Tuesday 10 December 2013

[Testimoni] Testimoni Ibu Saya, Vitalea dan Performance Drink, Kekal Sihat Bertenaga


Asyik share testimoni dari customer je kan, hari ni, saya nak share testiomoni dari customer paling setia saya juga, cumanya customer ni dapat free je supplemen dari saya, sebab customer saya ni sangat istimewa. Siapa lagi kalau bukan ibu kesayangan saya :)

Ibu saya ni seorang yang sangat mementingkan kecantikan dan kesihatan. Time saya sekolah dulu, ingat lagi kawan saya pernah cakap yang mak saya nampak macam kakak saya jer. Haruslah kan anak dia ni ikut jejak langkah mak dia, nak jugak nampak macam kakak kepada anak-anak…

 Saya dan ibu kesayangan saya yang sentiasa awet muda :)

Ibu saya pernah jadi 'beauty consultant' saya tau. Maklumlah, anak dia ni dulu kulit teruk sangat. Salah satu tips dari mak saya yang paling saya ingat, sewaktu cuci muka atau sapu krim, jangan sapu dari atas ke bawah. Sapu dari bawah ke atas, barulah muka tegang dan tak sembap.

Itu bab kecantikan. Bab kesihatan pulak, mak saya ni memang seorang yang energetic. Tenaga mengalahkan saya. Lepas bersalin anak sulung saya hari tu, mak saya dah start sound suruh ambil supplemen dah. Ada la keluar hujah-hujah yang time tu masuk telinga kanan keluar telinga kiri.
Antaranya, ‘dah ada anak ni, dalaman kena jaga, tenaga kena ada, jangan dok letih memanjang, nanti nak jaga anak pun tak larat…..’

Time tu rasa gak nak ambil, tapi tak tau nak ambil produk apa. Takut yang diambil nanti memudaratkan pula. Nak kena buat research dulu. Ibu saya pun sebenarnya at the same time suruh saya survey supplemen untuk dia juga. Dulu-dulu mak saya ambil jamu-jamu kampung je.

Akhirnya timbul gak kesedaran si anak ni nak ambil supplemen, dan Alhamdulillah dipertemukan dengan Shaklee. After buat research, saya yakin dengan Shaklee, yakin yang ianya SELAMAT untuk saya sekeluarga. Semuanya semulajadi, 100%.

Vitalea dan Performance Drink Untuk Tambah Tenaga

Memandangkan ibu saya ni seorang yang aktif, supplemen yang paling ibu saya suka buat masa ni adalah Vitalea dan Performance Drink. Ibu saya memang dah jatuh cinta sekarang, tak pernah miss hari-hari. Performance Drink tu mulanya saya cuma bagi ibu saya minum waktu bulan puasa je, sebab ibu saya hari-hari pergi masjid untuk sembahyang terawikh. Dengan Performance Drink, Alhamdulillah, ibu saya dapat menyempurnakan ibadah Terawikh sepanjang bulan puasa dengan sempurna. Ibu saya cakap, makcik-makcik yang lain tu, siap ada yang tertidur sambil berdiri.

Sekarang ni ibu saya dah pencen dah pun. Pencen bekerja kerajaan, sekarang ibu saya berniaga kuih pula. Buat kuih dan pagi-pagi hantar ke kedai.
Setiap petang dah nak kena prepare siap-siap apa yang patut, bangun pagi tu tinggal nak menggoreng dan mengukus sahaja. Bayangkan la kan orang berniaga kuih ni pukul berapa nak kena bangun. Pukul 3.30 pagi dah bangun, sembahyang sunat dan terus sambung kerja-kerja buat kuih. Dengar pun dah macam penat kan, tapi ibu saya maintain jer... :)
Ibu saya cakap, kulit pun dah tak kering macam dulu. Alhamdulillah.

Bahagia rasanya hati anak bila lihat ibu bapa sihat dan bertenaga.
Ini juga merupakan salah satu cara untuk kita membalas jasa ibu bapa yang membesarkan kita hingga menjadi insan yang berjaya.

Jadi, buat anda di luar sana, renung-renungkanlah yer.
Selagi ibu bapa kita masih ada, berikanlah yang terbaik untuk mereka.

Favourite supplemen ibu saya :)

Manfaat Utama Vitalea
  • Menjaga kesihatan jantung
  • Meningkatkan tahap tenaga
  • Meningkatkan sistem imun tubuh
  • Menguatkan tulang
  • Kesihatan mata dan penglihatan
  • Menjaga kualiti kulit sihat

Manfaat Utama Performance Drink
  • Meningkatkan daya ketahanan badan 
  • Membekal tenaga & daya ketahanan fizikal
  • Mencegah penyahhidratan
Klik sini untuk info lanjut mengenai Vitalea

Klik sini untuk info lanjut mengenai Performance Drink

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: