Tuesday 4 March 2014

Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma dan Beli ESP Harga Murah


Promosi bulan ni memang promosi yang ditunggu-tunggu ramai. Rasanya ramai yang dah tau ni, bulan ni promosi produk Shaklee yang paling HOT iaitu ESP (Energizing Soy Protein). Last promosi Shaklee, pada October 2012. Selepas tu, dengar khabar angin yang Shaklee tak akan buat lagi dah promosi ESP ni, sebab tiap-tiap bulan pun dah terlajak laris.

Bagi yang dah cuba dan merasai sendiri kehebatan ESP ni, memang bulan ni confirm borong. Yang belum cuba, yang sebelum ni berkira-kira untuk cuba ESP ni, jangan lepaskan peluang. Bulan ni adalah peluang terbaik anda untuk dapatkan ESP. Series. Bukan senang Shakee nak buat promosi ESP ni. Bukan sahaja anda berpeluang untuk dapatkan ESP dengan harga promosi, malah anda juga berpeluang untuk dapatkan keahlian Shaklee secara PERCUMA.



Berikut adalah peluang menarik yang ditawarkan untuk anda bulan ni, sempena promosi ESP:

1) Keahlian Shaklee Secara PERCUMA

Promosi bulan ni adalah beli 6 tin ESP, PERCUMA 1 tin. Harga runcit ESP adalah RM 150. Jika 6 tin, total RM 900.
Sekiranya, anda membeli 6 tin, anda akan mendapat keahlian Shaklee yang bernilai RM 65 secara PERCUMA. Dan anda tak perlu membayar harga RM 900, kerana harga ahli untuk ESP adalah jauh lebih murah. Kalau nak tau berapa harganya, sila hubungi saya ya. Sangat menjimatkan. Keahlian pun adalah untuk seumur hidup.

Klik sini untuk mengetahui kelebihan menjadi ahli Shaklee

2) Bonus/Cash Back

Anda juga akan mendapat bonus pertama anda apabila menjadi ahli Shaklee dengan pembelian promosi ni. Bonus ini akan dibayar terus ke akaun bank anda pada bulan hadapan. Lagi banyak pembelian, lagi banyak bonus yang akan anda dapat.

3) Peluang Menjana Pendapatan 3, 4, 5 Angka

Apabila anda sudah menjadi ahli Shaklee, secara tak langsung anda juga berpeluang untuk menjana pendapatan dengan Shaklee. Banyak peluang yang ditawarkan di dalam Shaklee ni. Yang penting, usaha dan semangat anda.

Boleh klik sini untuk mengetahui kisah saya, seorang Engineer yang kini menjadi Work at Home Mother

Apa yang best sangat ESP ni yer?
Sedikit info mengenai ESP Shaklee.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP dari Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan mempunyai ujian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin tinggi yang pernah dihasilkan. ESP Shaklee menyediakan 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP Shaklee adalah rendah lemak dan bebas laktosa serta bebas kolesterol.


Klik sini untuk info lanjut mengenai ESP Shaklee

Jika anda nak beli 1 atau 2 tin, atau combine dengan mana-mana supplement pun boleh.

Rugi kalau lepaskan peluang yang hanya 2 tahun sekali ni :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: