Monday 9 December 2013

[WAHM] Gathering Work at Home Mother, Online Business Shaklee


Salam Sihat dan Cantik semua pengunjung Sweet Moms Vitamin Shop

Alhamdulillah, minggu ini adalah minggu kedua saya bertukar kejaya dari seorang Senior Engineer kepada seorang Work at Home Mother (WAHM). Terasa seperti mimpi. Sememangnya ia bermula dengan mimpi, mimpi yang sentiasa dilakar dan dibayangkan, mimpi yang sentiasa membuatkan saya bekerja keras, mimpi yang akhirnya bertukar realiti.

Dengan izin Allah, perjalanan untuk saya mencapai impian menjadi seoarng WAHM dipermudahkan setelah bertemu Shaklee dan memulakan langkah dengan Shaklee.

Apa yang menarik mengenai business Shaklee kumpulan kami adalah kami seperti sebuah keluarga. Ukhuwah yang terjalin bukan sekadar upline dan downline, malah lebih dari itu. Di dalam kumpulan kami tiada istilah upline dan downline, upline adalah seperti ibu dan downline adalah adalah anak-anak yang akan dibentuk dan dibimbing oleh ibu untuk sama-sama berjaya. Sidelines pula seperti adik-beradik, adik-beradik yang bersaing sihat untuk sama-sama berjaya dan sentiasa memberi sokongan antara satu sama lain.

Minggu lepas, sempat saya bertemu ibu Shaklee saya iaitu Master Hadhatina Mkb. Beliau yang menetap di Kuala Lumpur datang ke Penang, semata-mata untuk meluangkan masa bersama saya dan anak-anak beliau yang lain. Ini merupakan kali kedua saya bertemu Hadhatina. Walaupun jarak yang agak jauh, dan tidak dapat bertemu dengan kerap, tetapi bila jumpa terasa amat rapat. Slim jer Hadha ni walaupun lepas habis pantang, penangan Set Berpantang Shaklee la ni :)

Jarak bukan penghalang di zaman teknologi sekarang, banyak medium sosial yang boleh digunakan untuk berhubung.
Jarak bukan penghalang untuk berjaya. Dan jarak juga bukan penghalang untuk mengikat ukhuwah sesama kami. Kumpulan saya sendiri berada di seluruh Malaysia :)

Business Shaklee di dalam kumpulan kami, bukan sahaja sekadar menerapkan ilmu-ilmu business, malah lebih dari tu. Segala ilmu yang bakal anda perolehi, akan membantu anda untuk meningkatkan taraf kehidupan dan keyakinan diri.

Antara kelebihan yang bakal anda perolehi mendaftar di bawah kumpulan kami:
  • Anda akan dimasukkan ke dalam Facebook dan WhatsApp Secret Group untuk belajar mengenai ilmu marketing untuk memulakan business Shaklee. Selain ilmu marketing, banyak juga pengisian lain yang bakal anda perolehi iaitu mengenai produk, kesihatan, kecantikan, motivasi, amalan rohani dan sebagainya. Jika anda menjalankan business lain juga, ilmu yang akan anda perolehi juga boleh membantu anda di dalam business anda
  • Anda juga akan bersama-sama group support yang akan sentiasa membantu anda jika anda perlukan pertolongan atau sokongan
Klik sini untuk cara-cara dan kelebihan mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee

Saya dan Hadhatina at Kayu Nasi Kandar

Souveniers dari Hadthatina. Banyak betul :)

Jika anda sedang tercari-cari atau masih memikirkan idea untuk memulakan online business, Shaklee adalah pilihan terbaik untuk anda. Pada saya business Shaklee adalah business yang paling mudah dan tiada risiko. 
Dengan syarikat yang kukuh lebih 50 tahun, business plan yang adil, group support yang sentiasa membantu dan memberi sokongan, produk yang berkualiti, saya yakin dan sudah terbukti inilah pilihan yang terbaik untuk saya. Siapa tahu, mungkin juga untuk anda. Apa yang penting, mulakan langkah anda sekarang!

Mereka yang  BERJAYA adalah orang yang bertindak SEGERA!

Mulakan langkah pertama anda SEKARANG!

Peluang sudah ada depan mata, U DECIDE!
Kalau bukan kita sendiri yang merubah nasib kita dan keluarga kita, siapa lagi.

Jom semua. Kejar impian anda! Go For It and Just Do It !!!
Fast Action, Fast Result

Anda berminat?
Hubungi saya Cik Jatt @ 013-4894037 
cikjattshop@yahoo.com

http://cikjatt.blogspot.com/search/label/WAHM

 
***********************************************************

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

No comments: