tu dengan muka passport aku kat dalam tu. bukan aku sengaja gila glamour letak gambar tu, tapi tu dia punya requirement.

ni la magazine tu

Ms. Siti Hajar Khalid tu aku la:)

14 comments:

Puan Eka said...

hehehe..glemer la kak..hihihi

Unknown said...

Tajuk apa artikel tu Jatt? Pasal medical? Cayalah Jatt ni...comel apa gambar tu, baru orang semua tahu siapa yang tulis artikel tu...hehe

Cikrosecute said...

hehehe....pasal medical ke?...glamour la ya...

Hudalatip said...

bagus jugak letak gambar tu kan..biar orang tau sapa tulis artikel tu, hehe

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

curlastt fofuler kejap uols kat ofis khen ngeee

@e_da said...

wahh glemer tuuu

Salina@IbuAqil said...

Weweittttt!! Glemer u.. ;)

lacoste uk said...

This is a really good read for me, Must admit that you are one of the best bloggers I ever saw.Thanks for posting this informative article.

Chekpid said...

share la tulis article apa.

Anis Azalea said...

nice! please share the article!

Aleyn said...

Wah...glam gitu...

Mama Gee said...

wahhhhh bestnyaa..ada hasil penulisan dipublishkan.... :)

Unknown said...

pasal medical ek...caya lah cik jatt...glamour kejap kan hehehehe

e.l.i.z.@ said...

ok apa tulis artikel..asah balik bakat menulis hihihi