Monday 2 December 2013

[Testimoni Set Kurus] Berjaya Kurus dengan Herblax, Alfafa dan Lecithin Shaklee


Baru-baru ni saya dikejutkan dengan berita seorang pekerja di bekas tempat saya pernah bekerja dahulu meninggal dunia. Saya tak kenal sebenarnya dengan arwah, cuma apa yang mengejutkan saya adalah kerana mengikut berita yang saya terima, arwah meninggal dunia disebabkan ubat kurus yang telah beliau amalkan selama 2 tahun. Wallahhu a'lam.

Memang banyak berita yang telah kita dengar dan baca mengenai ubat kurus yang tidak mendapat kelulusan dan yang boleh mendatangkan kemudaratan kepada pengguna, seperti penyakit-penyakit yang merbahaya dan kematian. Ada penjual yang mungkin hanya menjual dan memikirkan keuntungan semata-mata. Jadi, menjadi kewajipan kepada pengguna untuk tidak terlalu ghairah mencuba mana-mana produk semata-mata untuk kelihatan cantik dan kurus. Fikirkan kesan jangka panjang, kerana kesihatan kita lebih mahal dan apa yang kita makan bakal menentukan keadaan kita kelak.

Pada anda yang ingin kurus, dan ingin mencuba supplemen untuk menjayakan proses pengurangan berat badan, saya mencadangkan agar anda mencuba rangkaian supplemen Shaklee. Supplemen Shaklee telah berada di dalam pasaran selama 50 tahun lebih, dan telah melalui pelbagai ujian klinikal untuk memastikan produk yang berkualiti, selamat dan berkesan. Semuanya 100% semulajadi tanpa pewarna, perasa dan pengawet tiruan.

Testimoni Set Kurus Shaklee - Herblax, Alfafa dan Lecithin

Berikut adalah salah seorang pengguna Shaklee yang telah berjaya kurus dengan Shaklee.
Beliau mengamalkan Herblax, Alfafa dan Lecithin. paling penting, beliau berjaya kurangkan berat badan secara sihat dan semulajadi. Badan sihat dan slim, perut pun kempis :)



Beliau telah mengamalkan Herblax, Alfafa dan Lecithin.
Ketiga-tiga supplemen ini adalah antara supplemen yang membantu proses pengurangan berat badan. Selain itu, untuk set yang lengkap, anda juga disarankan untuk mengambil Omega Guard dan Cinch Shake.

Berikut adalah fungsi produk secara ringkas :
  1. Herblax - detoks usus, berfungsi mencuci usus secara menyeluruh. Sangat membantu terutamanya yang mempunyai masalah sembelit
  2. Alfafa -  berfungsi sebagai fiber yang mengangkut keluar lemak yang telah dipecahkan dan juga detoks seluruh badan
  3. Lecithin - berfungsi untuk memecahkan lemak
  4. Omega Guard - berfungsi untuk memecahkan lemak dengan lebih cepat
  5. Cinch Shake - kekalkan jisim otot tanpa lemak, membantu memberi rasa kenyang, mengawal rasa lapar, meningkatkan metabolisma
Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi mengenai produk yang sesuai mengikut budget dan keperluan anda. Free and exclusive consultation khas buat anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop.


KEEP MUSCLE YOU HAVE

BURN FAT YOU DON'T NEED

LOOSE INCHES YOU DON'T WANT

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: