Tuesday 17 December 2013

[Testimoni] Parut Hilang, Kulit Lembut dengan ESP dan Vitamin C Shaklee


Sepanjang saya menjalankan business Shaklee ni, banyak feedback positif yang telah saya terima dari pelanggan-pelanggan kesayangan saya. Gembira sangat rasanya bila dapat membantu orang lain. Walaupun ada yang mungkin belum atau masih berkira-kira untuk mencuba Shaklee, diharap segala perkongsian saya di sini memberi sedikit sebanyak manfaat untuk anda. 

Di sini saya kongsikan salah satu feedback dari customer saya yang telah mengamalkan Vitamin C dan ESP. Alhamdulillah, wajahnya semakin improved di mana kulit semakin lembut, parut semakin pudar dan ruam-ruam kecil di muka pun semakin kurang.

Mira ni dah jatuh cinta dengan Shaklee, seperti saya juga:)



Vitamin C dan ESP
Juga antara supplemen kegemaran saya :)

Klik sini untuk info lanjut ESP

Klik sini untuk info lanjut Vitamin C

Jom, sama-sama cantik dan sihat bersama Shaklee :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: