Wednesday 18 December 2013

Pengedar Sah SHAKLEE di Bayan Lepas Pulau Pinang


Salam Sihat dan Cantik kepada semua pengunjung Sweet Moms Vitamin Shop

Untuk makluman semua, saya adalah pengedar sah Shaklee di Bayan Lepas, Pulau Pinang. Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee secara Cash On Delivery (COD) di kawasan sekitar Pulau Pinang, anda boleh menghubungi saya untuk membuat temujanji bergantung kepada tempat dan masa.

Sekiranya anda berada di sekitar Alor Setar, anda juga boleh mendapatkan produk Shaklee secara Cash on Delivery (COD) daripada saya kerana kami sekeluarga juga selalu balik ke kampung ibu saya di Alor Setar. Boleh hubungi saya untuk tetapkan temujanji.

Saya juga melakukan penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak menggunakan Poslaju atau Gdex. Pesanan akan dihantar terus ke pintu rumah atau pejabat anda dan anda akan terima pesanan anda dalam masa selama 1-3 hari bekerja. Sekiranya anda berada diluar dari Malaysia, anda juga boleh menghubungi saya dan insyaAllah kami akan aturkan penghantaran anda.

Keistimewaan sekiranya anda membuat pembelian dari Sweet Moms Vitamin Shop:

1) Setiap pembelian akan mendapat konsultasi secara percuma dan exclusive secara berterusan. Selain dari jadual dan cara pemakanan yang betul, anda juga akan mendapat tip-tip yang berkaitan, serta tip-tip kecantikan dan kesihatan.

2) Setiap pelanggan akan dilayan dengan mesra, tak perlu kekok atau malu untuk dapatkan konsultasi bagi masalah anda. Kepuasan dan kegembiraan anda adalah keutamaan bagi kami.

Sekiranya anda berminat untuk menjadi salah seorang pengedar Shaklee di dalam kumpulan kami, anda juga boleh menghubungi saya untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai business Shaklee. Kumpulan kami berada di seluruh Malaysia. Ramai yang telah menjana pendapatan sehingga 4 angka, malah 5 angka dengan Shaklee, anda juga mempunyai peluang yang sama. Mulakan langkah anda hari ini!

Klik sini untuk info lanjut mengenai peluang menjana pendapatan dengan Shaklee

Dapatkan produk Shaklee dari pengedar yang dapat membimbing anda dengan betul supaya anda mendapat manfaat sepenuhnya dari produk Shaklee yang sememangnya telah terbukti SELAMAT, BERKESAN, SEMULAJADI. Saya juga berharap semoga anda semua sama-sama jatuh cinta dengan Shaklee seperti mana saya dan keluarga saya yang telah lama jatuh cinta dengan Shaklee dan mendapat banyak manfaat untuk kami :)

Semoga kita semua sentiasa diberikan limpah rahmat dari Allah, dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang sempurna.

Terima kasih atas sokongan anda selama ini!

Pengedar sah Shaklee di Pulau Pinang
ID No : 907609

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: